• Dažādi jautājumi par SAAB 9000 - Page 58
Page 58 of 59

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Sat Nov 27, 2010 5:10 pm
by vasils
Yukki wrote:
vasils wrote:sveiki. ir jaut. kaados gadiijumos deg CHECK ENGINE atseviski ne no kaa( ne ar radiator level, vai oil level u.c). vienkaarshi check engine.eljas liimenis normaals, jauda nav zudusi. sveces mainiitas ar filtru un elju pirms 8k.arii kjeede ir mainiita pirms 40k.mtors straadaa normaali. vai gljuks un neuztrauikties, vai ir arii citi iemesli, ka deg. 9000ng 2,3 t ecopower.1994.g.;)
Kļūda var būt daudzkas, patiešām jādiagnosticē pie datora (ie auto diagnostikas datora, ne šitā uz kura raksti:D). Bet gadās arī, ka ar tādu kļūdu var sadzīvot. Piemēram man vecajam bezturbo 9000 šito meta un Vikingu diagnoze bija: gaisa masas mērītājs. Tā kā šrotos izmēģinātie izrādījās tikpat gļukaini (jauns maksāja kosmosu), tad nācās braukt ar savējo un kā smejies, auto kārtīgi izgāzējot, kļūda pazuda. Dīvaini, ka sākumā bija nevienmērīga turkšgaitam, bet tad tā pazuda un tas, ka pa brīdim iedegās chekengins, dzīvot netraucēja.
check engine ir pazudis, varbuut pienaakot salam, saak viss vienkaarshi gljukot.aaaa.Ko nodara zemaaks oktaana skaitlis dzineejam. respektiivi ir iespeeja pirkt e92 no krievijas par labu cenu.driikst, vai labaak tomeer nee.?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Dec 28, 2010 10:56 am
by gestapo13
sveiciens, vai kads var man palidzet jautajuma par 9k un gazi?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Thu Dec 30, 2010 10:22 pm
by edijs
Klau, gudrie cilvēki! Kādam ir nojausma, kā no automātiskās kārbas vienojās nost tā īsā trosīte? Uzgriežņa tur nav, lai varētu izskrūvēt. Griežās uz apli, ārā neskrūvējās. Izraut nesanāk, mēģināju diezgan stipri. :) Kaut kā piestiprināta kārbas iekšpusē, vai? Pēc tā ož.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Dec 31, 2010 12:00 am
by zinitis
edijs wrote:Klau, gudrie cilvēki! Kādam ir nojausma, kā no automātiskās kārbas vienojās nost tā īsā trosīte? Uzgriežņa tur nav, lai varētu izskrūvēt. Griežās uz apli, ārā neskrūvējās. Izraut nesanāk, mēģināju diezgan stipri. :) Kaut kā piestiprināta kārbas iekšpusē, vai? Pēc tā ož.
Ja runā par kick down trosi,tad lai to noņemtu ir jānoskrūvē kārbas augšējais bleķa vāks,jo viņa stiprinās kārbas iekšpusē.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Dec 31, 2010 12:11 pm
by edijs
Aha, par to pašu runāju. Oukei, danke, būt skrūvēt!

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Jan 21, 2011 11:46 pm
by trusulens84
Sveiki mani moka viens jautajums zinatajiem ,Man ir grifins 9000.ar 3,0 v6 motoru,GUDRINIEKI man teica ka varot uzstadit 2 turbinas uz mana v6 motora. cik tas ir reali izdarams un cik tas varetu apmeram maksat ls???????

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Jan 21, 2011 11:56 pm
by Arnijs
trusulens84 wrote:Sveiki mani moka viens jautajums zinatajiem ,Man ir grifins 9000.ar 3,0 v6 motoru,GUDRINIEKI man teica ka varot uzstadit 2 turbinas uz mana v6 motora. cik tas ir reali izdarams un cik tas varetu apmeram maksat ls???????
Vot GUDRINIEKI lai arī uzstāda! :D Bet par $ zinās tikai tas, kurš ir uzstādījis ;) :D

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Jan 21, 2011 11:58 pm
by Nīgrais
Arnijs wrote:
trusulens84 wrote:Sveiki mani moka viens jautajums zinatajiem ,Man ir grifins 9000.ar 3,0 v6 motoru,GUDRINIEKI man teica ka varot uzstadit 2 turbinas uz mana v6 motora. cik tas ir reali izdarams un cik tas varetu apmeram maksat ls???????
Vot GUDRINIEKI lai arī uzstāda! :D Bet par $ zinās tikai tas, kurš ir uzstādījis ;) :D
Nav ko čakarēties ar sīkumiem, jāliek sešas! :laugh:
Aizmirsu pateikt, ka max lielas un ar zilām šļaukām lai!

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Sat Jan 22, 2011 10:23 am
by uculs
Arī jautājums, kāpēc tikai divas?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Sun Jan 23, 2011 11:58 am
by Nils
Nestrādā ABS, tad, kad būtu jānostrādā ABS, lampiņa iedegas, bet patstāvīgi nedeg. Zinu, ka pagājušajā ziemā strādāja, nu, arī vasarā vēl strādāja.
Tikko mainīja klučus, diskus, pusasis, varbūt kaut kur netīšām aizķēra? Bet tādā gadījumā, kāpēc lampiņa ar kļūdu nedeg visu laiku? :huh:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Sun Jan 23, 2011 2:03 pm
by Krists
Nils wrote:Nestrādā ABS, tad, kad būtu jānostrādā ABS, lampiņa iedegas, bet patstāvīgi nedeg. Zinu, ka pagājušajā ziemā strādāja, nu, arī vasarā vēl strādāja.
Tikko mainīja klučus, diskus, pusasis, varbūt kaut kur netīšām aizķēra? Bet tādā gadījumā, kāpēc lampiņa ar kļūdu nedeg visu laiku? :huh:
Iespējams ka kāds devējs gļuko, man arī ik pa brīdim slēdzās ABS ārā, bet nu tagad man ABS vairs nav jo mainot priekšējo gultni aizmirsu kārtīgi pievienot devēju :laugh:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Sun Feb 06, 2011 10:32 am
by DeathB0Y
sveiki.
ir bēda saplīsa priekšējo miglenieku slēdzis, mans oriģinālais slēdzis bez palīdzības nepaliek ieslēgtā stāvoklī. Un izrādās ka ieķūnēt kādu citu slēdzi ir grūti njēmot vērā cik un kā slēdzis savieno 7 vadus. Tātad varbūt kādam mētājas priekšējo miglenieku slēdzis, no kā vēlas atbrīvoties.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Sun Feb 06, 2011 11:29 am
by Nils
Kristap, es ceturtdien mēģināšu apskatīt, kas man ir ar tiem slēdžiem.
Krist, ABS parādījās, varbūt gļuks no stāvēšanas.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Sun Feb 06, 2011 11:31 am
by DeathB0Y
ok paldies,

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Feb 08, 2011 11:10 am
by walcc
Sveika, tauta! :)

Vai kādam kkur saimniecībā nemētājas SAAB 9000 2.3i motors ap '95 gadu? Vēlams +- darba kārtībā.