• classic 900 clubsport #8 - Page 28
Page 28 of 31

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Tue Jun 03, 2014 9:13 am
by edijs
O, jā! :D Un, lai arī šobrīd dažu dienu šķiet, ka mans Black Jet varētu iet arī naskāk, es par to īpaši nepārdzīvoju - labāk lai neiet uz pilnu jaudu un vēl kādu laiku nekas nonoklopē. :D

Tā neiešana gan ir baigi stiepjams jēdziens, jo pietiek izbraukt vienu dienu ar zaļo, kam šobrīd ir stock Aero softs, lai pēc tam Black Jet's ar pirmo Hirsch šķistu raķete.

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Tue Jun 03, 2014 9:20 am
by Gripen
Ikdienai ļoti veselīgs princips! Taču melnis tika sagatavots tieši Biķernieku trasei un no dzinēja tika spiests laukā maksimums. Toreiz pat gāja uz spirta :)

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Tue Jun 03, 2014 11:35 am
by lawyer
Atkāpei - labs topika nosaukums :wink:

Man vispār bail uz Biķerniekiem braukt - palikšu bez bremzēm (atkal!) un bez riepām :mrgreen:

Par bremžu diskiem runājot, noprotu, ka Tu meklē vislabāko price/performance attiecību, bet es vēroju :roll:

Šie nebūs labi? partsforsaabs.com/product_info.php?cPat ... 63e4f372fd

P.S. Labi būs, ka vispār es šogad c900 no garāžas dabūšu ārā :shifty:

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Tue Jun 03, 2014 4:39 pm
by Nauris_t16
Tad tāpēc tu pieteicies un neatbrauci, Lawyer? :P

Pa riepām - nu man padila, tas ir fakts, bet kabrim vispār izskatās neskartas.

Un par to disku - priekš kam no UK sūtīt parastu bremžu disku, ja to var nopirkt uz vietas LV? :D
Sāc tak vienreiz kaut kur braukt, uzreiz daudz kas kļūs skaidrs, ja ne skaidrs, tad sapratīsi vai tev to vispār vajag :P

Es šoreiz sapratu, ka manis ieplānotie caurumi motorvākā neder, jo tā var palikt akls, līdzko izsit laukā eļļu vai tosolu.

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Tue Jun 03, 2014 7:58 pm
by lawyer
Mans c900 vispār vēl nav kustināts šogad, jo, lai ar to brauktu, tas ir jādzen pa taisno uz ARTEH un jānoloka savi pāris simti eiriķu - tā nu es vizinos ar to sātana izdzimumu, jo pagaidām pēc otra auto nav bijis vajadzības :shifty:

Bet par bremžu diskiem - skaidrs, eksperimentējam 8)

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Wed Jun 04, 2014 3:38 pm
by ZingZeng
Ziedoni, vai šis gadījumā nebija jūsu famīlijas pirmais SAABs?
http://www.ss.lv/lv/transport/cars/saab/900/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Wed Jun 04, 2014 3:40 pm
by ZingZeng
saab-900-1-1.t.jpg
saab-900-1-1.t.jpg (5.8 KiB) Viewed 8682 times

Re: 900 T16S #8

Posted: Thu Jun 05, 2014 5:21 pm
by Admin
ziedoniz wrote:Tā kā kileniem ir jauns saimnieks, tad es sāku ar to, ka ieswapoju atpakaļ priekšā aero oem atsperes, kas gan tomēr ir mīkstākas par kilen, BET - pēdējā versijā sastāv vairs tikai no 5 un 3/8 vijumiem :mrgreen: Zemāk šitos īsti gandrīz vairs nevar. Bet 2cm no kilen augstuma noskuvu nost.
Ar pakaļu es vēl domāšu ko darīt, jo manas ideālās aizmugures atsperes nemaksā tādu kosmosu kā priekšējās. Nez. Svarīgāk šogad ir sākt taisīt vizuālo (krāsot), nomainīt sajūgu un uzbūvēt priekšējās bremzes.

p.s. mans labākais biķernieku trases apļa laiks ir 1:52,7
Tavs labākais laiks ir 1:50.764

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Sat Jun 07, 2014 9:44 pm
by Nauris_t16
ZingZeng wrote:
saab-900-1-1.t.jpg

Noup, vnz šķiet, ka bija CM-2900 un, atkal, ja pareizi atceros, 1984.gads, ar točna bēšu drēbes salonu un 100%, ka mazo spoileru uz aizmugurēja vāka.

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Thu Jul 31, 2014 10:11 pm
by Nauris_t16
Pēc bremžu un sajūga maiņas ir radusies mistiska sakritība, kas ar to noteikti nav saistīta. Raustās. Pie pilnas gāzes, pie kādiem 4k rpm notiek aizrīšanās, reāli kā fuel-cut. Pilns spiediens tiek sapumpēts jau krietni ātrāk, tāpēc es domāju, ka tas nav fuel-cut. Respektīvi, sanāk, ka ar pilnu gāzi, nav iespējams izgriezt līdz redlainam. No sākuma problēma bija tikai 2.ātrumā, šodien jau trešajā. Reāli, pagājušonedēļ biju uz autošosejas treniņiem, vēl tik traki nebija, mašīna tagad nedēļu nostāvēja un nu jau sit atpakaļ arī 3.ātrumā. Ceturto nedabūju izgriezt. Ar pusgāzi viss ok.

Sūknis nespēj nodrošināt spiedienu? APC vārsts čakarējas? Degvielas spiediena regulators iet uz beigām? Pēdējais ir Malpassi rising rate FPR. Es izslēdzu knock sensoru, jo nometot strauji spiedienu, nebūtu sajūta, ka tiktu izslēgta aizdedze vai piegriezta degviela.


Kādas idejas, jeb tikai šāvieni tumsā? Personīgā pieredze?

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Fri Aug 01, 2014 1:29 pm
by Nauris_t16
Ja nu kādu tas interesē, tas ir fuel-cut, nostrādā tieši pie 1,1bar, kas pēc atmiņas bija Lh2.4 jetronic iebūvētā vērtība.
Tikai jocīgi, ka nekad tas nebija strādājis, ir pūsti arī 1,4bar.

Pagriezu nost boost rise rate, pagaidām max boost vērtību neaiztikšu, skatīsies kas būs.

Lai nav tik pliekani, pāris bildes no 22.07.2014 autošosejas treniņa

Image

Image

Image

Image


Pēc bildēm spriežot, šūpojas anormāli (Kilen + koni)

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Fri Aug 01, 2014 10:59 pm
by lawyer
Nu, nu, šūpojas viņam kaut kas tur - 22.augustā redzēsi, kā tur viens pa īstam šūposies :mrgreen:

Aprakstītā problēma liekas līdzīga, kā bija uz tā zviedru pelēkā 3d Aero kupejas konstruktora vai arī es ko jaucu?

P.S. Varbūt Trionic variants jāapdomā? :roll:

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Mon Aug 04, 2014 8:15 pm
by Nauris_t16
lawyer wrote:Nu, nu, šūpojas viņam kaut kas tur - 22.augustā redzēsi, kā tur viens pa īstam šūposies :mrgreen:

Aprakstītā problēma liekas līdzīga, kā bija uz tā zviedru pelēkā 3d Aero kupejas konstruktora vai arī es ko jaucu?

P.S. Varbūt Trionic variants jāapdomā? :roll:
Kas būs 22.08?

Tiešām, tā arī ir. Pats jau biju aizmirsis par šo sakritību.

P.S. T5.5 nekad nav ticis neapdomāts. Tas ar nākamo motoru, lai šis nokaujas ar Lh2.4

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Mon Aug 04, 2014 11:28 pm
by lawyer

Re: classic 900 clubsport #8

Posted: Mon Sep 15, 2014 2:29 pm
by Nauris_t16
Pērku gaisa masas mērītāju priekš 900 Turbo 1989 Lh2.4

Melns plastmasas korpuss, bosch 0 280 212 013