Traktori. Aiz loga lauskis

Bez SAAB'iem nomoka arī citi jautājumi
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by lawyer »

KoreFun wrote: Fri Feb 23, 2018 11:57 pm kārtējais pierādījums, ka dīzeļi "ir ekonomiski" :dance:
Tas ir atkarīgs not tā, ar cik nobrauktajiem kilometriem tās izmaksas ir jādala, un man tas nobraukums pa šo gadu nav sanācis diez ko liels :shifty:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by Henry »

Nu nez. Man veeljoprojaam liekas ka b235 saab izmaksas pat vareetu paarspeet shaadu diizeljauto. Shkjiek ka jebkursh b235 iipashnieks ir mainiijis kaseti. Sajuugu arii daudzi ir mainiijushi utt utjp. Un pat dzineeju ir mainiijis/paarlasiijis katrs treshais. Un uz visa shii fona jaudiiga diizeljauto izmaksas vairs neshkjiet lielas...
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by elmo »

lawyer wrote: Fri Feb 23, 2018 11:52 pm
Henry wrote: Fri Feb 23, 2018 11:20 am
lawyer wrote: Fri Feb 23, 2018 11:08 am


Kvēlsveču relejs - pieejams tikai OE izpildījumā - 122 EUR, kvēlsveces sešas 100 EUR, dabūt ārā kvēlsveces visas sešas - darbs ap 400 EUR :doh: Tās neesot mainītas kopš auto dzimšanas, tāpat arī ieplūdes kolektors izskatās, ka nebija tam ņemts nost vai nu nekad vai arī ļoti sen :shifty: Toties ieplūdes kolektors tīrs un visas klapītes praktiski kā jaunas :dance:
Ko lai saka, nepareizais serviss! Bobikam šo pašu operāciju izveicu pagājušo ziemu, jo no 6 kvēlsvecēm dzīva bija tikai viena un piešķilt varēja tikai līdz - 12. Ja bija aukstāks, tad mašīna kļuva par ledus kluci! Arī bija problēmas ar kvēlsveču izdabūšanu laukā bet nu rēķins bija daudz mazāks!
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by Arnijs »

Henry wrote: Sat Feb 24, 2018 7:15 am Nu nez. Man veeljoprojaam liekas ka b235 saab izmaksas pat vareetu paarspeet shaadu diizeljauto. Shkjiek ka jebkursh b235 iipashnieks ir mainiijis kaseti. Sajuugu arii daudzi ir mainiijushi utt utjp. Un pat dzineeju ir mainiijis/paarlasiijis katrs treshais. Un uz visa shii fona jaudiiga diizeljauto izmaksas vairs neshkjiet lielas...
Neaizmirsti par dīzeļu apkopēm un cenu attiecībām, piem. dīzeļa sūknis/benzīnsūknis, dubultmasu spararati u.t.t. Ar dīzeli tikai braukšana ir lētāka, viss pārējais ir dārgāks. Nemaz nerunājot, ja SAAB ir ar gāzi. Tur ilgtermiņa izmaksas ir vienos vārtos.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by elmo »

Mans novērojums 3 gadu laikā liecina, ka E83 dīzelis ir bijis lētāks uzturēšanā par benzīna/gāzes saabu.
Gāzei visu laiku kaut kas čakarējas, reduktori jūk, sprauslas jūk, trubas izkalst, antifrīzs kaut kur pil! Protams, ja CE braucot pieņem kā normu, tad jau ir OK.
Labs, nenojāts dīzelis saimniekam lielas raizes nesagādās!
elbruss
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 82
Joined: Tue Aug 26, 2008 7:11 am

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by elbruss »

Arnijs wrote: Fri Feb 23, 2018 12:11 pm Viss ir risināms. Ja tiešām konstatē, ka ir nepietiekams samasojums. Nelekšana parasti ir noteiktu simptomu kopums, kur daudzie saskaitāmie dod rezultātu, bet katrs pats par sevi atsevišķi jūtamu ietekmi nedod.
Varu tikai pievienoties šim teiktajam.
Man ir Saab 2.2 TiD un arī pirmos gadus pēc iegādes es cīnījos ar mašīnas pielaišanu. Vairāku gadu laikā tika izdarītas sekojošas lietas:
1) nomainīts akumulators
2) nomainītas beigtās kvēlsveces
3) restaurēts starteris
4) restaurēts ģenerators

Tagad auto lec no pirmā šķīliena pie jebkuriem mīnusiem (pēdējos 3 gadus). Tikai sataisot visas augstākminētās lietas ir iegūts pilnīgs rezultāts. Katrs no posmiem radīja kaut kādas nelielas problēmas kas dažreiz izpaudās vairāk, bet citreiz mazāk.
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by Highlander »

elbruss wrote: Mon Feb 26, 2018 9:11 am
Arnijs wrote: Fri Feb 23, 2018 12:11 pm Viss ir risināms. Ja tiešām konstatē, ka ir nepietiekams samasojums. Nelekšana parasti ir noteiktu simptomu kopums, kur daudzie saskaitāmie dod rezultātu, bet katrs pats par sevi atsevišķi jūtamu ietekmi nedod.
Varu tikai pievienoties šim teiktajam.
Man ir Saab 2.2 TiD un arī pirmos gadus pēc iegādes es cīnījos ar mašīnas pielaišanu. Vairāku gadu laikā tika izdarītas sekojošas lietas:
1) nomainīts akumulators
2) nomainītas beigtās kvēlsveces
3) restaurēts starteris
4) restaurēts ģenerators

Tagad auto lec no pirmā šķīliena pie jebkuriem mīnusiem (pēdējos 3 gadus). Tikai sataisot visas augstākminētās lietas ir iegūts pilnīgs rezultāts. Katrs no posmiem radīja kaut kādas nelielas problēmas kas dažreiz izpaudās vairāk, bet citreiz mazāk.
Nu tagad pec traktora motora mainas, viss ir vel labak, neka bija :) grutakais ir ap 0 gradiem-ir ilgak japazage lai piestartetos. Brivdienas biju apslimis un 2 diennaktis traktoru nedarbinaju. Bija jau bail uz stavvietu iet :D bet neka! Pieleca ka suns pie kajas! Kvelsveces, akjis mainiti pirms 2 ziemam. Parejais itka ir funkcionejosh
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
elbruss
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 82
Joined: Tue Aug 26, 2008 7:11 am

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by elbruss »

Highlander wrote: Mon Feb 26, 2018 9:17 am Nu tagad pec traktora motora mainas, viss ir vel labak, neka bija :) grutakais ir ap 0 gradiem-ir ilgak japazage lai piestartetos. Brivdienas biju apslimis un 2 diennaktis traktoru nedarbinaju. Bija jau bail uz stavvietu iet :D bet neka! Pieleca ka suns pie kajas! Kvelsveces, akjis mainiti pirms 2 ziemam. Parejais itka ir funkcionejosh
Ar tiem 0 grādiem šiem Saabiem tiešām ir problēmas. Manuprāt, tur auto inženieri ir kaut ko pārrēķinājušies un pie šādas temperatūras vairs neslēdz iekšā kvēlsveces. Arnijs man to atrisināja ieliekot panelī pogu, kas pātrauc temperatūras devēja vadu kā rezultātā ECU uzskata, ka ārā ir -40 vai cik nu tur.... un automātiski ieslēdz kvēlsveces. Tad nu es pie 0 C grādiem darbinot nospiežu to pogu, lai nav pārsteigumi. Jāsaka gan, ka sataisot visas tās lietas, ko augstāk minēju, arī bez tās pogas var piedarbināt... tikai mazliet ilgāk jāpagriež. Es vairāk to pogu izmantoju ieraduma pēc.
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by Highlander »

elbruss wrote: Mon Feb 26, 2018 10:25 am
Highlander wrote: Mon Feb 26, 2018 9:17 am Nu tagad pec traktora motora mainas, viss ir vel labak, neka bija :) grutakais ir ap 0 gradiem-ir ilgak japazage lai piestartetos. Brivdienas biju apslimis un 2 diennaktis traktoru nedarbinaju. Bija jau bail uz stavvietu iet :D bet neka! Pieleca ka suns pie kajas! Kvelsveces, akjis mainiti pirms 2 ziemam. Parejais itka ir funkcionejosh
Ar tiem 0 grādiem šiem Saabiem tiešām ir problēmas. Manuprāt, tur auto inženieri ir kaut ko pārrēķinājušies un pie šādas temperatūras vairs neslēdz iekšā kvēlsveces. Arnijs man to atrisināja ieliekot panelī pogu, kas pātrauc temperatūras devēja vadu kā rezultātā ECU uzskata, ka ārā ir -40 vai cik nu tur.... un automātiski ieslēdz kvēlsveces. Tad nu es pie 0 C grādiem darbinot nospiežu to pogu, lai nav pārsteigumi. Jāsaka gan, ka sataisot visas tās lietas, ko augstāk minēju, arī bez tās pogas var piedarbināt... tikai mazliet ilgāk jāpagriež. Es vairāk to pogu izmantoju ieraduma pēc.
Tur tev taisniba. Un tas rupnicas kasjaks ir gandriz visiem 2.2tid (netikai SAABam) poga ir ka viens risinajums. Biedrs Intervall savam ex-traktoram ar psg15 parprogrammeja algoritmu, kad sveces iedegas ari ap 0 gradiem. Savukart psg16 tikai pogu varot iedabut. Vel risinajums-kadas 15 sekundes paturet ieslegtu aizdedzi, nedaudz vieglak iegriezhas.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
OSC
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 627
Joined: Wed Jul 29, 2015 11:20 am
Location: Planet Earth

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by OSC »

Paldies Arnijam, Jānim un YTC par operatīvu mana dīzeļ vagona savešanu labākā kārtībā.
Tagad griež divreiz ātrāk un arī pielec no pirmās reizes :mrgreen:
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM

Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
User avatar
Milicis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 173
Joined: Wed Oct 04, 2017 12:44 am

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by Milicis »

Es biju boksā, kad tu nāci pakaļ savam vagonam. Kā par brīnumu, man arī šī pati procedūra ļoti palīdzēja :violin: Šorīt pie -19 pieleca bez liekas zāģēšanas. Starteris griež krietni ātrāk.

Pievienoju arī savu pateicību YTC komandai par palīdzību :clap::clap::clap:
OSC wrote: Tue Feb 27, 2018 10:59 am Paldies Arnijam, Jānim un YTC par operatīvu mana dīzeļ vagona savešanu labākā kārtībā.
Tagad griež divreiz ātrāk un arī pielec no pirmās reizes :mrgreen:
V70 un Saab 9-3
User avatar
OSC
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 627
Joined: Wed Jul 29, 2015 11:20 am
Location: Planet Earth

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by OSC »

Milicis - viss skaidrs, es sākumā neierubījos :mrgreen: Tagad zināšu, kurš tirgo sēdinātās atsperes 8)
Jā, Arnija komanda dara brīnumus, starteris griež, kā vēl nekad. Visiem iesaku.
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM

Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Dainis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 157
Joined: Wed Mar 08, 2017 10:06 pm

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by Dainis »

Milicis - viss skaidrs, es sākumā neierubījos :mrgreen: Tagad zināšu, kurš tirgo sēdinātās atsperes 8)
Jā, Arnija komanda dara brīnumus, starteris griež, kā vēl nekad. Visiem iesaku.
Ko tad Tev, OSC, sadarīja?
9⁵ Wagon 2007 1.9TiD 150hp
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by Arnijs »

Prieks censties! Un prieks par pozitīvu rezultātu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: Traktori. Aiz loga lauskis

Post by Gac »

elmo wrote: Sat Feb 24, 2018 1:24 pm Mans novērojums 3 gadu laikā liecina, ka E83 dīzelis ir bijis lētāks uzturēšanā par benzīna/gāzes saabu.
Gāzei visu laiku kaut kas čakarējas, reduktori jūk, sprauslas jūk, trubas izkalst, antifrīzs kaut kur pil! Protams, ja CE braucot pieņem kā normu, tad jau ir OK.
Labs, nenojāts dīzelis saimniekam lielas raizes nesagādās!
Nez nez... :naughty: manam 9-5 vējinairim ar Arteha iekārtu nekas nečakarējas - reduktors OK, sprauslas OK, CE nedeg, iet labi... nu jā, antifrīzs reizi mēnesī pa kādiem 70 ml jāpielej. Bet pārējais po fenšuju... pie tam, redzot, kā atkal benzīna cenas uzkāpušas... :doh:
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Post Reply