Re: classic 900 clubsport #8
Posted: Sun Aug 02, 2015 6:17 pm
Tātad šogad braucam jau ar Trionic T5.5 (nav vēl līdz galam regulēts, bet ir ok). Nekas traks ievilkt nav, bet ir kur iespringt un pačakarēties.
Pie reizes tika uzbūvēta arī big bore drosele (58mm), kam par pamatu tika ņemta 2.1 drosele, kas nepieciešama priekš clean T5.5 install.
Vēl pie reizes tika uzlikt Maptun bypass vārsts, jo vecais plastmasas bosch, lai arī no 911 turbo, bet bija palicis caurs pa 7 gadiem.
Nemazgātas motortelpas telefonbildes:
CPS setup:
Un vakar beidzot saņemos uzlikt Kurbada ražojuma tērauda diferenciāļa vāku - perfekti sapas visi skrūvju caurumi, pēc metināšanas iekšpuse ir tikusi arī frēzēta, lai būtu ideāla plakne. Rezumē - esmu ļoti apmierināts un iesaku visiem, noderēs kārbas ilgmūžības nodrošināšanai. Pie reizes ielēju 10w40 pussintētiku kārbā kā skalojamo eļļu līdz nākamajam pavasarim, jo mainīta nebija gadiem. Noliešanas skrūvi varēja dabūt vaļā tikai ar pneimatisko pistoli
Pie reizes tika uzbūvēta arī big bore drosele (58mm), kam par pamatu tika ņemta 2.1 drosele, kas nepieciešama priekš clean T5.5 install.
Vēl pie reizes tika uzlikt Maptun bypass vārsts, jo vecais plastmasas bosch, lai arī no 911 turbo, bet bija palicis caurs pa 7 gadiem.
Nemazgātas motortelpas telefonbildes:
CPS setup:
Un vakar beidzot saņemos uzlikt Kurbada ražojuma tērauda diferenciāļa vāku - perfekti sapas visi skrūvju caurumi, pēc metināšanas iekšpuse ir tikusi arī frēzēta, lai būtu ideāla plakne. Rezumē - esmu ļoti apmierināts un iesaku visiem, noderēs kārbas ilgmūžības nodrošināšanai. Pie reizes ielēju 10w40 pussintētiku kārbā kā skalojamo eļļu līdz nākamajam pavasarim, jo mainīta nebija gadiem. Noliešanas skrūvi varēja dabūt vaļā tikai ar pneimatisko pistoli