• OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner - Page 8
Page 8 of 22

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Tue Jan 24, 2017 7:54 pm
by OSC
Bleizeris wrote:Stabilizatora stieni 9-5 tādu var dabūt ari? :shock:
Iespējams pēc laika, būs kāds interesants piedāvājums tieši priekš 9-5 īpašniekiem, došu ziņu, ja uzzināšu ko vairāk :!:

tranquillo - Fox noteikti spēs vairāk un dziļāk atbildēt uz Taviem jautājumiem, UK tādi Saab/Opel tiek vīlēti līdz 260 zs un liktas turbo no 5ser BmW, mani te arī mēģina pārliecināt dažs labs par Bigger Turbo... :mrgreen:

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Tue Jan 24, 2017 7:57 pm
by foxtrot_kilo
OSC wrote:
Bleizeris wrote:Stabilizatora stieni 9-5 tādu var dabūt ari? :shock:
Iespējams pēc laika, būs kāds interesants piedāvājums tieši priekš 9-5 īpašniekiem, došu ziņu, ja uzzināšu ko vairāk :!:

tranquillo - Fox noteikti spēs vairāk un dziļāk atbildēt uz Taviem jautājumiem, UK tādi Saab/Opel tiek vīlēti līdz 260 zs un liktas turbo no 5ser BmW, mani te arī mēģina pārliecināt dažs labs par Bigger Turbo... :mrgreen:
Interesanti kurš tieši... :lol:

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Tue Jan 24, 2017 8:43 pm
by Nauris_t16
Plus no manis par rasporku.

Bet pēc idejas, nav nekā mega sarežģīta tādu uztaisīt.

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Sat Feb 04, 2017 11:36 pm
by OSC
Tagad SaaB aizmuguri rotā Hirsch uzlīme, ir uzstādīts Hirsch style difuzors un dubultās trubas!

Tas īstenībā bija ilgi, nogurdinoši un pinķerīgi, jo iepriekš pieredzes ar bunduļu piemeklēšanu nebija. Skaidrs bija viens, ka trubām jābūt smukām, nekāda kolhoza, tāpēc tika izskatīti visi iespējamie varianti, bet visi nederēja, dēļ ierobežotās vietas, kur ievietot bunduļus. Trubas ieejai jābūt no iekšmalas stūra un izeja, tā lai trāpīt tieši iekšā pa vidu diffuzora caurumā. Bija zināmi izmēri - platums - max 40, garums līdz 45 cm. Budžets šim pasākumam jau tā tika sasniegts un pārsniegts ļoti ātri, jo viss maksā un ar to ir jarēķinās:
- Difuzors
- Krāsošana
- Izpūtēji
- Y pipe, pārejas, trubas, gumijas
- Darbs, metināšana, griešana, uzstādīšana.
- DPF un 2.katalizatora izgriešana un pēc tam arī ECU programmēšana

Pēc ilgiem meklējumiem pa LV kantoriem, sapratu, ka būs jānopauzē ar šo projekta daļu līdz vasarai. Paņēmu atvaļinājumu un aizbraucām uz Alūksni atpūsties un pilnīgi nejauši SS.LV meklētājā ierakstīju vienkārši “Alūksne” ar domu, ko interesantu pārdod Alūksnē?

Un uzpeldēja Alūksnes šrots, kur bija 2009g. Audi A6 3.0 TFSI jeb 290 zs, sazvanīju, izpūtēji IR un pietam lieliskā stāvoklī, braucu pakaļ, izmēru un esmu uz pakaļas, jo pēc sākotnējiem aprēķiniem tie DER. Riskēju, ņemu, čalis atdod pilnā garumā abus ar 2m trubām..
Image
Uzgaļu izejas diam: 7.5-8 cm (ovālas formas)

Rīgā tiek sakopti korpusi, uzgaļi nopulēti ar slapjo smilšpapīru, vēlreiz nomēru platumus, garumus un rezervēju servisa apmeklējumu. Pēdējo Y pipe nopirku angārā Vagonu ielā, izrādās Rīgā tādu mantu pa adekvātu ciparu nav.
Image

Sākām mēs plkst 12:00, finišējām 18:00.

Image
Tiek apgraizīts bampers, iepriekš izlasīta instrukcija, jo sava ķīmija, kā uzlikt difuzoru ir un tas mums aizņēma 2h. Ir daudz jāpiegriež, jāuztaisa papildus caurumi vecā bampera korpusā un tas prasa lielu vērību. Tiek uzstādīts difs un secināts, ka ir ļoti ļoti labi un nekur kasjaku nav.
Image

Tiek pielikti klāt vēlreiz bunduļi un tiek secināts, ka visu varēs uztaisīt, praktiski 1:1, jo izliekumi nav jāpārmetina, Y pipe der un pat banku stiprinājumu vietas, pēc Vilka uzlabojumiem atbilda kā no rūpnīcas. Tiek “pieaudzēts” papildus metāla gabals, lai nepārtaisot gala stiprinājumus visu var uzlikt.
Image
Image

Tiek uzlikts Y pipe, noregulēti izpūtēju attālumi difa caurumā un sametināts
Tiek noravēts viss gatavais izpūtējs un izgriezts katalizators un DPF. Viss smuki aizmetināts un pielikts atpakaļ, nokrāsojam un nopūšam ar pretrūsas grubuli.
Image
Image

Šķiļam klāt un saprotam, ka paveikts liels darbs, jo viss sanācis, kā ieplānots.

Image
Image
Izputēju bankas nebubina uz nerviem nekrīt, bet izskatās nesalīdzināmi labāk un 9-3 Aero dupša izskats tagad pienes ūdeni :mrgreen:

Izgāzu pa šoseju, iet labāk, kvēpu nav, turba iegriežas visā diapazonā ātrāk un vieglāk, it sevisķi no zemajiem rpm.
Nākamnedēļ programmēju ārā DPF, pēc tam downpipe un visas pārējās izvirtības, tā lai tie Audi bunduļi rūktu vairāk, SaaBs lidotu ātrāk un ekonomiskāk… :mrgreen:

300grami katiņa un ap 3kg DPF tika šovakar uzreiz pārdoti labākajam uzpircēja piedāvājumam, un dabūti 50 EUR, jo DPF esot “Tukšais” jeb gandrīz bezmetālu. Varbūt kāds dotu vairāk, bet negribējās gaidīt un vadāt to ķīmiju.

Jāsabildē pa dienu smukāk :)
Liels paldies Vilkam par acetonu, kombinezonu un tūningu :!:8)

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Sat Feb 04, 2017 11:39 pm
by Druvis
Smuki smuki! :dance:

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Sat Feb 04, 2017 11:56 pm
by KoreFun
Liels darbs padarīts, malači!
Difūzerim jāizskatās lieliski, gaidām dienas bildes.

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Sat Feb 04, 2017 11:59 pm
by Vilcins
Nu ļoti smuki ir sanācis, man prieks kad saimniekam patik :clap:
Bet tas Vilks gan kautkads psihs :mrgreen:

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Sun Feb 05, 2017 12:58 am
by hofmaks
Baigie malači! Cepums no manis! Visam klāt jau varēji no gala bunduļiem 50% pakojuma izravēt,lai skan :violin: turbo. Bet jebkurā variantā pa skaisto!

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Sun Feb 05, 2017 10:44 am
by bugaboo
Labi pastrādāts :clap:
Būs Saabā kautkas no Das Auto grupas. :mrgreen:

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Sun Feb 05, 2017 11:52 am
by Brand
pa skaisto. gribas dzirdēt dzīvē, kā izklausās :)

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Sun Feb 05, 2017 12:40 pm
by Vilcins
Nav tur ko klausīties, ruc ka standarts ;)
Jarauj žurku miga lauka :mrgreen:

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Sun Feb 05, 2017 12:48 pm
by Bimmer
Vizuālais izpildījums ir tiešām acīm tīkams! :clap:
Bet par tehnisko izpildījumu radās jautājums, tobiš ja salmiņam uzliek sadalītāju uz diviem salmiņiem, vai tas palielina caurplūdi? Audāra gadījumā ir 2 trubas no paša gala, kas nodrošina labāku izplūdes gāzu izvadīšanu. Tad jau arī šeit bija jātaisa no paša sākuma 2 trubas, vai arī jāliek resnāks Downpipe un tad sadalītājs uz 2 trubām. Citādi ar 2 bunduļiem ir tikai palielināts automašīnas kopējais svars, bet tehniski nav iegūts nekāds labums no visa šī lielā darba dienas garumā!
Ja sākotnējais mērķis bija uzlabot izskatu, tad cepuri nost, tur viss ir prīmā!

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Sun Feb 05, 2017 1:19 pm
by foxtrot_kilo
Bimmer wrote:Vizuālais izpildījums ir tiešām acīm tīkams! :clap:
Bet par tehnisko izpildījumu radās jautājums, tobiš ja salmiņam uzliek sadalītāju uz diviem salmiņiem, vai tas palielina caurplūdi? Audāra gadījumā ir 2 trubas no paša gala, kas nodrošina labāku izplūdes gāzu izvadīšanu. Tad jau arī šeit bija jātaisa no paša sākuma 2 trubas, vai arī jāliek resnāks Downpipe un tad sadalītājs uz 2 trubām. Citādi ar 2 bunduļiem ir tikai palielināts automašīnas kopējais svars, bet tehniski nav iegūts nekāds labums no visa šī lielā darba dienas garumā!
Ja sākotnējais mērķis bija uzlabot izskatu, tad cepuri nost, tur viss ir prīmā!
Audikam jau nāk 6 podi uz 3 litriem tāpēc arī 2 trubas ir. Nah tev 2 trubas jau pēc DP uz 4 podiem no 1.9??? Būtu no Scania turbīna uzlikta vel ticētu, kura iegrieztos pie 5k :D Vecīt tu piemēram specenes TTiD Aero skatijies? Tur vai tad arī visā garumā iet 2 trubas? :D:D Tehniski iegūts labums - nav vairs saževika, motorām vieglāk elpot. Tāda sajūta ka tu no kaut kādas ļoti tālas viensētas dziļajā pakaļā sēdi ar modēma līniju pie telefona un pusaudžu posteriem uz sienām un mēģini te kaut ko prātot, jo normālu vāģi pats nevari nopirkt a pie sētas stāv nopuvis kuzovs no e36. Nopērc Saabu no sākuma lai te rakstītu kaut ko. :dance:

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Sun Feb 05, 2017 1:36 pm
by OSC
Paldies par novērtējumu un atsauksmēm! Paldies liels arī Bimmer!
Jā, bundžas ravēsim ārā, lai būtu rūciens.

Bimmer - augsti novērtēju Tavas tehniskās zināšanas, downpipe tiks likts virsū bez tukšas salmu kulšanas, tādēļ iespējams varam noslēgt kādu darījumu? Tu man visu nomēri, sametini un uzliec? 8-)

Par lieko svaru - pieļauju domu, ka tie ir ap 5KG, jo viena banka svēra 8kg, bet iekšā esošais DPF 3kg :) Resnāka truba, protams, ka būtu labi, bet neskriesim laikam pa priekšu, gan kādreiz arī būs trīškāršā izplūde un visi 535D paliks tālu tālu aizmugurē.

Bimmer, kopā mēs to paveiksim ;)
Ārā sākās sniegs, kad izvilku ziepjutrauku

Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner

Posted: Sun Feb 05, 2017 2:10 pm
by jankab
Izskatās ļoti labi :dance: