• Graboņa priekšā - Page 3
Page 3 of 4

Re:Graboņa priekšā

Posted: Fri Feb 13, 2009 11:19 pm
by GuntisG
Vai kāds var pateikt, ar ko atšķiras kārba ar kodu FM510xx no FM570xx?

Re:Graboņa priekšā

Posted: Fri Feb 13, 2009 11:22 pm
by GuntisG
Nīgrais wrote:
skirem wrote:
SAABaeroist wrote:Hey ļaudi kads nezin Maskavas 430 SAAB servisa tel.nr???? Naveru nekadigi atrast un nav piejejas 1188B)
Nezinu vai nav mainījies, bet bija: 67187924
Aizmirsu piebilst, ka numurs ir mainījies, jo uz šito nevar sazvanīt. Varbūt kādam ir jaunāka informācija?

Re:Graboņa priekšā

Posted: Sat Feb 14, 2009 12:00 am
by Nils
GuntisG wrote:Vai kāds var pateikt, ar ko atšķiras kārba ar kodu FM510xx no FM570xx?
Ar robu garumiem. Vēl tur ir tāda lieta zem koda kā Gear ratio, tas arī ir tas, kas apzīmē robu garumu. Man, ja nemaldos bija i=3.61, garā kārba.

Re:Graboņa priekšā

Posted: Sat Feb 14, 2009 12:10 am
by gustavs

Re:Graboņa priekšā

Posted: Sat Feb 14, 2009 3:39 am
by GuntisG
Aha, skaidrs. Paldies par info! Bet stiprinājumu un skrūvju vietas atšķiras vai nē? Man vajag kārbu ar kodu FM57, bet visreālākā iespēja ir dabūt FM51. Varētu pieciest tās FM51 kārbas "īsos" robus, ja vien to kārbu var uzlikt. Vismaz auto būtu braucams, kas man tagad ir akūti nepieciešams.

Re:Graboņa priekšā

Posted: Sun Feb 15, 2009 11:49 pm
by Nils
GuntisG wrote:Aha, skaidrs. Paldies par info! Bet stiprinājumu un skrūvju vietas atšķiras vai nē? Man vajag kārbu ar kodu FM57, bet visreālākā iespēja ir dabūt FM51. Varētu pieciest tās FM51 kārbas "īsos" robus, ja vien to kārbu var uzlikt. Vismaz auto būtu braucams, kas man tagad ir akūti nepieciešams.
Dazaam atskiras. Man papiiros 93.g saabs, bet peec vin 94.g, nopirku kaarbu peec gada un taa, ka garaa un aero, bet izraadiijaas, ka tajaa gadaa mainiijaas kaarbas. Vienai starteris pie kaarbas, otrai kur citur, ieberzos, bet vaiksmiigi notirgoju taalaak.

Re:Graboņa priekšā

Posted: Mon Feb 16, 2009 6:37 pm
by Sipaks
Ļoti interesētu rezultāti! Ar vajag MPK remontu!
Es te nesen atkāju, ka bez eļļas pabraucis kādus 10k km, tagad salēju bet tāpatās, viens pārnesums skaļāks palicis un vienā grūtāk ielikt!

Ziņo!!!

Re:Graboņa priekšā

Posted: Tue Feb 17, 2009 10:37 pm
by Sipaks
Radās jautājums!
Pie PK salikšanas nav gadījumā paredzēta arī regulēšana?
Un vai Slokā tas tiek piekopts pareizi?!

Re:Graboņa priekšā

Posted: Mon Apr 06, 2009 4:21 pm
by GuntisG
edijs wrote:Sloka izklausījās atsaucīga. :) Ja kārba jau nost un tiks vienkārši aizvesta viņiem, tad izjauks un saliks pa 40 latvju naudiņām. Attiecīgi - izjaucot jau tikai redzēs, kas tur iekšā. Esot varianti noplisušās detaļas mēģināt labot vai uztaisīt analogus pašrocīgi, jo sūtot jaunas daļas pēc kataloga jau var sanākt neadekvāti tie remonta cipari. Tā ka - aizvedīšu, lai izjauc, tad ziņošu, kā gāja.
Nu, kādas atsauksmes?

Re:Graboņa priekšā

Posted: Tue Apr 07, 2009 12:23 am
by Diks
GuntisG wrote:Aha, skaidrs. Paldies par info! Bet stiprinājumu un skrūvju vietas atšķiras vai nē? Man vajag kārbu ar kodu FM57, bet visreālākā iespēja ir dabūt FM51. Varētu pieciest tās FM51 kārbas "īsos" robus, ja vien to kārbu var uzlikt. Vismaz auto būtu braucams, kas man tagad ir akūti nepieciešams.
Pieejama kārba no 1992. gada 9000CSE, kods kārbai GM 754 03 (īsā). Bija viens ņēmējs no šejieniešiem, bet nevar izšķirties. Atdodu pa 70.-

Re:Graboņa priekšā

Posted: Tue Apr 07, 2009 5:42 am
by Viensjaanis
Man,kā manuālās p/k lietotājam radās jautājums.Kas ir final drive,saistībā ar forumos aprakstīto gear ratio?

Re:Graboņa priekšā

Posted: Tue Apr 07, 2009 4:40 pm
by GuntisG
Tas ir gala pārnesums - uz reduktoru. Pēc tā ko izpētīju, tieši tas arī nosaka to vai kārba ir "garā" vai "īsā", jo pārnesumskaitļi visiem ātrumiem ir vienādi abu veidu kārbām. Tātad, teorētiski "īso" kārbu var pataisīt par "garo" pārliekot reduktoru un, lai spidometrs pareizi rādītu, arī mazo "gliemezīti" spidometra pievadam. Ja esmu samuldējies, tad tehniskie eksperti varētu mani palabot.

Re:Graboņa priekšā

Posted: Tue Apr 07, 2009 4:52 pm
by vidvuds
Tagad palidziet man ludzu tikt gala ar manu "grabonu" aizmugure.
Ritoshaja nav kurt piekasities, sorit puiezvanija no Vikiniem un teica ka ritosha ir tip tops. Bet nu braukajot un parsvara pei katra nelidzenuma dzirdu troksni. Bagaznieks ir praktiski tuksh, ja neskaita aptiecinu un bugatieri kas stav ieksa pie rezerves ritena + ratu nomainai vajadzigos instrumentus + beisbolene kas ir nostiprinata aiz tikla. Reali nekas brivi pa bagaznieku nekustas.

Pasam man ir aizdomas par to ka varetu grabet aizmugurejasi panelis vai ari kresli. Jo ziema braukajot uz kalnu regulari lociju valja aizmugurejos benkus, un tagad vini skiet tadi mazliet lurigi. kad atliek un piestiprina vinus atpakal vajadzigaja pozicija ar roku vinus tapat var pakustinat savus +/- 5mm. Vai varetu but ka tie dod to skanu - grabonu?

Jo skana ir tada ka mazliet apslapeta - tiri salonaa nav.

Maybe kads ir saskaries ar ko lidzigu!? 9-5 sedans 1998.g.

Re:Graboņa priekšā

Posted: Tue Apr 07, 2009 11:41 pm
by Diks
vidvuds wrote:Tagad palidziet man ludzu tikt gala ar manu "grabonu" aizmugure.
Ritoshaja nav kurt piekasities, sorit puiezvanija no Vikiniem un teica ka ritosha ir tip tops. Bet nu braukajot un parsvara pei katra nelidzenuma dzirdu troksni. Bagaznieks ir praktiski tuksh, ja neskaita aptiecinu un bugatieri kas stav ieksa pie rezerves ritena + ratu nomainai vajadzigos instrumentus + beisbolene kas ir nostiprinata aiz tikla. Reali nekas brivi pa bagaznieku nekustas.

Pasam man ir aizdomas par to ka varetu grabet aizmugurejasi panelis vai ari kresli. Jo ziema braukajot uz kalnu regulari lociju valja aizmugurejos benkus, un tagad vini skiet tadi mazliet lurigi. kad atliek un piestiprina vinus atpakal vajadzigaja pozicija ar roku vinus tapat var pakustinat savus +/- 5mm. Vai varetu but ka tie dod to skanu - grabonu?

Jo skana ir tada ka mazliet apslapeta - tiri salonaa nav.

Maybe kads ir saskaries ar ko lidzigu!? 9-5 sedans 1998.g.
Man puikam golfiņam arī diezgan stipri grab aizmugurējo krēslu atzveltnes :( . Pamēģini nostiprināt ar gumijām vai poroloniem, lai nekustas un tad pabraukā.

Re:Graboņa priekšā

Posted: Wed Apr 08, 2009 12:19 am
by gustavs
Man trobelis bija dēļ līka aizmugurējā diska arī nevarēju saprast,kas par štelli un visu lieko izņēmu no grabažnieka arā. Rezultātā nācas arī mainīt pakaļējo gultni :) .
Gan jau,ka Tev tā nav, bet ja jau reiz par dīvainiem trokšņiem no dibengala :P ...!