Re:Klasiskie 900
Posted: Sat May 30, 2009 9:10 am
->alnislacis
Man jāmaina vidus rezonators, sabiris un pamatīgi bojā sakņu, visu laiku braucu ar ļoti skaļu mūziku, lai to nedzirdētu.
-> KoreFun
Kādreiz baigi gribēju to kapotu, viņam ir ne tikai 2 ventilācijas lūkas, bet arī tam nav emblēmas vietas - viss ir tīri un skaisti, taču man labāk tagad ir iepaticies variants ar custom caurumu izgriešanu starp kapota stiprības ribām pie vējstikla. Izgriež caurumus un ieliek sietu, mmmm.... :blush:
Man nav personīgas pieredzes ar T8, zinu, ka vienīgā neuzticamā vieta visā tajā sistēmā ir mehāniskā degvielas iezmidzināšana, kurai vairs nav iespējams dabūt vairs detaļas (piemēram 4 degvielas pievadcaurulītes, kas pievada degvielu inžektoriem - neuzmanīgi nolikta smaga uzgriežņu atslēga motora virspusē un caurulītes pārlūzt - nopirkt jaunas tak nevar! Arī mēdz būt problēmas ar degvielas sadalītāju, kas ir virs gaisa filtra - to bieži vienkārši nav iespējams noregulēt). T16 vienkārši ir attīstītākā pakāpe 900og motoriem, tas pats, kas ar pēdējo gadu mašīnām kā tādām - tur tak neviens nevar nepiekrist, ka tās tīri psiholoģsiki skaitās tā iekārojamākās, lai arī par kādu marku vai modeli ir runa. T8 vs. T16 - T8 vajadzētu būt lielākai turbo bedrei un mazākai motora atsaucībai bezturbo režīmā. Tas saistāms ar salīdzinoši neprecīzāko degvielas iesmidzināšanas sistēmu, zemākas kompresijas pakāpes virzuļiem un 8 vārstu motora galvu. Taču manā skatījumā liels pluss ir mehāniskie vārstu bīdītāji, kas pacieš krietni lielākus motora apgriezienus kā T16 hidrauliskie. T8 ir uzticamāks ar to, ka nav tik daudz elektronikas, lielākas iespējas tikt skaidrībā motora problēmu gadījumā. Pie tam gandrīz visi šie faktori ir runājot tīri par standarta motoriem, nepinot šeit iekšā modifikācijas iespējas. Tur man vesels referāts sanāktu :D
P.S. Nesen redzēju, ka Zviedrijā tirgojas 2 rallijkrosa 99 ar 8 vārstu motoriem, bez turbo. Ieplūde - 2x 45DCOE weber karburatori, "nikna" sadales vārpsta, tai pielāgota motora galva un pareizi uzbūvēts izpūtējs. Jauda? 196zs :woohoo: Potenciāls tam 8v motoram ir ;)
Peace, es neesmu nekā strikts piekritējs, katram modelim, katrai modifikācijai un katram motoram ir savi plusi un mīnusi, nevajag par manu ticību spriest pēc tā, ar ko es braucu :)
Man jāmaina vidus rezonators, sabiris un pamatīgi bojā sakņu, visu laiku braucu ar ļoti skaļu mūziku, lai to nedzirdētu.
-> KoreFun
Kādreiz baigi gribēju to kapotu, viņam ir ne tikai 2 ventilācijas lūkas, bet arī tam nav emblēmas vietas - viss ir tīri un skaisti, taču man labāk tagad ir iepaticies variants ar custom caurumu izgriešanu starp kapota stiprības ribām pie vējstikla. Izgriež caurumus un ieliek sietu, mmmm.... :blush:
Man nav personīgas pieredzes ar T8, zinu, ka vienīgā neuzticamā vieta visā tajā sistēmā ir mehāniskā degvielas iezmidzināšana, kurai vairs nav iespējams dabūt vairs detaļas (piemēram 4 degvielas pievadcaurulītes, kas pievada degvielu inžektoriem - neuzmanīgi nolikta smaga uzgriežņu atslēga motora virspusē un caurulītes pārlūzt - nopirkt jaunas tak nevar! Arī mēdz būt problēmas ar degvielas sadalītāju, kas ir virs gaisa filtra - to bieži vienkārši nav iespējams noregulēt). T16 vienkārši ir attīstītākā pakāpe 900og motoriem, tas pats, kas ar pēdējo gadu mašīnām kā tādām - tur tak neviens nevar nepiekrist, ka tās tīri psiholoģsiki skaitās tā iekārojamākās, lai arī par kādu marku vai modeli ir runa. T8 vs. T16 - T8 vajadzētu būt lielākai turbo bedrei un mazākai motora atsaucībai bezturbo režīmā. Tas saistāms ar salīdzinoši neprecīzāko degvielas iesmidzināšanas sistēmu, zemākas kompresijas pakāpes virzuļiem un 8 vārstu motora galvu. Taču manā skatījumā liels pluss ir mehāniskie vārstu bīdītāji, kas pacieš krietni lielākus motora apgriezienus kā T16 hidrauliskie. T8 ir uzticamāks ar to, ka nav tik daudz elektronikas, lielākas iespējas tikt skaidrībā motora problēmu gadījumā. Pie tam gandrīz visi šie faktori ir runājot tīri par standarta motoriem, nepinot šeit iekšā modifikācijas iespējas. Tur man vesels referāts sanāktu :D
P.S. Nesen redzēju, ka Zviedrijā tirgojas 2 rallijkrosa 99 ar 8 vārstu motoriem, bez turbo. Ieplūde - 2x 45DCOE weber karburatori, "nikna" sadales vārpsta, tai pielāgota motora galva un pareizi uzbūvēts izpūtējs. Jauda? 196zs :woohoo: Potenciāls tam 8v motoram ir ;)
Peace, es neesmu nekā strikts piekritējs, katram modelim, katrai modifikācijai un katram motoram ir savi plusi un mīnusi, nevajag par manu ticību spriest pēc tā, ar ko es braucu :)