• Ralfa Airis - Page 9
Page 9 of 10

Re: Ralfa Airis

Posted: Fri Nov 08, 2019 10:47 am
by rzmzr
Katalizators ir pasūtīts, Hofmaks var sildīt tigu :mrgreen:

Re: Ralfa Airis

Posted: Fri Nov 08, 2019 3:15 pm
by hofmaks
Vienmēr silts! :twisted:

Re: Ralfa Airis

Posted: Sat Nov 23, 2019 4:03 pm
by rzmzr
Nu ko, skate ir izieta. Paldies Hofmakam par operatīvu katalizatora iešūšanu :dance:

Re: Ralfa Airis

Posted: Sat Nov 23, 2019 9:41 pm
by hofmaks
Lūdzu. Papildus izbaudīju sajūga pedāļa cietumu un asumu - nē,tas nav priekš manis!

Re: Ralfa Airis

Posted: Fri Apr 17, 2020 2:23 pm
by rzmzr
Nu tad, šeit arī redzams rezultāts šim topikam.
Aptuveni tā arī likās, ka vajadzētu būt, bet griezes moments patīkami pārsteidza.

Ar šo arī, visticamāk, šis auto tiks noslēgts. Top cita, jauna spēļmantiņa :mrgreen:

https://youtu.be/O8pWMuDsZQ4

P.S. - auto ir iegūstams tavā īpašumā, ja ir interese, PM. Kaut kad drīzumā, krāmēšu SS'ā.

Re: Ralfa Airis

Posted: Fri Apr 17, 2020 3:10 pm
by saab21
Nu skaisti, Ralf, ko lai vēl pasaka, bilde pasaka visu pati :clap:
Vidjikā, izklausās pēc ikdienas slodzītes, ka vēl varētu griezt un griezt :D

P.S. Mērījums uz spirta vai 98?

P.S.S. Joprojām gaidu topiku par jauno spēļmantiņu ;)

Re: Ralfa Airis

Posted: Fri Apr 17, 2020 3:17 pm
by rzmzr
RPM limits ir ap 5.600 vai 5.700, neatceros, lapā var +- saprast, varbūt tāpēc tā izklausās :mrgreen:
Bet nu, video nav patiesā skaņa. Dzīvē ir pavisam cita artava, skan ļoti feini.
Bākā bija 50:50 benzīna:etanola mixs, SID'ā 52%.

Spēļmantiņai, varbūt, būs overview topiks, kad tā būs gatava. Nav gluži tā, ka kaut ko gribu baigi noslēpt, un nerādīt, kā tas ir izdarāms, vairāk jau tas, ka, pa lielam, es nopriku 70% ready to go komplektu, kur daudzas problēmas jau ir atrisinātas, un man viņas atkrīt.

Re: Ralfa Airis

Posted: Fri Apr 17, 2020 3:21 pm
by rzmzr
Vispār jau, pie reizes, derētu pierakstīt lielu paldies:

Hofmakam
Vilciņam
Jancim
Arnim

Bez šiem cilvēkiem, tas Saabs nebūtu tāds, kāds viņš ir tagad. Paldies, vīri!

Re: Ralfa Airis

Posted: Fri Apr 17, 2020 3:23 pm
by elmo
:clap:

Re: Ralfa Airis

Posted: Fri Apr 17, 2020 4:27 pm
by Brand
:dance::dance:

Re: Ralfa Airis

Posted: Fri Apr 17, 2020 6:00 pm
by Vilcins
Skaisti :violin:

Re: Ralfa Airis

Posted: Tue Jul 07, 2020 4:04 pm
by rzmzr
Dīzeļkārbas (ne-Aero kārbas, 3.86 FD) stāsts, eksperiments, ir noslēdzies. Tika noģērbts ceturtais un trešais robs, apdzīšanas laikā, kilometru no mājām :mrgreen:


Esmu atpakaļ uz Aero kārbas (savas vecās, kas nemaz nebija slikta), ar jaunu hidro-spilvenu (kārbas, aizmugurējo), izspiedēju un atrestaurētu pārslēdzējmehānismu.
Teikšu tā - vairs tik labi nevar just vilkmi, kā ar garo attiecību, savukārt auto ir asāks, un ātrumu arī uzņem ātrāk. Īstenībā, retrospektīvi atskatoties, Aero kārba, tomēr, ir foršāka, pāris iemeslu dēļ:
- Pilsētā, garā kārba ir mokas, it sevišķi guļošie policisti, un sastrēgumi, kad ripināšanās notiek starp pirmo un otro ātrumu. Ne šis, ne tas.
- Braucot pa pilsētu, reāli labs, kruizēšanas ātrums, priekš 55-65km/h ar garo kārbu, ir trešais.
- Uz šosejas, tie garie ātrumi, tomēr, ir gausi. Apdzīšanām, kā likums, nepieciešams ceturtais. Piektajā ir jāpagaida :mrgreen:

No plusiem, garajai kārbai 100-120 kruīzā, apgriezieni ir nedaudz virs 2k. Aero kārbai, pie 120, ir aptuveni 2.7-2.8. Nedaudz jau sabijos, ka Simons sāks nelāgi rezonēt, bet nav ne vainas.

Visā visumā, eksperiments interesants. Garā kārba ir iesakāma tiem, kas brauc mierīgi, nesporto, un, nav 500nm :mrgreen:

Arī Aero kārba, lai arī B12, nav diez ko izturīgāka, jaudai, bet īsāka gala attiecība, tomēr, dzīvi nedaudz atvieglo, un arī ilgmūžību.

Tas arī pagaidām viss, no piedzīvojumiem.

Pa vidam, vēl ir uzlikti visi četri "sporta" Rottingeri ar Zimmer klučiem. Pagaidām esmu ļoti apmierināts.
Ir samainīti abi priekšējie gultņi, kā arī, pusass stieņa gultnis. Tiem, šķietami, nepatika vMax uz dyno stenda, bet nu, ko padarīs. Starpcitu, absolūti neiesaku SNR gultni. Nokalpoja aptuveni gadu, iekšā pizģets :mrgreen:

Re: Ralfa Airis

Posted: Tue Jul 07, 2020 7:12 pm
by KoreFun
Man arī vairāk patika tieši vidējā kārba uz 9-3OG.
Lai palabo speci ja kļūdos, bet man šķiet ka SNR ir pakotais un iekšā var būt kā labs, tā arī ne tik labs brends.

Re: Ralfa Airis

Posted: Mon Jul 27, 2020 7:12 pm
by rzmzr
Nezinu, pakotājs, vai nē, bet tajā brīdī (kad tika uzliktas ziemenes, un saprasts, ka ar naglām tas gultnis nenormāli gaudo), tikai SNR's bija uz vietas. Pa lielam, 80-90% detaļu brendu ir palikuši tikai kā pakotāji, kas re-brando kaut kādu detaļu ražotājus.

Neliels apdeits par Aero kārbu - viss kruta, laikam, tomēr, atzīšu, ka 4.10 kārba ir feināka, gan ikdienai, gan sportam. Papildu bonuss, ir nokrities degvielas patēriņš par 0.4 L - mierīgās apdzīšanās, vairs netiek krāmēts trešajā/ceturtajā, pūš arī piektais.

Par Rotinger diskiem + Zimmer klučiem - esmu ļoti apmierināts. Dzēšas teicami, nekas nevibrē (pagaidām :mrgreen: ), tfu, tfu, cerams, ka arī nesāks vibrēt. Iesakāms pirkums.

Papildu interesants fakts un novērojums - nezinu, ko Saab inžinieri bija pīpējuši, kad domāja, kādā attiecībā laist bremžu pastiprinātāju - priekša:aizmugure, bet nu, pavisam ačgārni - uz sajūtām, šķiet, ka varētu būt 65+:35, jo, kamēr priekšējās bremzes ir pilnībā piedilušas, aizmugurē tas ir noticis ar lielu aizkavi. Rezumē tāds - nemainiet aizmugurējās bremzes, nav jēgas, tāpat, bremzē tikai priekša :mrgreen::mrgreen:

Re: Ralfa Airis

Posted: Mon Jul 27, 2020 10:24 pm
by Vilcins
Tavam Saabam jauni gultņi priekšā, mazāka iespēja kad sāks vibrēt priekšējie, bet aizmugurējie gan metās ka sūdi :whistle: