SAAB Zinīšu padomi!!!!!
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!
Labais saits: http://www.saabhistory.com/colors
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!
Man abos (85 gada) ir metāla plaksnīte piestiprināta zem kapota, stūrmaņu pusē, blakus spārnim. Netālu no melnas kastes, kur tiek padots gaiss uz salonu. Vai tad šitam jau ir citā vietā?:ohmy:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!
Smuki nokrāsoja 900 kapotu, bonets arī no paartsforsaabs ir klāt, esmu gatavs vasarai :)
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!
Nekas jau nav mainijies (skat. 1 lpp attēlu) un tas jau krāsošanā ir pats galvenais ;)
Izrādojās, ka tā tiešām ir iridium blue metalic. Lai gan faktiski tā ir pelēka metālika, kurai pievienoti ir 4 mg zilās komponentes uz vienību.
Vēl mans krāsotājs teica, ka drīz vairs nevarēs dabūt nitrokrāsas, bet ūdens bāzei vajag kameru, kuras viņam nav :huh:
Izrādojās, ka tā tiešām ir iridium blue metalic. Lai gan faktiski tā ir pelēka metālika, kurai pievienoti ir 4 mg zilās komponentes uz vienību.
Vēl mans krāsotājs teica, ka drīz vairs nevarēs dabūt nitrokrāsas, bet ūdens bāzei vajag kameru, kuras viņam nav :huh:
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!
gunča, tu tak teici, ka partsforsaabs ir dārgs!!!! :laugh:Mr Pink Eyes wrote:Smuki nokrāsoja 900 kapotu, bonets arī no paartsforsaabs ir klāt, esmu gatavs vasarai :)
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!
Sorry, bet 40 Ls par 2 emblēmām nu gan tā kā nav lēti :blink: Pat neskatoties uz to, ka līdzi tika iesaiņota saab-VOLVO konfekte :) Domāju Vikingos būtu lētāk...
Es to pasūtījumu izdariju vairāk sporta pēc, lai zinātu kā sistēma darbojās.
Atbildod uz ziedoniz jautājumu, tieši eidis bija tas, kas kritizēja mana 900tā haubes izskatu (skrāpējumi, švīkas, buktīte). Tagad smuki! :)
Es to pasūtījumu izdariju vairāk sporta pēc, lai zinātu kā sistēma darbojās.
Atbildod uz ziedoniz jautājumu, tieši eidis bija tas, kas kritizēja mana 900tā haubes izskatu (skrāpējumi, švīkas, buktīte). Tagad smuki! :)
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!
Mr Pink Eyes wrote:Sorry, bet 40 Ls par 2 emblēmām nu gan tā kā nav lēti :blink: Pat neskatoties uz to, ka līdzi tika iesaiņota saab-VOLVO konfekte :) Domāju Vikingos būtu lētāk...
Es to pasūtījumu izdariju vairāk sporta pēc, lai zinātu kā sistēma darbojās.
Atbildod uz ziedoniz jautājumu, tieši eidis bija tas, kas kritizēja mana 900tā haubes izskatu (skrāpējumi, švīkas, buktīte). Tagad smuki! :)
man, laikam, būtu jābūt pēdējam, kas kko kritizē! :blush:
pašam uz jumta nolobījusies laka un vajadzētu vest krāsot... apnicis jau katrreiz moikā bakstīt ar pirkstu un stāstīt, lai prātīgi mazgā un nenorauj vēl vairāk nost!
kur tu, gunča, krāsoji? cik samaksāji?
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!
Krāsoju Imantā, jau iepriekš aprobēts ar vēl iepriekšējo 900to. Ne jau kurš katrs piemēram ņemās krāsot 900og iekšdurvis. Cenas arī ok un krāso labi. škiet, ka nezinīte arī ir krāsojusi savu 9k.
Tad nu lūk par haubi, vienām iekšdurvīm un vienu arku samaksāju 200 Ls. Pusotru gadu stāvēju rindā :(
p.s. domājot par fon sedanu paprasiju cik izmaksātu viss auto ~ 1000 Ls.
p.s.s. epastā meistara telefons
Tad nu lūk par haubi, vienām iekšdurvīm un vienu arku samaksāju 200 Ls. Pusotru gadu stāvēju rindā :(
p.s. domājot par fon sedanu paprasiju cik izmaksātu viss auto ~ 1000 Ls.
p.s.s. epastā meistara telefons
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!
Tas ir ar visu sagatavošanu, jeb tikai krāsošana???Mr Pink Eyes wrote:
Tad nu lūk par haubi, vienām iekšdurvīm un vienu arku samaksāju 200 Ls. Pusotru gadu stāvēju rindā :(
Tikko krāsosju sava SUBARU spārnu un durvis, kuras bij krāsotājam jāņem ārā, lai varētu spārnam iekšmalu un durvīm iekšu nokrāsot, samaksāju Ls 80. Tiesa atdevu jau sagatavotu krāsošanai, tas ir sašpaktelētu, nogruntētu un nomatētu. Atlika vien izņemt durvis, attaukot, nolīmēt kas līmējāms un nokrāsot. Rindā pieteicos pirmdien un piektdien krāsoja. Tiesa gan Talsos.
SAAB un SUBARU
Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!
Jautājums Zinīšiem par blow-off.
Skaidrs ir tas, ka pie aizvērtas droseles vakuums, kas ir ieplūdes kolektorā, paceļ vārstu un lieko turbospiedienu izpūš atmosfērā un taisa pššš.
Bet ko jams dara normāli brauco, tas ir, gadījumos kad kurina ap 100 km/h un ieplūdes kolektorā ir vakums visu laiku. Viņš to vārstu never vaļā un nerauj gaisu pa tiešo kolektorā???
Skaidrs ir tas, ka pie aizvērtas droseles vakuums, kas ir ieplūdes kolektorā, paceļ vārstu un lieko turbospiedienu izpūš atmosfērā un taisa pššš.
Bet ko jams dara normāli brauco, tas ir, gadījumos kad kurina ap 100 km/h un ieplūdes kolektorā ir vakums visu laiku. Viņš to vārstu never vaļā un nerauj gaisu pa tiešo kolektorā???
SAAB un SUBARU
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!
Parastākais (single piston) tā dara. Diemžēl... Es tev ieteiktu skatīties uz dual piston, kas tukšgaitā stāv ciet un atveras tikai uz mirkli, kad atlaiž gāzi? Respektīvi single piston ir pārāk primitīvs un var arī reizē būt par iemeslu liesam degmaisījumam un detonācijai...saule wrote:Jautājums Zinīšiem par blow-off.
Skaidrs ir tas, ka pie aizvērtas droseles vakuums, kas ir ieplūdes kolektorā, paceļ vārstu un lieko turbospiedienu izpūš atmosfērā un taisa pššš.
Bet ko jams dara normāli brauco, tas ir, gadījumos kad kurina ap 100 km/h un ieplūdes kolektorā ir vakums visu laiku. Viņš to vārstu never vaļā un nerauj gaisu pa tiešo kolektorā???
900aero clubsport #8
Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!
Liesu degmaisījumu diez vai uztaisīs, jo 900NG nav gaisa masas mērītāja. Bet doma ir par to, ka visādu draņķi var raut iekšā.
SAAB un SUBARU
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:SAAB Zinīšu padomi!!!!!
Hmm. Ideja ir. Nopērc recirkulējošo (ne-atvērtā tipa) by-pass un uzliec viņam mini gaisa filtriņu virsū, tādu, kādus liek kartera ventilācijai ;) Var jau šādi pārbūvēt arī oriģinālo bosch, tikai viņi nav tik ilgmūžigi kā no metāla veidotie aftermarket analogi ar virzulīti iekšā, nevis diafragmu.saule wrote:Liesu degmaisījumu diez vai uztaisīs, jo 900NG nav gaisa masas mērītāja. Bet doma ir par to, ka visādu draņķi var raut iekšā.
900aero clubsport #8