Re:KurBads: Sonett II V4
Posted: Sat Jul 25, 2009 11:11 am
Apsveicu! Uzcelt šādu auto līdz satiksmes noteikumiem, visu cieņu:)
https://www.saabclub.lv/phpBB/
Vieglākais kā to noskaidrot ir nobalansēt riteņus. Bet uz to arī sliecos domāt. Vismaz 30 gadus vecam auto to nevarēja norakstīt uz vecumu :laugh:KurBads wrote:Jautājums: ja Sonett uz 110-120 sāk nedaudz iekratīt stūri (tomēr ne vienmēr), bet pie zemākiem ātrumiem viss OKi, vai būtu pamats domāt par riteņu balansēšanu ... vai tomēr to varu norakstīt uz auto vecumu (40 gadi)?
Ja dubļi pielīp, mainīt nav vērts. Vieglāk nomazgāt diskus :laugh:KoreFun wrote:Man reiz dubļi pielipa disku iekšpusē un kratīja tikai virs 100 km/h.
pamēģini priekšējus riteņus nomainīt vietām ar aizmugurējiem un salīdzini, vai kas ir izmainījies.
Manuprāt, tu vēljoprojām pārāk satraucies, ka tas auto varētu izjukt gabalos un ka viss, uz ko tas ir spējīgs ir tikai stāvēt izstādēs. :) Pēdējoreiz, kad braucu ar 96, no Siguldas līdz Rīgai atvilku ar 120, kas ir ~4000rpm - eļļu ne pilīti neapēda B) Tas, ko es vēlos teikt ir - tev mazāk jāsatraucas un vairāk jābauda tas auto, ne par velti viņam iepriekšējais saimnieks(-i) ir salikuši tos upgreidus ;)KurBads wrote: ko tomēr vairāk sliecos norakstīt uz vecumu un to, ka tam auto šāds ātrums ilgstoši īsti vairs nav piemērots.
Nu pirmā rindkopa neattiecās uz otru:Pzudushais wrote:Ja dubļi pielīp, mainīt nav vērts. Vieglāk nomazgāt diskus :laugh:KoreFun wrote:Man reiz dubļi pielipa disku iekšpusē un kratīja tikai virs 100 km/h.
pamēģini priekšējus riteņus nomainīt vietām ar aizmugurējiem un salīdzini, vai kas ir izmainījies.
auto izturēja INTSAAB2009, t.sk., NASCAR ovālu uz 120 km/h, čūsku ar čīkstošām riepām un slideno apli ar 3 "norāvieniem". 240 kmh nonstopā uz un no pasākuma vietas bija OK, tomēr ir diezgan skaidrs, ka riepa(s) kaut kur met un nepieciešama vismaz balansēšana vai pat jauna gumija (pašlaik stāv kaut kāda US/korejas "Metric" riepa ar labu diezgan svaigu protektoru ...ziedoniz wrote:Manuprāt, tu vēljoprojām pārāk satraucies, ka tas auto varētu izjukt gabalos un ka viss, uz ko tas ir spējīgs ir tikai stāvēt izstādēs. :) Pēdējoreiz, kad braucu ar 96, no Siguldas līdz Rīgai atvilku ar 120, kas ir ~4000rpm - eļļu ne pilīti neapēda B) Tas, ko es vēlos teikt ir - tev mazāk jāsatraucas un vairāk jābauda tas auto, ne par velti viņam iepriekšējais saimnieks(-i) ir salikuši tos upgreidus ;)KurBads wrote: ko tomēr vairāk sliecos norakstīt uz vecumu un to, ka tam auto šāds ātrums ilgstoši īsti vairs nav piemērots.
P.S. Tomēr labāk nobalansē tos riteņus :)
KM vai KM/H?KurBads wrote:auto izturēja INTSAAB2009, t.sk., NASCAR ovālu uz 120 km/h, čūsku ar čīkstošām riepām un slideno apli ar 3 "norāvieniem". 240 kmh nonstopā uz un no pasākuma vietas bija OK, tomēr ir diezgan skaidrs, ka riepa(s) kaut kur met un nepieciešama vismaz balansēšana vai pat jauna gumija (pašlaik stāv kaut kāda US/korejas "Metric" riepa ar labu diezgan svaigu protektoru ...ziedoniz wrote:Manuprāt, tu vēljoprojām pārāk satraucies, ka tas auto varētu izjukt gabalos un ka viss, uz ko tas ir spējīgs ir tikai stāvēt izstādēs. :) Pēdējoreiz, kad braucu ar 96, no Siguldas līdz Rīgai atvilku ar 120, kas ir ~4000rpm - eļļu ne pilīti neapēda B) Tas, ko es vēlos teikt ir - tev mazāk jāsatraucas un vairāk jābauda tas auto, ne par velti viņam iepriekšējais saimnieks(-i) ir salikuši tos upgreidus ;)KurBads wrote: ko tomēr vairāk sliecos norakstīt uz vecumu un to, ka tam auto šāds ātrums ilgstoši īsti vairs nav piemērots.
P.S. Tomēr labāk nobalansē tos riteņus :)
atklāju arī, ka auto sāk slīdēt sajūgs. Pagaidām gan tikai 4.ātrumā un sirsnīgi iespiežot gāzi, tomēr skaidrs, ka sajūga maiņa nav aiz kalniem (diemžēl tas ir engine-out pasākums).