• SAAB draugu tikšanās - Page 66
Page 66 of 66

Re:SAAB draugu tikšanās

Posted: Thu Feb 03, 2011 3:39 pm
by alnislacis
es zinu. CD ir. bet kādu laiku atpakaļ lasot par c900 uzgaju dazus neaprakstītus auto.

nezini, kas ar žurnalu?

Re:SAAB draugu tikšanās

Posted: Thu Feb 03, 2011 4:54 pm
by edijs
Jā, kaut kādi aptuveni cipari derētu tiem Māra automobīļiem, lai es kaut aptuveni zinu, cik man krītu bankā prasīt. :D

Par to Saab 600 - tas man bija nedzirdēts jaunums. Bet nu, es jau uz vietas esot fiksi iegooglēju, ka tur tikai saaba bļemba virsū, nemotors zem haubes.. nothing special, ja neskaita to, ka tādu nav daudz.

Jā, bet par to došanos uz Māra autoparku - ja jūs kādi divi, trīs savācaties, tad esiet tik labi, uzzvaniet man arī. Es pieņemu, ka Mārim arī vieglāk būs vairākiem uzreiz izrādīt iespējamos variantus, nevis katram gribētājam atsevišķi stāstīt. Un man interese ir. Kaut šķirties no 9k, diendienā braukāt ar dīzeļbembi, bet saulainās svētdienās var ar kādu 99 vai c900 (līdz galam neesmu nosvēries vēl). Protams, 96 arī mani uzrunā, bet tādu man būtu žēl pārāk bieži dzenāt uz darbu un atpakaļ. Tur vajag divus (vai vairāk) 96tos - viens tāds riktīgais ikdienas darba zirgs, otrs svētdienas konfekte, tad vēl pāris donori... Un tā drīz mana sēta arī būs pilna ar saabiem. :D Bet es varu to atļauties - esmu reducējies no trīs uz vienu. :D

Re:SAAB draugu tikšanās

Posted: Thu Feb 03, 2011 11:26 pm
by Nauris_t16
edijs wrote:Jā, kaut kādi aptuveni cipari derētu tiem Māra automobīļiem, lai es kaut aptuveni zinu, cik man krītu bankā prasīt. :D

Par to Saab 600 - tas man bija nedzirdēts jaunums. Bet nu, es jau uz vietas esot fiksi iegooglēju, ka tur tikai saaba bļemba virsū, nemotors zem haubes.. nothing special, ja neskaita to, ka tādu nav daudz.

Jā, bet par to došanos uz Māra autoparku - ja jūs kādi divi, trīs savācaties, tad esiet tik labi, uzzvaniet man arī. Es pieņemu, ka Mārim arī vieglāk būs vairākiem uzreiz izrādīt iespējamos variantus, nevis katram gribētājam atsevišķi stāstīt. Un man interese ir. Kaut šķirties no 9k, diendienā braukāt ar dīzeļbembi, bet saulainās svētdienās var ar kādu 99 vai c900 (līdz galam neesmu nosvēries vēl). Protams, 96 arī mani uzrunā, bet tādu man būtu žēl pārāk bieži dzenāt uz darbu un atpakaļ. Tur vajag divus (vai vairāk) 96tos - viens tāds riktīgais ikdienas darba zirgs, otrs svētdienas konfekte, tad vēl pāris donori... Un tā drīz mana sēta arī būs pilna ar saabiem. :D Bet es varu to atļauties - esmu reducējies no trīs uz vienu. :D
96 ikdienai nemaz nav tik nepraktisks.

Jo - skatoties modeļus no kāda 1970 (jo tad sāk nākt +/- vienādas detaļas ar turpmākajiem gadiem) līdz 1977 (jo tad sāk nākt lielais karburators), var sanākt arī reāla ekonomija, jo tas mazais vienkameras karburators neēd praktiski neko :) Vairāk par 8-9l/100km šķiet, ka nav iespējams dabūt, netrakojot pa šoseju jābut kādiem 6-7l/100km. Bet, ir viens bet, šie gadi ir tiešām jāatrod labā stāvoklī un tas var izrādīties pagrūti. Daudz pieejamāki ir jaunie gadi, ar lielo karburatoru jau tas motors nepaliek smagi neekonomiskāks (varbūt litrs klāt), bik žiglāks gan. Dizainiski man arī labāk patīk mazo bamperu versijas. Un, ja ir veco gadu milzīgā diametra stūre komplektā ar 155 riepām, tad nemaz pat nevar pamanīt stūres pastiprinātāja neesamību. Lieta, kas tiešam kauj šīs mašīnas, ir retas apkopes, kas tiešām ir vajadzīgas arī priekš smieklīgām lietām salīdzinot ar jaunajām mašīnām, kā arī tīri ziemas sāls. Ne no kā cita nav jābaidās.


Saņemies takš! :D