• KurBads: Sonett II V4 - Page 3
Page 3 of 19

Re:KurBads: Sonett II V4

Posted: Sat Jul 25, 2009 11:11 am
by KoreFun
Apsveicu! Uzcelt šādu auto līdz satiksmes noteikumiem, visu cieņu:)

Re:KurBads: Sonett II V4

Posted: Sat Jul 25, 2009 12:30 pm
by KurBads
Image
Image
Image
Image
Image

KurBads: Sonett II V4 - griesti

Posted: Mon Jul 27, 2009 3:11 pm
by KurBads
šajā izgājušajā vīkendā Sonett's ir ticis pie jauniem saistiem griestiem :)
Image

Image

Image

Re:KurBads: Sonett II V4

Posted: Thu Aug 06, 2009 11:16 am
by KurBads
Jautājums: ja Sonett uz 110-120 sāk nedaudz iekratīt stūri (tomēr ne vienmēr), bet pie zemākiem ātrumiem viss OKi, vai būtu pamats domāt par riteņu balansēšanu ... vai tomēr to varu norakstīt uz auto vecumu (40 gadi)?

Re:KurBads: Sonett II V4

Posted: Thu Aug 06, 2009 11:52 am
by zudushais
KurBads wrote:Jautājums: ja Sonett uz 110-120 sāk nedaudz iekratīt stūri (tomēr ne vienmēr), bet pie zemākiem ātrumiem viss OKi, vai būtu pamats domāt par riteņu balansēšanu ... vai tomēr to varu norakstīt uz auto vecumu (40 gadi)?
Vieglākais kā to noskaidrot ir nobalansēt riteņus. Bet uz to arī sliecos domāt. Vismaz 30 gadus vecam auto to nevarēja norakstīt uz vecumu :laugh:

Re:KurBads: Sonett II V4

Posted: Thu Aug 06, 2009 12:59 pm
by KurBads
nu pareizi jau būtu aizbraukt un nobalansēt ... tik īsti nav laika un pārliecības, ka tur ir vaina, jo drebelis nāk ļoti vēlu ... pēc manas pieredzes, ja ritenis izbalansējies, tad tas par sevi sāk dot ziņu jau pie kaut kādiem 80-90 km/h un diezgan uzkrītoši. Manā gadījumā ir viegls drebelis pie 110, ko tomēr vairāk sliecos norakstīt uz vecumu un to, ka tam auto šāds ātrums ilgstoši īsti vairs nav piemērots.

Re:KurBads: Sonett II V4

Posted: Thu Aug 06, 2009 2:20 pm
by zudushais
Pēc savas pieredzes zinu, ka vibrācija mēdz parādīties arī tikai virs 100 km/h. Viegls drebeklis pie 110 km/h man atgādina savu iepriekšējo auto, kad riepas bija paplikas un nebija pavasarī nobalansētas, jo uzskatīju ka tik plikām nav vērts. Pie 80-90km/h, tad jau riepas ir labi uzsistas.

Re:KurBads: Sonett II V4

Posted: Thu Aug 06, 2009 7:25 pm
by KoreFun
Man reiz dubļi pielipa disku iekšpusē un kratīja tikai virs 100 km/h.

pamēģini priekšējus riteņus nomainīt vietām ar aizmugurējiem un salīdzini, vai kas ir izmainījies.

Re:KurBads: Sonett II V4

Posted: Fri Aug 07, 2009 8:21 am
by zudushais
KoreFun wrote:Man reiz dubļi pielipa disku iekšpusē un kratīja tikai virs 100 km/h.

pamēģini priekšējus riteņus nomainīt vietām ar aizmugurējiem un salīdzini, vai kas ir izmainījies.
Ja dubļi pielīp, mainīt nav vērts. Vieglāk nomazgāt diskus :laugh:

Re:KurBads: Sonett II V4

Posted: Fri Aug 07, 2009 11:25 am
by Nauris_t16
KurBads wrote: ko tomēr vairāk sliecos norakstīt uz vecumu un to, ka tam auto šāds ātrums ilgstoši īsti vairs nav piemērots.
Manuprāt, tu vēljoprojām pārāk satraucies, ka tas auto varētu izjukt gabalos un ka viss, uz ko tas ir spējīgs ir tikai stāvēt izstādēs. :) Pēdējoreiz, kad braucu ar 96, no Siguldas līdz Rīgai atvilku ar 120, kas ir ~4000rpm - eļļu ne pilīti neapēda B) Tas, ko es vēlos teikt ir - tev mazāk jāsatraucas un vairāk jābauda tas auto, ne par velti viņam iepriekšējais saimnieks(-i) ir salikuši tos upgreidus ;)

P.S. Tomēr labāk nobalansē tos riteņus :)

Re:KurBads: Sonett II V4

Posted: Fri Aug 07, 2009 12:07 pm
by zudushais
ziedoniz wrote:
Tas, ko es vēlos teikt ir - tev mazāk jāsatraucas un vairāk jābauda tas auto, ne par velti viņam iepriekšējais saimnieks(-i) ir salikuši tos upgreidus ;)
quote]

+1 par šito!

Re:KurBads: Sonett II V4

Posted: Fri Aug 07, 2009 5:28 pm
by KoreFun
zudushais wrote:
KoreFun wrote:Man reiz dubļi pielipa disku iekšpusē un kratīja tikai virs 100 km/h.

pamēģini priekšējus riteņus nomainīt vietām ar aizmugurējiem un salīdzini, vai kas ir izmainījies.
Ja dubļi pielīp, mainīt nav vērts. Vieglāk nomazgāt diskus :laugh:
Nu pirmā rindkopa neattiecās uz otru:P

Re:KurBads: Sonett II V4

Posted: Sat Aug 15, 2009 11:26 pm
by KurBads
ziedoniz wrote:
KurBads wrote: ko tomēr vairāk sliecos norakstīt uz vecumu un to, ka tam auto šāds ātrums ilgstoši īsti vairs nav piemērots.
Manuprāt, tu vēljoprojām pārāk satraucies, ka tas auto varētu izjukt gabalos un ka viss, uz ko tas ir spējīgs ir tikai stāvēt izstādēs. :) Pēdējoreiz, kad braucu ar 96, no Siguldas līdz Rīgai atvilku ar 120, kas ir ~4000rpm - eļļu ne pilīti neapēda B) Tas, ko es vēlos teikt ir - tev mazāk jāsatraucas un vairāk jābauda tas auto, ne par velti viņam iepriekšējais saimnieks(-i) ir salikuši tos upgreidus ;)

P.S. Tomēr labāk nobalansē tos riteņus :)
auto izturēja INTSAAB2009, t.sk., NASCAR ovālu uz 120 km/h, čūsku ar čīkstošām riepām un slideno apli ar 3 "norāvieniem". 240 kmh nonstopā uz un no pasākuma vietas bija OK, tomēr ir diezgan skaidrs, ka riepa(s) kaut kur met un nepieciešama vismaz balansēšana vai pat jauna gumija (pašlaik stāv kaut kāda US/korejas "Metric" riepa ar labu diezgan svaigu protektoru ...

atklāju arī, ka auto sāk slīdēt sajūgs. Pagaidām gan tikai 4.ātrumā un sirsnīgi iespiežot gāzi, tomēr skaidrs, ka sajūga maiņa nav aiz kalniem (diemžēl tas ir engine-out pasākums).

Re:KurBads: Sonett II V4

Posted: Sun Aug 16, 2009 2:31 am
by KoreFun
KurBads wrote:
ziedoniz wrote:
KurBads wrote: ko tomēr vairāk sliecos norakstīt uz vecumu un to, ka tam auto šāds ātrums ilgstoši īsti vairs nav piemērots.
Manuprāt, tu vēljoprojām pārāk satraucies, ka tas auto varētu izjukt gabalos un ka viss, uz ko tas ir spējīgs ir tikai stāvēt izstādēs. :) Pēdējoreiz, kad braucu ar 96, no Siguldas līdz Rīgai atvilku ar 120, kas ir ~4000rpm - eļļu ne pilīti neapēda B) Tas, ko es vēlos teikt ir - tev mazāk jāsatraucas un vairāk jābauda tas auto, ne par velti viņam iepriekšējais saimnieks(-i) ir salikuši tos upgreidus ;)

P.S. Tomēr labāk nobalansē tos riteņus :)
auto izturēja INTSAAB2009, t.sk., NASCAR ovālu uz 120 km/h, čūsku ar čīkstošām riepām un slideno apli ar 3 "norāvieniem". 240 kmh nonstopā uz un no pasākuma vietas bija OK, tomēr ir diezgan skaidrs, ka riepa(s) kaut kur met un nepieciešama vismaz balansēšana vai pat jauna gumija (pašlaik stāv kaut kāda US/korejas "Metric" riepa ar labu diezgan svaigu protektoru ...

atklāju arī, ka auto sāk slīdēt sajūgs. Pagaidām gan tikai 4.ātrumā un sirsnīgi iespiežot gāzi, tomēr skaidrs, ka sajūga maiņa nav aiz kalniem (diemžēl tas ir engine-out pasākums).
KM vai KM/H?

Re:KurBads: Sonett II V4

Posted: Sun Aug 16, 2009 11:22 pm
by KurBads
protams KM. Kļūda.