• Pirmias SAAB remonts - Page 3
Page 3 of 3

Re:Pirmias SAAB remonts

Posted: Wed Nov 05, 2008 10:50 pm
by SeRgy88
Manam sābiņam laikam arī kaut kāda kaite ar to agregātsiksnu (celiņsiksnu) un tās rullīšiem. Čīkst + kad uzsāku braukt gaismas nedaudz padziest.
Kā arī pie reizes problēmas ar to pārnesumkārbu... tieši no 2. ātruma lec ārā + kad lieku otrajā ātruma gadās , ka ir tā it kā nebūtu izspiests pilnībā sajugs (tā kā zāģētu). :(

Re:Pirmias SAAB remonts

Posted: Wed Nov 05, 2008 11:27 pm
by lawyer
SAABs wrote:Manam sābiņam laikam arī kaut kāda kaite ar to agregātsiksnu (celiņsiksnu) un tās rullīšiem. Čīkst + kad uzsāku braukt gaismas nedaudz padziest.
Kā arī pie reizes problēmas ar to pārnesumkārbu... tieši no 2. ātruma lec ārā + kad lieku otrajā ātruma gadās , ka ir tā it kā nebūtu izspiests pilnībā sajugs (tā kā zāģētu). :(
Par kārbu pirmā doma, kas iešaujas prātā - sinhronizators...

Iepriekšējam auto tā bija - liec ātrumā, bet tas izlec ārā un nedaudz nokrakšķ reizēm liekot iekšā... bet man tas gan bija pēdējais - 5.ātrums...

Re:Pirmias SAAB remonts

Posted: Sat Jun 20, 2009 7:05 pm
by blink
Arnijs wrote:
Ir atbalsta rullīši 2 gab un spriegotājs ar rullīti. Pārējie ir agregāti.
Vienīgā ideja, kas nāk prātā - kloķenes šķīvja demferis. Tur ir gumijas starplika vibrāciju un rezonanses novēršanai. Ja tas aiziet pa gaisu, palikšana uz ceļa garantēta (labākajā gadījumā) Sliktākajā - salauzts motora priekšējais vāks ar visām izrietošajām sekām :(
Jautājums par to pašu skriemeli ar gumiju pa vidu - šodien manam 9-3 2.2 TiD arī tieši tāds aizgāja pa gaisu - varbūt kādam aptuveni zināms cik tāds varētu izmaksāt?

Re:Pirmias SAAB remonts

Posted: Sat Jun 20, 2009 7:57 pm
by Arnijs
blink wrote:varbūt kādam aptuveni zināms cik tāds varētu izmaksāt?
Jauns - 235Ls

Re:Pirmias SAAB remonts

Posted: Sat Jun 20, 2009 10:49 pm
by KurBads
Arnijs wrote:
blink wrote:varbūt kādam aptuveni zināms cik tāds varētu izmaksāt?
Jauns - 235Ls

sh.t, neko jau sev praisi par vienu rullīt. Labi, ka man nav 9-3 vai 9-5 :)

Re:Pirmias SAAB remonts

Posted: Sat Jun 20, 2009 11:04 pm
by Arnijs
KurBads wrote: sh.t, neko jau sev praisi par vienu rullīt. Labi, ka man nav 9-3 vai 9-5 :)
Domā, ka Sonetam lētāk?:dry: :P
Tas nav rullītis, bet kloķvārpstas gala šķīvis. Jaunajam 1.9 TiDam varu dabūt aftermarketu par ~ 90Ls, bet 2.2 piedāvājumā nebija. Vēl jau paliek iespēja parakāties pa Opel aftermarketu.
P.S. Aftermarkets ir pieejams par ~ 85Ls, bet termiņš - 2 nedēļas

Re:Pirmias SAAB remonts

Posted: Sun Jun 21, 2009 12:10 am
by KurBads
Arnijs wrote:
KurBads wrote: sh.t, neko jau sev praisi par vienu rullīt. Labi, ka man nav 9-3 vai 9-5 :)
Domā, ka Sonetam lētāk?:dry: :P
Nu zini, kamēr Sonett stāv garažā vēl nepiereģistrēts, šādas lietas viņam nedraud.

p.s. ja jau pieminēji -> kā Tev šķiet vai tād Sonett ar pirms 3-4 gadiem pārlasītu V4 motoru (regrind sadales vārpsta, lielie vārsti etc.) + Weber divkameru karbūzis - vai viņš varētu ierakstīties kaut kādās CO2 izmešu normās ...? Nav ne jausmas - un tas man aktuāli, jo ir iespēja iet vieglo ceļu un piereģistrēt kā oldtimer, kam pārbauda tikai stūri un bremzes, bet var braukt tikai 25 km rādiusā ap māju, vai iet standarta kontroli un "uzrauties" uz visām izmešu normām, nevienmērīgām bremzēm, droši vien arī problēmām ar lukturiem (kā nekā 1969.g. un USA spec.).
Ko tie CO2 varētu rādīt?

Re:Pirmias SAAB remonts

Posted: Sun Jun 21, 2009 11:21 am
by Arnijs
Par CO2 runājot. Es liktu uz to, ka būs starpā no 7-10. Nekas labs pie tādas komplektācijas nevar būt sagaidāms. Oldtimer reģistrācija skan labi, ja vien tam radiusam klāt būtu divas nulles:laugh: Ja vēl viss pārējais izklausās sakārtojams, tad CO2 normās dabūsi tikai uzliekot stock.

Re:Pirmias SAAB remonts

Posted: Thu Jun 25, 2009 12:49 pm
by blink
Vēlviens jautājums par to pašu rulli pie kloķenes - viņam parastā vītne vai tomēr kreisā? :dry:

Re:Pirmias SAAB remonts

Posted: Thu Jun 25, 2009 12:57 pm
by vidvuds
Man ir ta detala (nolauztaa ) Vlamiera- apskatisos kas ar vitni tur ir? lai gan 9-5 jau droshi vien ka savadaks ir tas skriemelis. Tik man skiet k a9-5 vins bija gan letaks neka 235Ls. Velak apskatisos, bet skiet ka kkas ap 180Ls man bija

Re:Pirmias SAAB remonts

Posted: Thu Jun 25, 2009 5:31 pm
by Arnijs
blink wrote:Vēlviens jautājums par to pašu rulli pie kloķenes - viņam parastā vītne vai tomēr kreisā? :dry:
parastā.

Re:Pirmias SAAB remonts

Posted: Wed Jun 09, 2010 9:42 pm
by vidvuds
Maculevics wrote:Sveiki,

izdomaju ieraxtit ari savu pieredzi.

Iegadajos masinu vasaras beigas, jo ieprieksejo mana draudzene sasita lupatas un ta ka man ilgu laiku simpatizejusi ir SAAB, iegadajos 1998 gada SAAB 9-5 2.0T no Vacijas - 4700 Eur

Kadu laiku braukaju, ir gan spiests normali pa ielam, gan vadati smagumi pa bezceliem - isak sakot, masina izmantota visos aspektos un atrumos.

Ta nu ievedu vinu Gross auto uz diagnostikam un remontiem un tad nu atklajas.:ohmy:

Ritosa dala bija biezpiena. Prieksejas bukses, Aizmugure atsaites un arejie sarniri jamaina. Jaregule stavbermze ka ari jaspriego stures pastiprinatajam siksna.

Ta ka es tiesam neko daudz nesaprotu no masinam un no Saab vispar neko isti, ta nu izlemu remontet uzreiz, kas sastadija manu ceku uz 600Ls ( detalas + darbs). 550 Ls ar atlaidi un garantiju 1 gadam.:unsure:

Esmu no tiem kam del savas nezinasanas javer maks ir platak vala. Ta nu velejos zinat ietekumus turpmakajai eksplutacijai, lai zinatu kur un ka planot savas izmaksas un servisus.

Lai ari saliti sanak, ar SAAB braukt man patik un uzturet vinu kartiba velos visu laiku.

Ceru uz jusu sapratni un objektivu kritiku, ka ari palidzibu, lai turpmakajos gados 3 vismaz es varetu izbaudit savu SAAB uz pilnu klapi :)
he, šis bija mans pirmais posts iekš saabclub :)