Neracionālisms turpinās:
- Šodien noswapota kārba uz FM57.
- Ievilkts P-BUS iekš OBD
- Uzlikts softs, stage 0.85.
- Atjaunots nozagtais spogulītis
Liels paldies Vilkam par darbiņu, un viesmīlību
Pēc kārbas maiņas, nobraucu 4 KM. Momentālu starpību nejutu, bet Vilks teica, ka īsti nav asuma, vienā straujākā brīdī sajutu, ka iet tā kā ar ieskrējienu, sākumā nav tā pirmā asā rāviena, bet overall sajūtas - lieliskas. Kārba, izrādās, ļoti laba, nekas negaudo, un robos iet fenomenāli mīksti.
Tā, kā, pateicoties Korefun, man uzradās OBD portam nepieciešamie krabīši (kontaktu galviņas), un man, beidzot, bija viss nepieciešamais, izdomāju, ka varētu iegrūst to paštaisīto softu, kas kādu laiku T7 suitē ir kruķīts un apkruķīts.
Nav divu runu, pēc darba pie Vilka, un joga varēja sākties. Pagarināt to P-Bus nemaz nebija tik vienkārši, kā izskatījās no video, lielāko ties tāpēc, ka šausmīgi neērti, maz vietas, un, protams, liekot virsū saspiežamos kembrikus, ielikt "elektriķa" plaņes pie kembrikiem bija praktiski neiespējami dēļ akūti trūkstošās vietas. Ar trešo reizi sanāca, jebšu, kā man teica viens mežvedēja paziņa, kad jautāju, kā ar to puspiekabi ir iespējams apgriezties uz taisna meža ceļa - Pirmie 15 gadi grūti, tad jau vienkārši.
Tālāk, bez ievērojamiem traucēkļiem - vads klāt, dators klāt, softu iekšā, un aiziet.
Ar garās kārbas swapu, auto, pēc ekseļa aprēķiniem, kļuva par saviem 6% tupāks, bet ar paceltu softu, ir par 6% dzīvāks, rēķinot no garās kārbas, respektīvi 12%, ja būtu palikusi vecā, 4.05 Aero kārba.
Jāatzīst, ka pat tik niecīgs guvums, kā ~10 zirgi un ~40Nm, auto uzvedību maina diezgan iespaidīgi.
Runājot par garo kārbu, mans novērojums ir tāds - Dodot čībā, pēc muskuļu atmiņas vadoties, prasās ielikt nākošajā robā, lai gan vēl šajā pašā var stiept, un ne jau nedaudz, bet samērā iespaidīga rezerve
Uz šosejas vēl nebiju, bet, atkal, Ekselis, saka, ka apgriezieniem pie 90 būtu jābūt ap 1800, tā, kā, nezko lielas starpības nav - ikdienas braukšanai.
Pielikumā bildes, ieskatam, no vakara izvirtībām. Kārbas procesa bilžu man nav, varbūt Vilks kaut ko ieknipsēja.
Vēlreiz, paldies Vilkam