• Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem - Page 17
Page 17 of 17

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Sat Apr 16, 2022 10:18 am
by JanisDronka
Pec kolektoru tirishanas kuriem kuriem vel ir fantastiska lejuma kvalitate-,Sheit bildee pec sildishanas un struklas, pecak tika egr aizmetinats, klapes iznemtas ar visu asiti, labak gan asiti atstat, nav skaidrs ka tie papildus caurumi visu ietekmee, bet bija velme parbaudit uz savas aadas))
peksni "nomira" augstspiediena pumpis Domaju atgaisoshu atskruvejot padevi uz pedejas sprauslas, bet nekaa, suknis pat pa taisno degvielu necel un uz taam nepadod, Meginaju ar spiedienu dabut ieksaa.. knapi pilina. Iepushot pa taisno kolektoraa, paris reizes uzsit.Vakumpumis, vai bremzu atgaisotajs nav pieejams.. Ar ko saakt, kur skatities lai vinu atdzivinatu? Steidzami, ludzu dodiet kadu padomu!

Edit. Pec visiem datiem uzradas ka D223l MSA 15M.???? IR kluda P0105 MAP, kas nav kritiski un iedarbinashanu neitekmee, un tas nekas ka pirms 5 min uzliku pilnigi jaunu map, nekadigi nenodzest
Tagad gan kritiska kluda- P1651 CAN, nav komunikacijas ar augstpiediena pumpi jeb saakaas dizelja ekanonomija... visus 2.2 vajadzetu nodot lomaa ..tas nav Saab, es tikai brinos kapec cilveki agrak lielija Opel fronteru, kurai shis pats motors un vel daudzam citam nelaimes cupinam, kaa uzticamu, tikai atkal, 10 gadus neviena frontera uz celja nav redzeta...

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Sat Apr 16, 2022 2:40 pm
by intervall
Ja nav vakumsūkņa, atgaisotāja, vienkārši ievelc. Zāģēt nevajag. Manam 9-3OG arī ir bijis, ka pēc devielas trubu noņemšanas pārstāj pumpēt devielu un ir kļūda uz sūkni. Daudz zāģēsi, nokausi tranzistoru. Tam motoram nav nekādas vainas, daudz tādu nav palicis, jo augstspiediena sūkņu vairāk nepaliek un to remonts ir dārgs.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Sat Apr 16, 2022 9:35 pm
by JanisDronka
intervall wrote: Sat Apr 16, 2022 2:40 pm Ja nav vakumsūkņa, atgaisotāja, vienkārši ievelc. Zāģēt nevajag. Manam 9-3OG arī ir bijis, ka pēc devielas trubu noņemšanas pārstāj pumpēt devielu un ir kļūda uz sūkni. Daudz zāģēsi, nokausi tranzistoru. Tam motoram nav nekādas vainas, daudz tādu nav palicis, jo augstspiediena sūkņu vairāk nepaliek un to remonts ir dārgs.
Paldies vecit, alins no manis! Vilksana nepalidzeja un izskatas ka rii vairs nebuus.. Aiz nepacietibas nemu nost kompi, lai izpetitu to nelaimigo tranzistoru, par kuru uzzinaju no opel forumiem, domaju bus kartejais DIY projekts, Nesaproru ka par suu.. tranzistora parlodeshanu speci plesh nost sakot ar 120 euro
...Sapisos meistaribaa pacelot kompi tiesi pa aso 90 likumu noplisa abarotu devejs, pats zini ko tas nozimee...Ja jauns pa taisno no japanas maksaa pus paku, lietoti no razborkam dazus simtus.
Var protams uzsutit visu suukni no rrr pa 120 un nonemt to detalju- tikai shoreiz uzmanigak, varetu ari celikom nomainit, tikai nav fakts ka arii tas bus vesels, bet atkal kadam no Rigas ar tech2 ir jaludzaas lai atbrauc, drosivien vajag piekodet pie mashinas
Ja vien kadam nav vienas tadas liekas, skiet prieks manis tas pasakums ir beidzies, Ieguldit vairaak neredzu jeegu

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Sat Apr 16, 2022 10:02 pm
by intervall
PSG5 nav jāpiekodē, lai ko daži plānprātiņi neapgalvotu. Bet sūkņu saderība ir stipri ierobežota. Vari pamēģināt nopirkt devēju latgales ielā.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Mon Apr 18, 2022 10:51 am
by JanisDronka
Perku vp30,44 psg5 (tas kuram viens stekeris) elektrisko dalju vai sho deveju

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Sun Apr 24, 2022 8:57 pm
by RogueBalt
Sveicināti! Atvainojos, ja šis jautājums jau ir ticis apspriests, paķemmēju forumu un neatradu atbildi. Dažas dienas atpakaļ iegādājos pirmo auto - 2008. gada Saab 9-3 Aero 1.9 TTid (132 kw), jau no pirmās dienas pamanīju, ka auto slikti lec neskatoties uz to, ka starteris normāli griež (kārtīgi 2,5 apgriezieni jāgriež, lai pielaistu, ja no rīta laižu, tad pat vairāk). Jaudas trūkums nav. Pēc pirmās dienas biju noņēmis motora aizsargvāku un pie sprauslām bija mitrums, likās, ka šļauciņas virs sprauslām sulo, bet kad visu kārtīgi nosusināju, sakopu, un pāris dienas pabraucu nelielus braucienus, manīju vieglu mitrumu (pat ne pilieni vai kārtīgāks mitrums) uz vienas no sprauslas uzgriežņiem, virs kura tieši atrodās šļauciņa un T-formas sadalītājs.

Vai jums ir kādi padomi kam varētu vērst uzmanību?

Edit: Dūmoja no kondensāta, biju mašīnu mazgājis tajā dienā, tagad viss iztvaikoja un dūmošana vairs nav.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Mon Apr 25, 2022 3:35 pm
by ZZ_ZingZeng
Man, kad 1.9TID švaki leca pie vainas bija sprauslas, nomainīja gļukojošās un viss aizgāja.
Par dūmiem protams var būt arī kondensāts pie vainas.
Es sev esmu pamanījis gļuku, ka pa šoseju braucot viss ir čotka, nedūmo, iebraucu pilsētā pirmajā korķī, momentā vidējais degvielas patēriņš palielinās par 0.3L/100km un pa pakaļu nāk gaiši pelēkzils dūmu mākonis, tāda dūmošana ir kādas 10 minūtes un tad pazūd. Pieņemu, ka auto grib dedzināt filtru, salej to ar dīzeli, bet īsti neizdedzina, bet iztvaicē, kas rada dūmus.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Mon Apr 25, 2022 6:35 pm
by RogueBalt
ZZ_ZingZeng wrote: Mon Apr 25, 2022 3:35 pm Man, kad 1.9TID švaki leca pie vainas bija sprauslas, nomainīja gļukojošās un viss aizgāja.
Par dūmiem protams var būt arī kondensāts pie vainas.
Es sev esmu pamanījis gļuku, ka pa šoseju braucot viss ir čotka, nedūmo, iebraucu pilsētā pirmajā korķī, momentā vidējais degvielas patēriņš palielinās par 0.3L/100km un pa pakaļu nāk gaiši pelēkzils dūmu mākonis, tāda dūmošana ir kādas 10 minūtes un tad pazūd. Pieņemu, ka auto grib dedzināt filtru, salej to ar dīzeli, bet īsti neizdedzina, bet iztvaicē, kas rada dūmus.
Sprauslas pārbaudīji speciālā degvielas sistēmu servisā? Vai standarta servisā pārbaudīja? Cik sprauslas mainīja, un cik tas izmaksāja?

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Apr 26, 2022 12:55 pm
by ZZ_ZingZeng
ArTehs visu man izdarīja, dārgi nebija.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Apr 26, 2022 8:49 pm
by Ainars
ZZ_ZingZeng wrote: Mon Apr 25, 2022 3:35 pm Man, kad 1.9TID švaki leca pie vainas bija sprauslas, nomainīja gļukojošās un viss aizgāja.
Par dūmiem protams var būt arī kondensāts pie vainas.
Es sev esmu pamanījis gļuku, ka pa šoseju braucot viss ir čotka, nedūmo, iebraucu pilsētā pirmajā korķī, momentā vidējais degvielas patēriņš palielinās par 0.3L/100km un pa pakaļu nāk gaiši pelēkzils dūmu mākonis, tāda dūmošana ir kādas 10 minūtes un tad pazūd. Pieņemu, ka auto grib dedzināt filtru, salej to ar dīzeli, bet īsti neizdedzina, bet iztvaicē, kas rada dūmus.
Filtra reģenerācijas sākumā mēdz izsist dūmu, ja esi uz vietas. Kustībā to neredz.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Wed Apr 27, 2022 10:14 am
by ZZ_ZingZeng
Kad sākas reģenerācija parasti izsit melnu kvēpu dūmu, bet te ir runa par zilganpelēku 10 minūšu ilgu mākoni, tādu, ka vairāk uzgāzējot neredz aizmugurējo mašīnu.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Jun 21, 2022 1:27 pm
by RogueBalt
Sveiciens un priecīgus svētkus! Kādu laiciņu atpakaļ manam 1.9 TTiD izmetās limited power, bija avārijas režīms, mašīnai apgriezieni bija augsti bet jaudas nebija (kompis rādija kļūdu, kurā bija teikts, ka aizkakājies DPF filtrs, to šodien pie meistara izgriezu). Braucot mājās, pamanīju, ka turbo adatiņa panelī knapi ceļās, pat pie pilna pedāļa līdz pusei pat nedaiet.

Kādam ir kādas idejas kas varētu būt pie vainas?

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Jun 21, 2022 4:11 pm
by lawyer
DPF izņemšana tika izveikta tikai fiziski, bez pieprogrammēšanas? :shock:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Jun 21, 2022 9:06 pm
by RogueBalt
lawyer wrote: Tue Jun 21, 2022 4:11 pm DPF izņemšana tika izveikta tikai fiziski, bez pieprogrammēšanas? :shock:
Nē, nē, nepareizi izteicos. :D

Tika gan fiziski izņemts, gan izprogrammēts :wink:

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Mon Jun 27, 2022 3:51 pm
by lawyer
Nu, tad vienīgais ceļš šķiet ir uz ARTEH vai YTC... Nez, kur vēl gribēs ar TTiD ņemties :think: