Re: Moto sezona
Posted: Tue Jun 10, 2014 10:58 am
Pa kartrodomu var braukt arī ar endūru. Pa lielo trasi pirmajā reizē tik un tā neviens nelaidīs! Un pa 333 var un vajag braukt!
Galvenā atšķirība starp 2T un 4T ir tāda, ka divtaktniekam uzmanīgi ar ručkutranquillo wrote:Lēnām briestu sevi uzsēdināt arī uz kāda 125 cc motocikla. 125cc, jo nav A2 tiesības un ar moto transportu pieredzes nav vispār. Sākumam būtu ļoti piemērots, manuprāt. Vajadzības: 90% atradīsies lauku mājā, lai siltos vasaras vakaros aizšautu līdz jūrai, ezeriem vai vienkārši pabaudītu meža trases. Tātad izvēle galvenokārt uz enduro / supermoto tipa braucamo. Kādam ir bijusi pieredze ar šādas klases mocīšiem? Palasot visādus forumus, saprotu ka 2T būtu agresīvāks un ar lielāku jaudas palielināšanas iespējamību. 4T motoriem pie šādas kubatūras max ir 15ZS. Kādas ir priekšrocības katram: 4T un 2T dzinējiem. Kuri cimperlīgāki? No 2T dzinējiem acis krīt Yamaha DT125 virzienā. Mīnuss, ka ražoja tikai līdz 2007. gadam, Latvijā ļoti mazs tirgus, ja sūta no ārzemēm, tad transporta izmaksas uz kopējo fonu krietni sadārdzinās procesu. No 4T izvēle ir ļoti liela, bet kopēji visvairāk patīk Yamaha XT125. Kādi ieteikumi?
Super, paldies par atbildi!eeKa wrote:Galvenā atšķirība starp 2T un 4T ir tāda, ka divtaktniekam uzmanīgi ar ručkutranquillo wrote:Lēnām briestu sevi uzsēdināt arī uz kāda 125 cc motocikla. 125cc, jo nav A2 tiesības un ar moto transportu pieredzes nav vispār. Sākumam būtu ļoti piemērots, manuprāt. Vajadzības: 90% atradīsies lauku mājā, lai siltos vasaras vakaros aizšautu līdz jūrai, ezeriem vai vienkārši pabaudītu meža trases. Tātad izvēle galvenokārt uz enduro / supermoto tipa braucamo. Kādam ir bijusi pieredze ar šādas klases mocīšiem? Palasot visādus forumus, saprotu ka 2T būtu agresīvāks un ar lielāku jaudas palielināšanas iespējamību. 4T motoriem pie šādas kubatūras max ir 15ZS. Kādas ir priekšrocības katram: 4T un 2T dzinējiem. Kuri cimperlīgāki? No 2T dzinējiem acis krīt Yamaha DT125 virzienā. Mīnuss, ka ražoja tikai līdz 2007. gadam, Latvijā ļoti mazs tirgus, ja sūta no ārzemēm, tad transporta izmaksas uz kopējo fonu krietni sadārdzinās procesu. No 4T izvēle ir ļoti liela, bet kopēji visvairāk patīk Yamaha XT125. Kādi ieteikumi?
Principā tai ir tik divas pozīcijas (ON/OFF)
4T "jauda" tiek padota vienmērīgi
4T uz ručkas atlaišanu būs jūtīgāks - tendence pagriezienos priekšu norakt (strauji sabremzējas ar motoru) 2T tas nebūs jūtams
Motora resurss lielāks būs 4T
4T būs krietni mazāk jāskrūvē
2T jaudas varāk - to jau pats atkodi
ja gribi pa mežu huliganēt un nebaidies skrūvēt tad vareetu njemt 2T (sprigans, viegls mopēds)
ja gribi mierīgi kruīzēt, tad 4T
Tev vajag paprovēt ar abiem izbraukt - paņem nomā
vienīgi 2T nomā varētu būt problemātiski dabūt
ar 125cc enduro neesmu braucis
Ar 125cc neesmu braucis
Paldies... mopeedam top arii blakusvaagis velorex 560 1968.g.Vilcins wrote:Cepuri nost,par milzigu darba un lidzeklu ieguldijumu,klasisks mopeds,visiem zoklis atkarsies kad izbrauksi ielas
Ieteikums viens- nečakarējies ar 125cc, jo, tik un tā, pēc neilga brīža 125cc paliks, tā teikt, par īsu. Vienkārši saņemies un noliec A kategoriju. Netici, paprasi Edijam!tranquillo wrote:Lēnām briestu sevi uzsēdināt arī uz kāda 125 cc motocikla. 125cc, jo nav A2 tiesības un ar moto transportu pieredzes nav vispār. Sākumam būtu ļoti piemērots, manuprāt. Vajadzības: 90% atradīsies lauku mājā, lai siltos vasaras vakaros aizšautu līdz jūrai, ezeriem vai vienkārši pabaudītu meža trases. Tātad izvēle galvenokārt uz enduro / supermoto tipa braucamo. Kādam ir bijusi pieredze ar šādas klases mocīšiem? Palasot visādus forumus, saprotu ka 2T būtu agresīvāks un ar lielāku jaudas palielināšanas iespējamību. 4T motoriem pie šādas kubatūras max ir 15ZS. Kādas ir priekšrocības katram: 4T un 2T dzinējiem. Kuri cimperlīgāki? No 2T dzinējiem acis krīt Yamaha DT125 virzienā. Mīnuss, ka ražoja tikai līdz 2007. gadam, Latvijā ļoti mazs tirgus, ja sūta no ārzemēm, tad transporta izmaksas uz kopējo fonu krietni sadārdzinās procesu. No 4T izvēle ir ļoti liela, bet kopēji visvairāk patīk Yamaha XT125. Kādi ieteikumi?
Jā, WR125 arī ir labs variants. Jāpamēģina būs kāds patestēt, lai saprastu, kā šie uzvedas, taču šogad pavisam noteikti laika trūkuma dēļ nesanāk lielo moču tiesības nolikt + arī mans pieredzes trūkums arī mani baidi, jo, kad redzēju kā kaimiņa 450+cc enduro lidoja pa pļavu riepām nesaskaroties ar segumu, tad negribējās viņam vairs virsū kāpt Kā saka, jāsāk no apakšasedijs wrote:Mjā, būt piekrist.. Bet, kamēr uz savas ādas nepamēģina, grūti noticēt. Tāpēc ieteikums - kad sniegi nokusīs, paņem nomā dažus 125'niekus, kārtīgi diennakti izvizinies ar katru, tad arī būs lielāka skaidrība.
No tādiem enduro veidīgajiem tiku ņēmis Yamaha WR125R iekš L-auto - it kā augstuma ziņā likās piemērots (t.i. nebija kājas aiz ausīm), salīdzinoši viegls, iesācējam ērti vadāms. Gāja gan tā pieticīgi, taču tīri pilsētas braukšanai varbūt arī nav sliktākais variants. BET - papēti cenas. Nāksies secināt, ka piedāvājumu tirgū nav pārāk daudz un cenas nebūt nav draudzīgas. Priekš retiem izbraucieniem un nelielas padauzīšanās 125'nieks divtakteris pat būtu feināk, bet, ja paskatās labus eksemplārus, tiem tak cenas vēl trakākas kā 125cc 4T. Tagad gan iekš ss.lv vērojams cenu atkusnis, var jau būt, ka var uzspēt kaut kādu 125cc braucamo par labu cenu iegrābt, bet pavasarī un vasaras sākumā izdevīgāk var sanākt aši nokārtot kategoriju un vēl lielākas kubatūras moci nopirkt.
Nevar gan baigi aģitēt, ka jāskrien likt A kategoriju.. Goblins būs pārslogots. Es jau tā esmu trīs cilvēkus apslimdinājis ar šo ideju - kā marts būs klāt, tā uz dresūru dosies mana sieviete, kā arī māsa un viņas vīrietis.