• OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner - Page 7
Page 7 of 22

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Tue Jan 17, 2017 5:55 pm
by Brand
kvatra ir apgrutinājums jaudas ziņā, ne pluss :P

kas šitiem TiD skaitās stage 2? varbūt neizlasīju d-gola, vai kā? EGR amputēšana un niknāks čips ir tas pats stage 1 pa manam. vai arī OSC kaut ko papildus izdarījis

ja skaita uzlabojumus, ko var veikt, tad jau tie steidži jau ir n-tie. :) ko pa lielam dīzelim var sadarīt- DP/SP, IC, smidzekļi, spirtiņš (ko iesaku pamēģināt stage 4 :P ), DPF un SF off, ieblūdnieks resnāks (ja ir vispār resnāks), protams čips un beigās niknāks sajūgs :D

kad man bija piurmais a4nieks (pims 4 gadi), toreiz arī 1.9 TDI.. Tam uzliku 2.5 TDi smidzekļus un nočipoju. gāja sūdīgi :D

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Tue Jan 17, 2017 9:20 pm
by foxtrot_kilo
Brand wrote:kvatra ir apgrutinājums jaudas ziņā, ne pluss :P

kas šitiem TiD skaitās stage 2? varbūt neizlasīju d-gola, vai kā? EGR amputēšana un niknāks čips ir tas pats stage 1 pa manam. vai arī OSC kaut ko papildus izdarījis

ja skaita uzlabojumus, ko var veikt, tad jau tie steidži jau ir n-tie. :) ko pa lielam dīzelim var sadarīt- DP/SP, IC, smidzekļi, spirtiņš (ko iesaku pamēģināt stage 4 :P ), DPF un SF off, ieblūdnieks resnāks (ja ir vispār resnāks), protams čips un beigās niknāks sajūgs :D

kad man bija piurmais a4nieks (pims 4 gadi), toreiz arī 1.9 TDI.. Tam uzliku 2.5 TDi smidzekļus un nočipoju. gāja sūdīgi :D

Nu galvenais arguments vienmēr ir lielā turbīna)) Nezinu, man piemēram ir samainīts augstspiediena sūknis uz jaudīgāko, jaudīgākas sprauslas, performance sajūga komplekts, dpf, egr, sf off, downpipe, ātruma ierobežotajs un apgriezienu ierobežotais, pats čips ļoti īpašs, nu un vēl vis kaut kas pa sīkumam, to var nosaukt par stage 3. Stage 4 tas jau būs ar lielāku turbīnu 250+ zs čips. Stage 2 principā ir niknāks čips un kaut kāds hardware uzlabojums, bet var arī vienkārši niknāku čipu. Oskaram labi pacelta turbīna un lielāks IQ, ko pārsvarā neliek uz tādu robežu kā tagad viņam ir, jo daudzi mapotāji uzskata to par jau tuvu nedrošam. Kaut tas viss ir ļoti relatīvs, tā pat kā maptun stage 6 un jzw stage 5 un visādi stage 10,20, 1000.... :D

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Tue Jan 17, 2017 11:06 pm
by Jurģis
Ja godīgi, Oskara variantā es arī uzskatu, ka tas ir vnk normāls stage 1.

Līdz tam bija stage 0.5.

Pārējie stage jau iet roku rokā ar hardware uzlabojumiem.

Lai gan, ari softiem ir n-tie stages.

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Tue Jan 17, 2017 11:11 pm
by OSC
Lai Jums visiem labāks un ciešāks miegs uzskatīsim, ka manam wagonam vispār nav nekāda stage. Palika labāk? :mrgreen:

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Tue Jan 17, 2017 11:11 pm
by Jurģis
A par pilnpiedziņu piekrītu, ka tas ir lieks auto svars un jaudas zudumi transmisijā, bet pie noteiktas svara un dīzeļa griezes attiecības pilnpiedziņai ir nozīme. Iedomājies subaru STI ar FWD...

Runa ir tīri par saķeri līdz 100kmh.

Man čoms 90zs passat 1z(ja nemaldos) iemeta afn sajūgu, 2.5tdi sprauslas un nežēlīgu ikarusa čipu. Nu gāja tā miskaste :)
Tiesa, tas sūds arī viegls bija kā kartings.

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Tue Jan 17, 2017 11:35 pm
by hofmaks
OSC wrote:Lai Jums visiem labāks un ciešāks miegs uzskatīsim, ka manam wagonam vispār nav nekāda stage. Palika labāk? :mrgreen:
Jā,un vispār jau no rūpnīcas deforsēts! 8-)

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Tue Jan 17, 2017 11:38 pm
by lawyer
:mrgreen: Jūs te izdomājat jaunus fizikas likumus - FWD novada jaudu efektīvāk par AWD? :mrgreen:

Ja runa ir par 100zs un 150Nm varbūt, bet tie jau jūsu izpratnē ir mopēda, ne auto dzinēja parametri :mrgreen:

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Tue Jan 17, 2017 11:45 pm
by Jurģis
Izgāz ar 1.6 4wd imprezu, paskaties jaudas efektivitāti un patēriņu : D

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Tue Jan 17, 2017 11:49 pm
by lawyer
Jurģis wrote:Izgāz ar 1.6 4wd imprezu, paskaties jaudas efektivitāti un patēriņu : D
Nu, tas jau šķiet iekļaujas tajā "mopēdu" kategorijā, ko minēju :roll:

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Wed Jan 18, 2017 8:33 am
by foxtrot_kilo
A ar kadiem subariem braukā CP? wrx, sti? :think: Opelīši viņiem it kā arī normālie ir tie jaunie... (

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Wed Jan 18, 2017 9:05 am
by elmo
foxtrot_kilo wrote:A ar kadiem subariem braukā CP? wrx, sti? :think: Opelīši viņiem it kā arī normālie ir tie jaunie... (
Insignia ir 270zs, saprotu, ka tās nāk ar dīlera uzlabojumiem. Subaru ir ar 169kw,jeb 226,63 zs.

Tā kā te jau panesās totāls offtop, moderatoram vajadzētu veikt uzkopšanas darbus, lai ir tīrība - kārtība.

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Tue Jan 24, 2017 6:54 pm
by OSC
Lai nebūtu garlaicīgi, vakardien SaaBs pārvērtās par Golf3 1.6D bezturbo dīzeli ar 70 zs, ručkā dod, bet neiet, salonā atgāzes, motortelpā kvēpi. Domāju, nu būs hana, bet izrādijās, ka plīsa EGR trubas. Zagluškas, ko iepriekš lika, izturēja, bet pati truba uz pusēm. Viss ir jau salabots un EGR nahrenizēts pilnībā. Paldies meistaram! Šķiet šis defekts progresēja lēnam, iespējams jau bija, kad updeitoja ECU, jo tagad pūtiens ir lielāks un asāks kā iepriekš.

Kas vēl? Uzlikts "Speedparts" strut brace, jeb razporka, kas iegulās savā vietā teicami. Cik sanācis pabraukt, autiņš kļuvis precīzāks un vadāmāks. Kad nožūs, būs jāizmēģina Azura aplis, ar 9-5 Hirschu vidējā joslā varēja uz 95 :mrgreen: Dzelzi paņēmu tīri sagadīšanās pēc, ņemot vērā, ka dīzeli noteikti gribēsies vēl niknāku, tā razporka pa ļaunu nenāks :mrgreen:

Un pats galvenais, manā mājā beidzot ir aksesuārs ko tautā sauc par Hirsch diffuzoru. Sagādāts no kainiņzemes ar visām skrūvju vietām un ir 100% roku darbs.

Paldies vēlreiz Brand par sapucēšanu :) Atliek montēt virsū, bet pirms to darīt, jāuzliek twin exaust bunduļi. Kurš vēlas palīdzēt sameklēt atbilstošus, smukus, rūcošus? :mrgreen:

Pēc bunduļu uzlikšanas, ņemsim ārā DPF.

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Tue Jan 24, 2017 7:21 pm
by Bleizeris
Stabilizatora stieni 9-5 tādu var dabūt ari? :shock:

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Tue Jan 24, 2017 7:30 pm
by tranquillo
Iespējams uz 9-5 šādas ekstriņas ir dabūjamas. Uz 9-3 OG nekas nav dabūjams. Gribi? Taisi custom :mrgreen: .
Kādas ir vispār ir lielāku turbo iespējas šiem aparātiem?
Cik vispār tas dzinējs pats par sevi ir spējīgs turēt?

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Tue Jan 24, 2017 7:53 pm
by foxtrot_kilo
tranquillo wrote:Iespējams uz 9-5 šādas ekstriņas ir dabūjamas. Uz 9-3 OG nekas nav dabūjams. Gribi? Taisi custom :mrgreen: .
Kādas ir vispār ir lielāku turbo iespējas šiem aparātiem?
Cik vispār tas dzinējs pats par sevi ir spējīgs turēt?
Nu ja sanāks, vasarā uzzināsim pa faktu. :D Tā stiprākais ko zinu ir 310hp 650nm Lielbritānijā. Tā, vidēji 250-270hp taisa parasti. Pie tam, neviens no viņiem nav TTiD, jo viņus pārsvarā tikai mēģina nočipot un ar to viss prieks beidzās, pārsvarā tehnisko iemesļu dēļ. Visi pārsvarā CDTi, TiD, JTD, JTDm. 250hp 500+nm ar mierīgu braukšanu pie 7-8 litriem un trasē tiem pašiem 5-6 ir principā ļoti adekvāts risinājums.