• Dažādi jautājumi par SAAB 9000 - Page 55
Page 55 of 59

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Aug 31, 2010 9:46 pm
by vasils
Zinitis wrote:
vasils wrote:
Zinitis wrote:Nu,tad jautajums nevis par burtiem uz lukturiem,bet par auto modeli...
Ja tas ir CS,jeb CD virs 96.g,(ar sauro purnu),tad kopa ar talajiem butu jadeg ari tuvajiem,ar vajaku gaismu,jo strava iet caur pretestibu...Ja tas ta nav,tad nezinu par TA,bet normala situacija prieks auto ta nav.
tas ir defekts, kursh ir jau 4 gadus. un es katru reizi izgaaju apskati, bet shogad ne. pats, to tikai vakar uzzinaaju. cik noprotu ,tad probleema ir kaadaa no relejiem(sarkanajaa lielaja, vai oranzhajaa). vai arii sleedzis. auto 1994 .g cse

Tevis nosauktajos mezglos vaina nebus...
Atver drosinataju kasti pie AKB un paskaties vai kastes labaja mala zem sarkana releja nav briva vieta.Tur butu jabut zalam sasledzosajam relejam,ja tas tur nav tad ieliec jebkuru standarta releju.Ja tas tur ir tad parsledzot gaismas tam butu jatiksk,ja tas ta notiek,tad uz lanzerona ir pieskruvets kronsteins ar keramisku pretestibu,iespejams ta ir nosvilusi(bez vinas var iztikt saliekot vadus pa tieso)
Bet jebkura gadijuma ir gruti veikt diagnostiku neredzot auto...
eurika, veciit:) .zalie releji ir veseli 2. arii tikskjis ir. nonjeemu tos divus vadus no taas apaljaas spoliites un savienoju pa tiesho. deg kopaa taalie ar tuvajiem, viss kaartiibaa.B) to spoliiti vajag ielikt ejoshu, vai var braukaat ar savienotiem pa tiesho. ja tu saki ,ka taa ir pretestiiba, tad bez vinjas ir it kaa lielaaka iespejamiiba, ka degs araa lukturi, vaine?. vispaar , pladies tev.;)

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Aug 31, 2010 11:15 pm
by DeathB0Y
zondei kabeļa vienojuma vietā nekontakst bija...
pazuda pēc brīža ce lampiņa un arī apgriezieni nelēkā.
Ventspilī nav neviena servisa kur var pieslēgt pie kompja 9000 tāka nav nekāda jēga iet uz servsu un klausīties pieņemumus kas pašam skaidri. bet šoreiz man bija tasnība zonde gļukoja.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Aug 31, 2010 11:21 pm
by zinitis
Nu vari drosi likt pa taisno,bij pat modifikacijas,kuram so pretestibu nav.Lukturi atrak nedegs ara,jo pamatdoma sai pretestibai ir,ka ta dedzina puskvele tuvas gaismas pie ieslegtiem talajiem...Varbut bus nedaudz lielaka slodze uz generatoru pie ieslegtam talam gaismam,bet tas ir nenozimigi.
Reali iegusi labak izgaismotu celu...;)

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Wed Sep 01, 2010 12:52 am
by KoreFun
Kkā nevaru iebraukt vienā lietā, ja tā ir paredzēts ar rūpnīcu, ka ieslēdzot tālās gaismas tuvie praktiski nedeg, un mašīna ir domāta EU tirgum, tad kāda velna pēc tie inspektori izmet no TA par šādu fīču?

Tātad sanāk, ka lai neapdraudētu ceļu satiksmi cilvēkam jālien motortelpā un jāņēmās ar vadiem vienot nost, tīt kopā lai izietu TA!! A ja cilvēks neko nesaprot no "vadu lietām" tad šajā gadījumā cilvēks neapdraud savai un citu cilvēku veselībai?? :D:D:D
Es gar zemi....

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Sat Sep 11, 2010 6:32 pm
by Nils
Ko var nolasīt no 86.gada 9k?
Tukumā viens iet uz jaukšanu, domāju pieskriet paskatīties, mazums kādi sīkumi. Ansim varētu kkas derēt, stūre? :laugh:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Oct 05, 2010 8:58 pm
by defektivais
Nekad nebūtu domājis, ka nāksies uzdot jautājumu šajā sadaļā :)

Bet varbūt kāds zin ar cik voltiem tiek baroti apsildāmie krēsi, kuru ir regulējami ar reostatu? Un kāds diapazons ir šim rezistoram? Paldies.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Oct 05, 2010 10:11 pm
by zinitis
defektivais wrote:Nekad nebūtu domājis, ka nāksies uzdot jautājumu šajā sadaļā :)

Bet varbūt kāds zin ar cik voltiem tiek baroti apsildāmie krēsi, kuru ir regulējami ar reostatu? Un kāds diapazons ir šim rezistoram? Paldies.
Ja domāji 9k standarta beņķu apsildi,tad Tev ir pilnigi nepareizs priekšstats par to darbību...
Apsildes elementam pienāk 12-14v spriegums(atkarībā no pārējiem patērētājiem)
Pāris vārdos uzbūve ir šāda:
Slēdzī ir iebūvēts relejs,kas ieslēdz apsildi.
Apsildes temperatūra tiek regulēta ar releja saslēgšanas laika.
Releja laiku nosaka pretestība,kuru esi izvēlējies pagriežot apsildes pogas stāvokli un termorezistora pretestība,kas atrodas apsildes elementā un dod info par beņķa temperatūru slēdzim...

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Oct 05, 2010 11:35 pm
by defektivais
Zinitis wrote:
defektivais wrote:Nekad nebūtu domājis, ka nāksies uzdot jautājumu šajā sadaļā :)

Bet varbūt kāds zin ar cik voltiem tiek baroti apsildāmie krēsi, kuru ir regulējami ar reostatu? Un kāds diapazons ir šim rezistoram? Paldies.
Ja domāji 9k standarta beņķu apsildi,tad Tev ir pilnigi nepareizs priekšstats par to darbību...
Apsildes elementam pienāk 12-14v spriegums(atkarībā no pārējiem patērētājiem)
Pāris vārdos uzbūve ir šāda:
Slēdzī ir iebūvēts relejs,kas ieslēdz apsildi.
Apsildes temperatūra tiek regulēta ar releja saslēgšanas laika.
Releja laiku nosaka pretestība,kuru esi izvēlējies pagriežot apsildes pogas stāvokli un termorezistora pretestība,kas atrodas apsildes elementā un dod info par beņķa temperatūru slēdzim...
Šis slēdzis un apsildes poga ir viengabalains objekts t.i. šis te:
Image
edit:
Kur atrodas un kā izsktas termoresistors? Un vai tā kapsula ir apsildes ieslēgšanas slēdzis pasažiera krēslam. Kura, kad šajā krēslā neviens nesēž caur sevi saslēdz ķēdi uz īso?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Wed Oct 06, 2010 7:21 am
by zinitis
Jā šis slēdzis ir ar iebūvētu releju,viss vienā... :)
Termorezistors ir iestradats pašā sildelementā.Ja ir kāds elements ko papētīt,tad no elementa(apakšējā)nāk laukā dubults vads(zils/melns)un tam galā ir termodevējs.
Bet kapsulas,kas ir sēdekļos ir tikai slēdži(temperatūras vai svara),tā ka tai ir jālaiž cauri strāva,ja tā ir saslēgusies.
Bet uz īso tur nekam nevajadzētu iet.
Varētu būt,ka ir vairāki slodzes slēdži(uz apsildi un uz drošības jostu brīdinājumu)

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Wed Oct 06, 2010 8:14 am
by defektivais
Zinitis wrote:Jā šis slēdzis ir ar iebūvētu releju,viss vienā... :)
Termorezistors ir iestradats pašā sildelementā.Ja ir kāds elements ko papētīt,tad no elementa(apakšējā)nāk laukā dubults vads(zils/melns)un tam galā ir termodevējs.
Bet kapsulas,kas ir sēdekļos ir tikai slēdži(temperatūras vai svara),tā ka tai ir jālaiž cauri strāva,ja tā ir saslēgusies.
Bet uz īso tur nekam nevajadzētu iet.
Varētu būt,ka ir vairāki slodzes slēdži(uz apsildi un uz drošības jostu brīdinājumu)
Skaidrs, paldies par izsmeļošo izklāstu.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Wed Oct 06, 2010 2:25 pm
by defektivais
Tā kā pašlaik izskatās, ka vis grūtāk būs atrast šos termoresitorus. Tad varbūt ir zināmi to parametri pēc kuriem es varētu ko pielasīt kādā rādio detaļu bodē?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Wed Oct 06, 2010 8:00 pm
by zinitis
defektivais wrote:Tā kā pašlaik izskatās, ka vis grūtāk būs atrast šos termoresitorus. Tad varbūt ir zināmi to parametri pēc kuriem es varētu ko pielasīt kādā rādio detaļu bodē?
Pretestība ~1kom pie ~20grādiem
Bet uz sitienu nepateikšu uz kuru pusi mainās pretestība uzsilstot...
Ja vajag,tad pa pāris aliņiem vari šos sensorus dabūt....
Ja ir interese- PM

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Thu Oct 07, 2010 11:45 am
by edijs
Kaut kāda mistika šorīt.. Vakar atbraucu pēc pasēdēšanas mājās, viss kārtībā. Šorīt piešķiļu - ciets gāzes pedālis. Taču nekādas lampiņas nedeg, panelis tumšs. Skatos, ka tahometrs iestrēdzis pie kādiem 800rpm, neceļās uz augšu. Pāris reizes restartēju, sāku braukt, pedālis joprojām ciets kā limp modē un nekādu brīdinošu lampiņu joprojām nemana. Mēģinu uzgāzēt - spiediens netiek apgriezts kaut kur vidū kā limp modē parasti ir, apc šautriņa brīvi iet tālāk par vidu. Un tahometrs pamazām, pamazām sāk kāpt uz augšu, taču uz leju nekrīt. Biju šādu brīnumu redzējis iepriekšējā ziemā uz viena Ford Focusa, kad iestrēga spidometrs, taču paliekot siltākam laikam atkal sāka šancēt. Bet šodien tak nebija mīnus divdesmit ārā! Turpinu braukt, pēc kādiem trim kilometriem pēkšņi pedālis paliek mīksts, tahometrs sāk strādāt - it kā nekas nebūtu bijis.

Pie faktiem - pirms tam te pēdējā laikā gadās, ka reizi trīs dienās iedegās TCS/CTRL. Pilnīgi randomā. Mēdz pats no sevis izslēgties, taču biežāk pazūd pēc restarta. Zinu, zinu, ka vajag diagnostiku, bet pēdējās nedēļas nu galīgi nav bijis laika. Tad vēl aizvakar no rīta pie pirmajām divām apdzīšanām stipri noraustījās, taču novēlu vainu uz vēsu motoru - pēc tam iesila un neko tādu nemanīju.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Nov 12, 2010 11:16 am
by andrisem
Tas pats kas tirgo 900 Lyx un Toppola tirgo 9000 universāli. Nezināju ka tāds arī ir.

http://www.blocket.se/landskrona/Unik_S ... ?ca=11&w=3

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Nov 12, 2010 3:10 pm
by lawyer
andrisem wrote:Tas pats kas tirgo 900 Lyx un Toppola tirgo 9000 universāli. Nezināju ka tāds arī ir.

http://www.blocket.se/landskrona/Unik_S ... ?ca=11&w=3
Bet tas taču nav rūpnīcā ražots eksemplārs...? :huh: Tas acīmredzot ir vietējas zviedru tūnings :dry: