Darbi apdarīti varam turpināt... :laugh:
Ekskuzemuā - tāpat man nav skaidrs,ko Tu centies pierādīt ne ar šiem linkiem, ne kaut kādiem sausiem apļu laikiem.:(!Tie taču ir sagatavoti sporta auto. Tad par, ko mēs runājam. Par širpotrebu jebšu par ielas sporta auto, jeb sacīkšu auto?
Nirburgringā rekordus var uzstādīt tikai ar sērijveida auto!
Trūkst konsekvences Greger. Atceros nesenu mūsu diskusiju par piedziņām. Toreiz Tu apgalvoji,ka trakošanai nav nekā labāka par pilnpiedziņām - atkal par atskaites punktu tika ņemts nabaga bmw :laugh: ...
Izklaidei un braukšanai pa trasi, kā arī pa zemesceļiem nekā labāka nav, viss pārējais tikai Q atgremojums.
te pēkšņi Tu es musclecar fans,
Kā viens no svētdienas auto, viens no vairākiem kuru vidū varētu būt Eleonora, Diablo, Boss 302, kāds vecs, klasisks SAAB, kads vecs klasisks kadiljaks...būtu tik nauda :)
lai gan ikdienai priekšpiedziņa ir taisni kā kulaks uz acs(ka ar nepietiekamu pagriežamību?)?
Pilnīgi piekrītu, tādēļ arī ikdienas auto man vienmēr ir bijis ar priekšpiedziņu.
Pāris postus atpakal Tu apgalvo, ja dzīvotu valstī,kur ir autobāņi izvēlētos M3 vai drīzāk lexus :blink: :woohoo: !
Līdzeni ceļi, nav ziemu, kādēļ ne?! LS, S ir lieliskas mašīnas valstīm kur nav bedres, sniegs un rises.
Nākamais pavērsiens: (c) Tas, ka amo saloni ir pavirši savakti tas ir liels fakts, bet ja tas traucē kas liedz nodot autoakustiķiem kuri par paris simtiem to visu pasākumu pievilks.
Jap!
Jautājums! Priekškam, tas ir vajadzīgs, ja auto ir tirgū
pozicionēts kā luksusa prece.
Kurš tieši amerikānis ir luxus prece :blink: luxus prece ir RR, Bentley utt, bet amerikāņi ražo lieliskus vidējās klases auto(skat. cenu pērkot un ekspluatējot)
Tad lūdzu... nostrādājiet līdz galam. Nežēlojiet naudu uz izejmateriāliem un darbu. Jeb mans perfekcionis ir nevietā :( ?
Nevietā, jo perfekcionisms ir vietā kad runājam par virs simts k LVL vērtu auto, visi pārējie ir ļoti tāli no kaut vai apmierinošas kvalitātes.
Kurš amerikānis var piedāvāt tik plašu motora paleti kā eiropieši?
°
Priekškam???
(
tad nu lūk Tevis iecienītais 300C
Nevis 300C, bet 300m! 300c ir uz slikta merša bāzes veidota naglukaste.
Un kapēc cilvēks,kurš brauc ar 520D vēlētos 300C?
Un kāpēc vispār cilveks varētu izvēlēties 520D :blink: :S nekad neesmu šo sapratis!
Piekrītu,ka 90ajos vācieši skopojās ar ekstrām. Bet es nevaru salīdzināt pat priekšējo paneli savam 9k ar e34 :(, ar klusumu salona. Ar detaļu nostrādātību.
Kas vainas 9k salonam?! Nekas negrab, viss funkcionāli? Kas Tev nepatīk? E34...grab, bet par gaumi nestrīdos...
Kā jau minēju, man auto vienīgā nepieciešamība ir elektriskie logi un siltums:)
Man gan patīk ērtības- kluss motors, komfortabla piekare, gudrs klimats, ērti krēsli lai sporta samocītā mugura nežēlotos...
Bet,ja reiz šeit ir runa par ekstrām..., tad nevēlos redzēt pakaļējā loga apsildes pogu no lētas plastmasas un ar nepatīkamu(lasi lētu) sajūtu pieskaroties :)
Tu par kuru auto? kgan, lai nu paliek. Nepatīk poga, nomaini, amerikāņu autiņiem ir pieejama jūra dažādu aksesuāru par niecīgām cenām. Amerikāņu filozofija, nopērc skaistu izturīgu, viegli apkalpojamu un lētu auto un nokomplektē ar visām ekstrām kādas gribi. Gribi dzinēju noforsē, gribi piekari pārliec, vai salonu pāršuj. Chrysler 300m jauns maksāja 30k $, cik maksā konkurenti ar tādu pašu aprīkojumu?
Un,kas tā par nejēdzīgo skriešanu pakaļ vāciešiem!
Nekad neesmu sapratis, kam tur skriet pakaļ... :)
Kāda velna pēc vajag uzlabot saikni starp stūri un riteņiem, uzlabot piekari? Un kapēc viemēr par atkaites punktu tiek ņemts nabaga būmeris :dry: ?
Laikam lai pa risēm un bedrēm varētu ikdienā cīnīties ar to auto, jo amerikānī garlaicīgi...
Piedod, bet šis Tavs citāts gāž no kātiem Ja Tu strādātu/kad strādāsi darbu kurā sevi piepildīsi ar sirdi un dvēseli šaubos vai tieksies pēc BMW :laugh:
Sorry, padevos klišejiskajai domāšanai- aizstāvi pakaļpiedziņu,
bieži komplimenti vāciešiem=BMW fans. Patiešām ļoti atvainojos ja kļūdijos! Agresīvus, asus vadībā autiņus parasti izvēlās cilvēki kuriem dzīve ir vienmuļa un garlaicīga vai paši sev liekas nepilnvērtīgi. Spriežot pec taviem postiem sev tīri labi patīc, bet par darba apstākļiem neko nezināju, izdariju secinājumus balstoties uz vidusmēra gadijumu. Tiešām sorry!
:laugh: ! Nabaga aptumšotie cilvēku prāti. Pēc Tavcm domām arī es:P :laugh: Žēl tos nabadziņus,kuri lamīgi brauc savās vācu karietēs.
Vienmēr tā esmu domājis!
Tā vien liekas,ka Tev ir radies nepareizs iespaids par lietām,kuras es vērtēju augsti, tipa siekalojos skatoties uz jauniem būmeriem,mb,OOOO :laugh: ...,lai būtu skadriba par lietam,kuras es cienu līdz ar auto markas vēsturi/tehniskajiem risinājumiem-piemēra pēc:
Fantastiski klasiski auto kuri patiešām atbilst savas markas filozofijai.
un tas ir tikai pie nosacījuma,ja runājam par bmw.
Pats apakšējais ir SAAB :)
Neēsmu dzīvē taustījis ne Q7,ne Cayenne, ne Cherokee salonus, tacū man pietiek redzēt Tevis iepriekš postētās bildes,lai taptu skaidrs, kurš salons būs nostrādāts/kvalitatīvs un kurš nē. Tas,ka Jeep ir labāks bezceļos-šaubu nav :)!
Bet kam vēl ir domāts džips?
Un šī iemesla dēļ pie zinamas devas prāta aptumsuma,ja būtu vēlme pēc džipa noteikti arī izvēlētos cherokee. Kā jau sākumā minēju trūkst konsekvences Tavās prasībās jeb arī nekonsekvences pamatā ir man absolūti neizprotami aizspriedumi un staistiķa vērojumi:blink: ? Ja nebūtu šādu aizspriedumu,tad nebūtu šīs diskusijas. Man tādas lietas vnk nav saprotams:(
Es vnk māku paskatīties kā būtu rīkojies un ko izvēlētos ja būtu tāds kā cilvēks kuru veroju+ savādas 50% miks no sapņotāja kurš izjūt SAAB dvēseli un no rīta sveicinās ar savu auto, skatās saulrietus un klausās klasiku un 50% no sausa pragmatiķa kurš neizprot pirkstu locīšanas pamatprincipus un dziļi nicina cilvēkus kuri velta savu dzīvi pozēšanai, kurš nicina lietas kuru vienīgais pielietojums ir vijebons.