• Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli? - Page 29
Page 29 of 33

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Wed May 08, 2019 10:52 am
by lawyer
AKB uzlādēšana palīdzēja, pieleca no pirmā grieziena, bet raustījās konkrēti, vienu brīdi pie sarkanā draivā tā kratījās, ka to no ārpuses vizuāli varēja redzēt, ieliekot P, nedaudz nomierinājās. :pray:

Aizvedot uz Auto Plus, galvenais mehs pastāstīja, ka e39, kuriem ir metāla degvielas bākas, dēļ biodīzeļa piedevas mēdzot lēnām noārdīties bākas iekšpuses pārklājums, kas nonāk pēc tam degvielas sistēmā un arī sprauslās, tās nobeidzot. Sadalīs degvielas filtru un paskatīsies, kas tam iekšā. :shifty:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Thu May 09, 2019 9:45 am
by Nauris_t16
lawyer wrote: Wed May 08, 2019 10:52 am AKB uzlādēšana palīdzēja, pieleca no pirmā grieziena, bet raustījās konkrēti, vienu brīdi pie sarkanā draivā tā kratījās, ka to no ārpuses vizuāli varēja redzēt, ieliekot P, nedaudz nomierinājās. :pray:

Aizvedot uz Auto Plus, galvenais mehs pastāstīja, ka e39, kuriem ir metāla degvielas bākas, dēļ biodīzeļa piedevas mēdzot lēnām noārdīties bākas iekšpuses pārklājums, kas nonāk pēc tam degvielas sistēmā un arī sprauslās, tās nobeidzot. Sadalīs degvielas filtru un paskatīsies, kas tam iekšā. :shifty:
Uzliec aizmugurē lielu 540 V8 uzrakstu un būs pačotna, ka kratās tukšgaitā

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Thu May 09, 2019 11:38 am
by lawyer
Trīs sprauslas metamas, nekur uz sitiena restaurētas nebija pieejamas, saremontēs tad esošās :shifty:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Tue May 14, 2019 11:29 pm
by elmo
lawyer wrote: Wed May 08, 2019 10:52 am AKB uzlādēšana palīdzēja, pieleca no pirmā grieziena, bet raustījās konkrēti, vienu brīdi pie sarkanā draivā tā kratījās, ka to no ārpuses vizuāli varēja redzēt, ieliekot P, nedaudz nomierinājās. :pray:

Aizvedot uz Auto Plus, galvenais mehs pastāstīja, ka e39, kuriem ir metāla degvielas bākas, dēļ biodīzeļa piedevas mēdzot lēnām noārdīties bākas iekšpuses pārklājums, kas nonāk pēc tam degvielas sistēmā un arī sprauslās, tās nobeidzot. Sadalīs degvielas filtru un paskatīsies, kas tam iekšā. :shifty:
Kas taupa uz dīzeļa un piedevām, tas dārgi maksā par sprauslu remontu! Neste Pro diesel un tikai! ;) ja vari atļauties, tad MY.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Tue May 14, 2019 11:48 pm
by intervall
Nevajag pat nekādas piedevas. Vajag dīzeli bez rapša un pārējā bulšita.
Pats tikai tādu izmantoju, nekādu problēmu ne ar "parasto" dīzeli, ne ar CR.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Wed May 15, 2019 2:31 am
by hofmaks
Vācijā dīzelis ir ar rapsi. Parasti uz turieni tiekam ar 2 bākām. Ar Lv,Lt,Pl soļķi viss ok,auto iet brēkdams pa bāni. Tiklīdz sākas uzpildes De uz vietas,tā sākas niķi - raustīšanās,jaudas zudums,kūpēšana un apgriezieni dīvaini uzvedās. Atbrauc uz Lv,ielej dzimto un viss ok. Auto vecs ,trafiks ar 1.9 td.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Wed May 15, 2019 11:18 am
by lawyer
No Neste Pro Diesel šim vecajam 3.0d nav jēgas, jo nav DPF, bet biodīzeļa piedeva gan šim nebija paredzēta - tā var čakarēt daudz ko, un, protams, vecums :shifty:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Wed May 15, 2019 11:46 am
by Yukki
lawyer wrote: Wed May 15, 2019 11:18 am No Neste Pro Diesel šim vecajam 3.0d nav jēgas, jo nav DPF, bet biodīzeļa piedeva gan šim nebija paredzēta - tā var čakarēt daudz ko, un, protams, vecums :shifty:
Nesapratu, kāpēc ProDiesel nav jēgas?
Man 9-3 ar visu izravētu, ar ProDiesel kūp drusku mazāk, kā ar "parasto" Nestes dīzeli.
Ar MY kūpēja ievērojami mazāk, bet nu 120EUR liet bākā bija traki! :lol:
Protams, novērojumi subjektīvi, uz aci, mērījis CO2, NOX visos 3 gadījumos neesmu

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Wed May 15, 2019 12:41 pm
by lawyer
Manējam nekas nekad vēl nav kūpējis, arī TA, izgriežot līdz galam. Kvēpus tikai bik izšauj pie starta un viss.

Neste ProDiesel tika radīts pamatā, lai DPFi tik ļoti neaug ciet, kā arī šķiet, lai pjezoinžektoriem būtu vieglāk savu darbu veikt :geek:

Saņemtas ziņas no servisa - trīs sprauslas restaurētas uzliktas, visas tagad strādā adekvāti, dzinējs neraustās, bet ir klakšķis motorā, kad dzinējs uzsilst, spiedienu cilindros izmērīja - visos pa lielam vienāds :pray::shifty:

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Wed May 15, 2019 1:49 pm
by hofmaks
Klakšķis - iespējams vēl kāda sprausla!

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Wed May 15, 2019 4:43 pm
by Nauris_t16
Hmm. A braukt ar benzīnu beigās nesanāk izdevīgāk? :D Ja paskaita Neste hiperdīzeļa cenu un visus remontus? Domāju, ka droši varēja vizināties ar 540i

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Wed May 15, 2019 5:47 pm
by Arnijs
hofmaks wrote: Wed May 15, 2019 1:49 pm Klakšķis - iespējams vēl kāda sprausla!
Vai arī klanis.... Tie trokšņi dīzelim ir apbrīnojami līdzīgi. ;)

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Wed May 15, 2019 6:02 pm
by hofmaks
Šiem vecajiem 3.0d ļoti izteikti klapē sprauslas. Sajūta tiešām ir tāda,ka virzulis sit pa galvu.

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Wed May 15, 2019 6:15 pm
by lawyer
Nauris_t16 wrote: Wed May 15, 2019 4:43 pm Hmm. A braukt ar benzīnu beigās nesanāk izdevīgāk? :D Ja paskaita Neste hiperdīzeļa cenu un visus remontus? Domāju, ka droši varēja vizināties ar 540i
Ja virzulis/klanis/vārsti būtu bojāti, spiediens attiecīgajā cilindrā nebūtu normas robežās :snooty: Spiediens normas robežās visos cilindros norāda uz sprauslām, bet pēc diagnostikas tās visas strādājot pielaides robežās :whistle:

Šis nu ir mans pēdējais dīzelis, basta!

Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?

Posted: Wed May 15, 2019 9:04 pm
by maris
pēdējais tādēļ ka nevarēsi pārdot un dabūsi pats braukt un braukt :roll: