• classic 900 clubsport #8 - Page 5
Page 5 of 31

Re:900 T16S #8

Posted: Tue May 06, 2008 1:44 am
by Nauris_t16
Help! Problēma saucas - 0,2bar :( Un nav nemaz smieklīgi. :)

No rīta velkot ar otro ātrumu vēl pirms pārslēgšanās bija tāds kā griezīgs šņāciens, ieliku trešajā un pamanīju, ka spiediens nekāpj augstāk par 0,2 bar. Pirmā doma bija, ka norauta kāda no gaisa pievadtrubām, bet tās jau pārbaudīju. Pēc tam pazuda tukšgaita - mašīna vienkārši slāpa atlaižot gāzi. Protams, ka arī check enigma lampiņa ieslēdzās :laugh: Nomainīju by-pass vārstu - tukšgaita parādijās, bet spiediens vēljoprojām ir zudis... :unsure: Rīt ķeršos klāt vakuma trubiņām. Un spiediens pazuda spontāni, ne palēnām, kad bija vainīgi knock sensora kontakti.

Ir kādi ieteikumi, kurā virzienā skatīties? Beidzot arī es esmu izmisis :huh:

Re:900 T16S #8

Posted: Tue May 06, 2008 4:16 am
by skirem
ziedoniz wrote:Help! Problēma saucas - 0,2bar :( Un nav nemaz smieklīgi. :)

No rīta velkot ar otro ātrumu vēl pirms pārslēgšanās bija tāds kā griezīgs šņāciens, ieliku trešajā un pamanīju, ka spiediens nekāpj augstāk par 0,2 bar. Pirmā doma bija, ka norauta kāda no gaisa pievadtrubām, bet tās jau pārbaudīju. Pēc tam pazuda tukšgaita - mašīna vienkārši slāpa atlaižot gāzi. Protams, ka arī check enigma lampiņa ieslēdzās :laugh: Nomainīju by-pass vārstu - tukšgaita parādijās, bet spiediens vēljoprojām ir zudis... :unsure: Rīt ķeršos klāt vakuma trubiņām. Un spiediens pazuda spontāni, ne palēnām, kad bija vainīgi knock sensora kontakti.

Ir kādi ieteikumi, kurā virzienā skatīties? Beidzot arī es esmu izmisis :huh:
Skaties vai kāda truba nav pušu, kuru nav tik viegli pamanīt ;) , būsi uzgriezis riktīgu spiedienu :woohoo: un truba neizturēja.

Re:900 T16S #8

Posted: Tue May 06, 2008 5:53 am
by KoreFun
Pats interkulers, vai pievada trubas interkuleram nevar būt? Nekur nav piespiedis tās pie apmalēm?

Re:900 T16S #8

Posted: Tue May 06, 2008 6:00 am
by Nauris_t16
Rīt skatīšos tālāk. Bet pēc šīvakara apskates secināju ka vaina ir netālu no degvielas spiediena regulatora(respektīvi pie kolektora, nevis ieplūdes trubās). Te arī jautājums - vai ir iespējama versija par izpūstu ieplūdes kolektora blīvi? (starp kolektoru un galvu)

Un vēl - vai ir iespējams kautkur netā apskatīt zīmējumus/rasējumus no motora? Kādreiz to varēja izdarīt kautkādā krievu rezerves daļu katalogā, tikai uz sitienu nevaru adresi atrast :huh:

Re:900 T16S #8

Posted: Tue May 06, 2008 6:29 am
by mrpinkeyes
nu nu, man ar vakuma problĒmām tādas interesantas lietas parādijās iekš 9-5, ka vairāk es to piedzīvot negribētu :(

Re:900 T16S #8

Posted: Tue May 06, 2008 6:33 am
by skirem
Varbūt te atradīsi ko noderīgu, varbūt jau esi skatījies:
http://www.900aero.com/

Re:900 T16S #8

Posted: Tue May 06, 2008 6:36 am
by mrpinkeyes
Satrp citu Ērik, jūs ar Yukki esat pēdējie no iauto/sk diskusiju veterāniem, kuri nav iegādājušies kādu og ;)

Re:900 T16S #8

Posted: Tue May 06, 2008 7:34 am
by lablaiks
kāpēc Tev šķiet ,ka katram vajag og, varbūt viņiem nevajag???Varbūt viņiem tāpat dzīve ir interesanta?

Re:900 T16S #8

Posted: Tue May 06, 2008 8:02 pm
by skirem
lablaiks wrote:kāpēc Tev šķiet ,ka katram vajag og, varbūt viņiem nevajag???Varbūt viņiem tāpat dzīve ir interesanta?
Viedi vārdi, cepumiņš tev no manis ;) .
Bet nekad nesaki nekad :silly: .

Re:900 T16S #8

Posted: Wed May 07, 2008 12:19 am
by Nauris_t16
Hehe - viss strādā un pat vēl labāk kā iepriekš :laugh: Jau otro reizi man dzīvi pabojāja knock sensors - štekeris bija gandrīz vai noslīdējis nost. :laugh: Notīrīju kontaktiņus un aiziiieeeeettttt!!!! Galvenais, ka domāju, ka vaina ir kautkur pilnīgi citur - vakuma trubās, taču tās visas par laimi ir veselas B)

+ vēl šodien ieliku priekšējā panelī pioneer tumbas - skan 3x labāk nekā saplīsušās čerkstošās oriģinālās :)

Re:900 T16S #8

Posted: Wed May 07, 2008 4:45 am
by skirem
ziedoniz wrote:Hehe - viss strādā un pat vēl labāk kā iepriekš :laugh: Jau otro reizi man dzīvi pabojāja knock sensors - štekeris bija gandrīz vai noslīdējis nost. :laugh: Notīrīju kontaktiņus un aiziiieeeeettttt!!!! Galvenais, ka domāju, ka vaina ir kautkur pilnīgi citur - vakuma trubās, taču tās visas par laimi ir veselas B)

+ vēl šodien ieliku priekšējā panelī pioneer tumbas - skan 3x labāk nekā saplīsušās čerkstošās oriģinālās :)
kāpēc tad cel paniku :woohoo: :woohoo: :woohoo: , tikai jautājums kas tev tā par šņākoņu tad bija?

Re:900 T16S #8

Posted: Wed May 07, 2008 5:00 am
by Nauris_t16
Par šņakoņu tagad nemaz nezinu - uzliku atpakaļ veco by-pass un tomēr strādā :huh: Ar laiku vajadzēs skatīties viggen by-pass virzienā, lai sirds būtu mierīga :)

Re:900 T16S #8

Posted: Thu May 08, 2008 10:58 pm
by ZingZeng
labak skaties divritena virziena, tad busi PILNIGI dross un ari veseligak - gan tev, gan man :woohoo:

Re:900 T16S #8

Posted: Sat Aug 02, 2008 9:29 am
by Nauris_t16
Šovakar uzliku beidzot savu short-shifteru :woohoo: Slēdzas gandrīz ideāli, jāpagaida kamēr piedils kārtīgi, tad būs pavisam labi... Vieglāk saslēgt ātrumus, brīvkustības kloķim nav praktiski nekādas B) Vecajam kloķim ņemot nost uzgali zilu aci gan neuzdauzīju - tas tā - Mixerim par nožēlu :P Bet visumā esmu apmierināts. Uzliku arī jaunu ādas pārslēdzēja kuli - lai būtu pavisam skaisti :)

Re:900 T16S #8

Posted: Thu Aug 21, 2008 8:27 am
by Nauris_t16
Beidzot esmu ticis galā ar vakuma problēmām, kas čakarēja tukšgaitu B) Pēdējais posms ķēdē bija by-pass vārsts, kurā acīmredzot bija caurums, noplūde. Nomainīju esošo SAAB HD versiju ar vizuāli tādu pašu mantiņu no porsche 911 turbo :woohoo: Tauta runā, ka tas esot stiprākais no bosch by-pass vārstiem. Salīdzinājumā ar bijušo cauro vārstu - stabila tukšgaita, tur spiedienu, klusāks šņāciens? :laugh: Galvenais iemesls nomaiņai bija tas, ka motors, ieliekot brīvgaitā un atmetot gāzi pēc slodzes, mēdza slāpt...kaitinoši... :angry:

Vizuālajai baudai - bilde no NPL (Nice Place Latvia) tūres, uz ceļa Ventspils-Kolka. Atkal made by Walcc :lol:

Image