• Detaļas no 9000`ā - Page 3
Page 3 of 16

Re:Detaļas no 9000`ā

Posted: Fri Jul 25, 2008 6:56 pm
by KoreFun
Principā būtu labi, ja spārnu izgriezt gandrīz visu. Tas ir sākot no aizmugurējiem durvīm un līdz tai vietai, kur tas aiziet uz jumtu. Būtībā viss spārns, kopā ar arku.:)

Re:Detaļas no 9000`ā

Posted: Sat Jul 26, 2008 5:44 pm
by KoreFun
Arnij, jūs nevarētu atvest abus lukturus, gan kreiso, gan labo. Varbūt vajadzēs abus.

Re:Detaļas no 9000`ā

Posted: Tue Nov 25, 2008 5:07 am
by vasils
suutiju tikko iszinju.vispaar interesee klimata kontroles ventilaators(ja shitam ir klimata kontrole).neesmu paarliecinaats ,bet , iespeejams ,ka ventilaatori klimatam un parastajai pechkai ir vienaadi.

Re:Detaļas no 9000`ā

Posted: Tue Nov 25, 2008 7:38 pm
by keikei
Atkārtošos!

Interesē gumijas truba no gaisa filtra uz turbīnu.

Trubas nr. virsū - 4020822.

Ja ir tad ņemu!

Re:Detaļas no 9000`ā

Posted: Wed Nov 26, 2008 6:09 am
by Diks
vasjad wrote:suutiju tikko iszinju.vispaar interesee klimata kontroles ventilaators(ja shitam ir klimata kontrole).neesmu paarliecinaats ,bet , iespeejams ,ka ventilaatori klimatam un parastajai pechkai ir vienaadi.
Ja saņemšos šādos laika apstākļos sētā noskrūvēt to ventilatoru (pat vasarā tas ir diezgan ķēpīgi-pats savam mainīju:S ), tad sestdien atvestu uz Rīgu. Lietots, bet labs.

Re:Detaļas no 9000`ā

Posted: Thu Jan 08, 2009 1:12 am
by kolumbs
Meklēju kārbu tomāta 2.3t, 93g. vai ir un pa cik?
Paldies!

Re:Detaļas no 9000`ā

Posted: Sat Jan 10, 2009 6:17 pm
by Yukki
Meklēju augšējos motora spilvenus 9K- šinī gadījumā acīmredzot kopā ar vsu to dzelzi - noskrūvēt un saskrūvēt to visu komplektu uz auto nevajadzētu būt problēmām

Re:Detaļas no 9000`ā

Posted: Sat Jan 10, 2009 10:28 pm
by GuntisG
Yukki, vai tad lietotus ir jēga likt? Un nav obligāti ar visu "dzelzi" jeb atsaiti, jo tās bukses var ar novilcēju dabūt ārā. Atpakaļ iekš tās atsaites var vēsā mierā ar jebkādu presi iespiest, tikai jārauga, lai bukse nesašķiebjas. Pašā kronšteinā, kas pie motora bloka, gan ir bišķu saražģītāk dabūt iekšā, jo vietas tur tā pamazāk. Tur vajag uztaisīt ievelkamo uzparikti no pietiekami garas skrūves, divām lielām paplāksnēm un attiecīga diametra metāla gredzena (var kādai atbilstoša diametra caurulei nogriezt galu), ko pret kronšteina maliņu atbalstīt. Var jau ņemt pašu kronšteinu nost, bet tas, man šķiet, ir sarežģītāk, jo tad laikam jāņem nost arī ģenerātors un sazin kas vēl.

Re:Detaļas no 9000`ā

Posted: Sun Jan 11, 2009 12:24 am
by Yukki
GuntisG wrote:Yukki, vai tad lietotus ir jēga likt? Un nav obligāti ar visu "dzelzi" jeb atsaiti, jo tās bukses var ar novilcēju dabūt ārā. Atpakaļ iekš tās atsaites var vēsā mierā ar jebkādu presi iespiest, tikai jārauga, lai bukse nesašķiebjas. Pašā kronšteinā, kas pie motora bloka, gan ir bišķu saražģītāk dabūt iekšā, jo vietas tur tā pamazāk. Tur vajag uztaisīt ievelkamo uzparikti no pietiekami garas skrūves, divām lielām paplāksnēm un attiecīga diametra metāla gredzena (var kādai atbilstoša diametra caurulei nogriezt galu), ko pret kronšteina maliņu atbalstīt. Var jau ņemt pašu kronšteinu nost, bet tas, man šķiet, ir sarežģītāk, jo tad laikam jāņem nost arī ģenerātors un sazin kas vēl.
Nu mana argumentācija pagaidām tāda:
1.auto jau brīnumainā kārtā ir pārdzīvojis vairākkārtējus draudus doties pelnītā atpūtā un katru gadu tiek remontēts kā pēdējo reizi, ģimenes budžetā tam vairs nav atvēlēta izdevumu aile:)
2.tā kā spilveni ir vajadzīgi uz max gadu, pieļauju, ka no kāda jau norakstīta auto tie šim mērķim kalpos lieliski, jo manējie ir pilnīgi norauti
3.ar dzelzi kopā, jo man tā šķiet ērtāk - pa sviestmaizi nopērku to dzelzi kopā ar normālām gumijām un 5 min laikā pats apmainu bez visādas tur spectehnikas un skrūvspīlēm vai vismaz pussimta atstāšanas servisam, pareizi?

Re:Detaļas no 9000`ā

Posted: Sun Jan 11, 2009 8:13 pm
by GuntisG
Ja tikai gadu un retas braukšanas reizes jāizvelk, tad varētu piekrist, ka jauniem nav jēgas.
Kaut gan jauni vasaras vidū "Autogrosā" maksāja 5,50 Ls gabalā.

Bet to spilvenu, kurš pie motora kronšteina klāt, bez "spectehnikas" domāju, ka nenomainīsi.:)

Re:Detaļas no 9000`ā

Posted: Sun Jan 11, 2009 8:46 pm
by GuntisG
Image

Iepriekš neizdevās iedabūt bildi.
Ar sarkanu līniju apvilkts tas spilvens kuru grūtāk nomainīt.

Re:Detaļas no 9000`ā

Posted: Mon Jan 12, 2009 8:36 am
by Diks
Yukki wrote:Meklēju augšējos motora spilvenus 9K- šinī gadījumā acīmredzot kopā ar vsu to dzelzi - noskrūvēt un saskrūvēt to visu komplektu uz auto nevajadzētu būt problēmām
Pirms avārijas uzliku savam jaunus. Varam sarunāt.

Re:Detaļas no 9000`ā

Posted: Wed Mar 25, 2009 11:40 pm
by kristapins
Labdien, vai jūs pārdodat datoru no ta saab? tas kas ir salona, tur kur rada pulksteni u.tml.un amortizatori un tas brinums kas tur kapotu vala un stiklinu lampai durvim, labejai malejai?

Re:Detaļas no 9000`ā

Posted: Thu Mar 26, 2009 12:03 am
by Yukki
Diks wrote:
Yukki wrote:Meklēju augšējos motora spilvenus 9K- šinī gadījumā acīmredzot kopā ar vsu to dzelzi - noskrūvēt un saskrūvēt to visu komplektu uz auto nevajadzētu būt problēmām
Pirms avārijas uzliku savam jaunus. Varam sarunāt.
Ups, nepiefiksēju, rakstu un nelasu:). Iegādāju jaunus, nebija dārgi, bet tagad vajag apakšējos, tos jaunus nu nekādi nepirkšu - ir kādam piedāvājumā (Kārbas balsts (spilvens-blīve) nosēdies un
Motora spilveni (priekš.atrauts, aizmug hidrauliskais iztecējis))?