• Moto sezona - Page 28
Page 28 of 29

Re: Moto sezona

Posted: Tue Jun 10, 2014 10:58 am
by Kudinsky
Pa kartrodomu var braukt arī ar endūru. Pa lielo trasi pirmajā reizē tik un tā neviens nelaidīs! Un pa 333 var un vajag braukt!

Re: Moto sezona

Posted: Thu Jun 12, 2014 12:02 am
by Kudinsky
18.06. visas vietas jau aizņemtas...http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=12763" onclick="window.open(this.href);return false;
Es i nepaspēju pieteikties. :(

Re: Moto sezona

Posted: Wed Jan 28, 2015 2:04 pm
by tranquillo
Lēnām briestu sevi uzsēdināt arī uz kāda 125 cc motocikla. 125cc, jo nav A2 tiesības un ar moto transportu pieredzes nav vispār. Sākumam būtu ļoti piemērots, manuprāt. Vajadzības: 90% atradīsies lauku mājā, lai siltos vasaras vakaros aizšautu līdz jūrai, ezeriem vai vienkārši pabaudītu meža trases. Tātad izvēle galvenokārt uz enduro / supermoto tipa braucamo. Kādam ir bijusi pieredze ar šādas klases mocīšiem? Palasot visādus forumus, saprotu ka 2T būtu agresīvāks un ar lielāku jaudas palielināšanas iespējamību. 4T motoriem pie šādas kubatūras max ir 15ZS. Kādas ir priekšrocības katram: 4T un 2T dzinējiem. Kuri cimperlīgāki? No 2T dzinējiem acis krīt Yamaha DT125 virzienā. Mīnuss, ka ražoja tikai līdz 2007. gadam, Latvijā ļoti mazs tirgus, ja sūta no ārzemēm, tad transporta izmaksas uz kopējo fonu krietni sadārdzinās procesu. No 4T izvēle ir ļoti liela, bet kopēji visvairāk patīk Yamaha XT125. Kādi ieteikumi?

Re: Moto sezona

Posted: Wed Jan 28, 2015 3:18 pm
by eeKa
tranquillo wrote:Lēnām briestu sevi uzsēdināt arī uz kāda 125 cc motocikla. 125cc, jo nav A2 tiesības un ar moto transportu pieredzes nav vispār. Sākumam būtu ļoti piemērots, manuprāt. Vajadzības: 90% atradīsies lauku mājā, lai siltos vasaras vakaros aizšautu līdz jūrai, ezeriem vai vienkārši pabaudītu meža trases. Tātad izvēle galvenokārt uz enduro / supermoto tipa braucamo. Kādam ir bijusi pieredze ar šādas klases mocīšiem? Palasot visādus forumus, saprotu ka 2T būtu agresīvāks un ar lielāku jaudas palielināšanas iespējamību. 4T motoriem pie šādas kubatūras max ir 15ZS. Kādas ir priekšrocības katram: 4T un 2T dzinējiem. Kuri cimperlīgāki? No 2T dzinējiem acis krīt Yamaha DT125 virzienā. Mīnuss, ka ražoja tikai līdz 2007. gadam, Latvijā ļoti mazs tirgus, ja sūta no ārzemēm, tad transporta izmaksas uz kopējo fonu krietni sadārdzinās procesu. No 4T izvēle ir ļoti liela, bet kopēji visvairāk patīk Yamaha XT125. Kādi ieteikumi?
Galvenā atšķirība starp 2T un 4T ir tāda, ka divtaktniekam uzmanīgi ar ručku ;)
Principā tai ir tik divas pozīcijas (ON/OFF)
4T "jauda" tiek padota vienmērīgi
4T uz ručkas atlaišanu būs jūtīgāks - tendence pagriezienos priekšu norakt (strauji sabremzējas ar motoru) 2T tas nebūs jūtams
Motora resurss lielāks būs 4T
4T būs krietni mazāk jāskrūvē
2T jaudas varāk - to jau pats atkodi
ja gribi pa mežu huliganēt un nebaidies skrūvēt tad vareetu njemt 2T (sprigans, viegls mopēds)
ja gribi mierīgi kruīzēt, tad 4T
Tev vajag paprovēt ar abiem izbraukt - paņem nomā
vienīgi 2T nomā varētu būt problemātiski dabūt

ar 125cc enduro neesmu braucis


Ar 125cc neesmu braucis

Re: Moto sezona

Posted: Wed Jan 28, 2015 4:58 pm
by tranquillo
eeKa wrote:
tranquillo wrote:Lēnām briestu sevi uzsēdināt arī uz kāda 125 cc motocikla. 125cc, jo nav A2 tiesības un ar moto transportu pieredzes nav vispār. Sākumam būtu ļoti piemērots, manuprāt. Vajadzības: 90% atradīsies lauku mājā, lai siltos vasaras vakaros aizšautu līdz jūrai, ezeriem vai vienkārši pabaudītu meža trases. Tātad izvēle galvenokārt uz enduro / supermoto tipa braucamo. Kādam ir bijusi pieredze ar šādas klases mocīšiem? Palasot visādus forumus, saprotu ka 2T būtu agresīvāks un ar lielāku jaudas palielināšanas iespējamību. 4T motoriem pie šādas kubatūras max ir 15ZS. Kādas ir priekšrocības katram: 4T un 2T dzinējiem. Kuri cimperlīgāki? No 2T dzinējiem acis krīt Yamaha DT125 virzienā. Mīnuss, ka ražoja tikai līdz 2007. gadam, Latvijā ļoti mazs tirgus, ja sūta no ārzemēm, tad transporta izmaksas uz kopējo fonu krietni sadārdzinās procesu. No 4T izvēle ir ļoti liela, bet kopēji visvairāk patīk Yamaha XT125. Kādi ieteikumi?
Galvenā atšķirība starp 2T un 4T ir tāda, ka divtaktniekam uzmanīgi ar ručku ;)
Principā tai ir tik divas pozīcijas (ON/OFF)
4T "jauda" tiek padota vienmērīgi
4T uz ručkas atlaišanu būs jūtīgāks - tendence pagriezienos priekšu norakt (strauji sabremzējas ar motoru) 2T tas nebūs jūtams
Motora resurss lielāks būs 4T
4T būs krietni mazāk jāskrūvē
2T jaudas varāk - to jau pats atkodi
ja gribi pa mežu huliganēt un nebaidies skrūvēt tad vareetu njemt 2T (sprigans, viegls mopēds)
ja gribi mierīgi kruīzēt, tad 4T
Tev vajag paprovēt ar abiem izbraukt - paņem nomā
vienīgi 2T nomā varētu būt problemātiski dabūt

ar 125cc enduro neesmu braucis


Ar 125cc neesmu braucis
Super, paldies par atbildi!
Principā pa pilnīgu off-road nav ieplānots braukt. Tam jau ir nopietnāki aparāti. Ir Latvijā kāda laba tuning firma priekš motocikliem / mopēdiem? Vēlētos arī kaut kāds izmaiņas veikt. Pirmkārt, jau ar izplūdi, jo rūc viņš kā pļaujmašīna :mrgreen:

Re: Moto sezona

Posted: Wed Jan 28, 2015 7:27 pm
by rechijs
Vilkacis vasaras sezonai saakoties buus looti greizsirdiigs :mrgreen:
Moto sezonas saakumu gaida 1974.gada 360.jawa :)
Image

Re: Moto sezona

Posted: Wed Jan 28, 2015 7:32 pm
by Vilcins
Cepuri nost,par milzigu darba un lidzeklu ieguldijumu,klasisks mopeds,visiem zoklis atkarsies kad izbrauksi ielas :dance:

Re: Moto sezona

Posted: Wed Jan 28, 2015 7:32 pm
by Vilcins
Cepuri nost,par milzigu darba un lidzeklu ieguldijumu,klasisks mopeds,visiem zoklis atkarsies kad izbrauksi ielas :dance:

Re: Moto sezona

Posted: Wed Jan 28, 2015 7:39 pm
by rechijs
Vilcins wrote:Cepuri nost,par milzigu darba un lidzeklu ieguldijumu,klasisks mopeds,visiem zoklis atkarsies kad izbrauksi ielas :dance:
Paldies... mopeedam top arii blakusvaagis velorex 560 1968.g. :)
Bet tas visdriizaak , ka uz sezonas beigaam... :)

Re: Moto sezona

Posted: Thu Jan 29, 2015 11:30 am
by Kudinsky
tranquillo wrote:Lēnām briestu sevi uzsēdināt arī uz kāda 125 cc motocikla. 125cc, jo nav A2 tiesības un ar moto transportu pieredzes nav vispār. Sākumam būtu ļoti piemērots, manuprāt. Vajadzības: 90% atradīsies lauku mājā, lai siltos vasaras vakaros aizšautu līdz jūrai, ezeriem vai vienkārši pabaudītu meža trases. Tātad izvēle galvenokārt uz enduro / supermoto tipa braucamo. Kādam ir bijusi pieredze ar šādas klases mocīšiem? Palasot visādus forumus, saprotu ka 2T būtu agresīvāks un ar lielāku jaudas palielināšanas iespējamību. 4T motoriem pie šādas kubatūras max ir 15ZS. Kādas ir priekšrocības katram: 4T un 2T dzinējiem. Kuri cimperlīgāki? No 2T dzinējiem acis krīt Yamaha DT125 virzienā. Mīnuss, ka ražoja tikai līdz 2007. gadam, Latvijā ļoti mazs tirgus, ja sūta no ārzemēm, tad transporta izmaksas uz kopējo fonu krietni sadārdzinās procesu. No 4T izvēle ir ļoti liela, bet kopēji visvairāk patīk Yamaha XT125. Kādi ieteikumi?
Ieteikums viens- nečakarējies ar 125cc, jo, tik un tā, pēc neilga brīža 125cc paliks, tā teikt, par īsu. Vienkārši saņemies un noliec A kategoriju. Netici, paprasi Edijam!

Re: Moto sezona

Posted: Thu Jan 29, 2015 2:50 pm
by edijs
Mjā, būt piekrist.. Bet, kamēr uz savas ādas nepamēģina, grūti noticēt. :) Tāpēc ieteikums - kad sniegi nokusīs, paņem nomā dažus 125'niekus, kārtīgi diennakti izvizinies ar katru, tad arī būs lielāka skaidrība.

No tādiem enduro veidīgajiem tiku ņēmis Yamaha WR125R iekš L-auto - it kā augstuma ziņā likās piemērots (t.i. nebija kājas aiz ausīm), salīdzinoši viegls, iesācējam ērti vadāms. Gāja gan tā pieticīgi, taču tīri pilsētas braukšanai varbūt arī nav sliktākais variants. BET - papēti cenas. ;) Nāksies secināt, ka piedāvājumu tirgū nav pārāk daudz un cenas nebūt nav draudzīgas. Priekš retiem izbraucieniem un nelielas padauzīšanās 125'nieks divtakteris pat būtu feināk, bet, ja paskatās labus eksemplārus, tiem tak cenas vēl trakākas kā 125cc 4T. Tagad gan iekš ss.lv vērojams cenu atkusnis, var jau būt, ka var uzspēt kaut kādu 125cc braucamo par labu cenu iegrābt, bet pavasarī un vasaras sākumā izdevīgāk var sanākt aši nokārtot kategoriju un vēl lielākas kubatūras moci nopirkt.

Nevar gan baigi aģitēt, ka jāskrien likt A kategoriju.. Goblins būs pārslogots. :D Es jau tā esmu trīs cilvēkus apslimdinājis ar šo ideju - kā marts būs klāt, tā uz dresūru dosies mana sieviete, kā arī māsa un viņas vīrietis. :dance:

Re: Moto sezona

Posted: Thu Jan 29, 2015 4:01 pm
by tranquillo
edijs wrote:Mjā, būt piekrist.. Bet, kamēr uz savas ādas nepamēģina, grūti noticēt. :) Tāpēc ieteikums - kad sniegi nokusīs, paņem nomā dažus 125'niekus, kārtīgi diennakti izvizinies ar katru, tad arī būs lielāka skaidrība.

No tādiem enduro veidīgajiem tiku ņēmis Yamaha WR125R iekš L-auto - it kā augstuma ziņā likās piemērots (t.i. nebija kājas aiz ausīm), salīdzinoši viegls, iesācējam ērti vadāms. Gāja gan tā pieticīgi, taču tīri pilsētas braukšanai varbūt arī nav sliktākais variants. BET - papēti cenas. ;) Nāksies secināt, ka piedāvājumu tirgū nav pārāk daudz un cenas nebūt nav draudzīgas. Priekš retiem izbraucieniem un nelielas padauzīšanās 125'nieks divtakteris pat būtu feināk, bet, ja paskatās labus eksemplārus, tiem tak cenas vēl trakākas kā 125cc 4T. Tagad gan iekš ss.lv vērojams cenu atkusnis, var jau būt, ka var uzspēt kaut kādu 125cc braucamo par labu cenu iegrābt, bet pavasarī un vasaras sākumā izdevīgāk var sanākt aši nokārtot kategoriju un vēl lielākas kubatūras moci nopirkt.

Nevar gan baigi aģitēt, ka jāskrien likt A kategoriju.. Goblins būs pārslogots. :D Es jau tā esmu trīs cilvēkus apslimdinājis ar šo ideju - kā marts būs klāt, tā uz dresūru dosies mana sieviete, kā arī māsa un viņas vīrietis. :dance:
Jā, WR125 arī ir labs variants. Jāpamēģina būs kāds patestēt, lai saprastu, kā šie uzvedas, taču šogad pavisam noteikti laika trūkuma dēļ nesanāk lielo moču tiesības nolikt + arī mans pieredzes trūkums arī mani baidi, jo, kad redzēju kā kaimiņa 450+cc enduro lidoja pa pļavu riepām nesaskaroties ar segumu, tad negribējās viņam vairs virsū kāpt :D Kā saka, jāsāk no apakšas :)

Re: Moto sezona

Posted: Sun Mar 15, 2015 2:33 pm
by Kudinsky
Sezona atklāta! :dance:

Re: Moto sezona

Posted: Tue Aug 27, 2019 1:54 pm
by saule
Ir šeit kāds, kas braukā ar Transalpu, vecu Transalpu? Ir doma nākamsezon beidzot nokārtot tiesības un beidzot tikt pie sava braucamā, un subjektīvā izvēle ir kritusi uz Transalpu, līdz '97 gadam. Iespējams, ka pat uz kādu no pašiem pirmajiem izlaiduma gadiem, jo dizainiski baigi patīk tieši pirmie modeļi. Tehniski, cik saprotu, lielākās atšķirības ir tikai pēc '97. gada, kad jau nāk 650cc motors. Šobrīd skolojoties braukāju ar '94 gada F650, tas viens cilindrs ne pārāk patīk. Pa mežu ir OK, bet ja ilgāk pa šoseju jāvīlē, tad tā vibrācija ne pārāk. Gribētu dzirdēt kādu lietotāja viedokli un varbūt redzēt un izbraukt dzīvajā.

Re: Moto sezona

Posted: Tue Aug 27, 2019 6:20 pm
by Kudinsky
Uzjautā Edijam, viņš ir enduro spečuks. Bet es domāju, ka vecu Transalpu neviens neieteiks. Jautājums, ko tu domā darīt ar Transalpu? Ja pa mežu, tad vēl daudz maz ok. Ja ir doma doties garākos ceļojumos divatā+ bagāža, tad būs grūti!