• Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem - Page 11
Page 11 of 17

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Thu Dec 08, 2016 1:18 pm
by intervall
Par to naudu jau var skatīties uz kādu Volvo V70 vai Peugeot 407 vai pat Opel Vectra GTS(šis būs ļoti tuvu saabam) :D

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Feb 07, 2017 11:53 pm
by vjdzonny
Traktorveidīgais Z19DTH pie mīnusiem atkal ir grūti pierunājams uz izbraucieniem.
Cheks nedeg, bet pieslēdzot pie kompa uzrādīja kļūdu: P0335 Crankshaft position sensor outside set range. Tā kā sinhronizācijas nav.
Piemetu pie starta iekārtas, mazliet pazāģējot aizgāja. Pie reizes pārbaudīju kvēlsveces, ar tām viss okz.
Silts lec normāli, gaitā viss okz nekas neraustās nevibrē, cēliens ir.
Šodien pie -10 ir pilnīgi mierīgs, mierīgs, aķis griež lopā, bet vaļā nesprāgst.
Kad dabū dzīvu padarbini, noslāpē, un bez problēmām atkal var palaist.
Ar ko sākt? Lētāk būtu ar zobenes "metku" pārbaudi, un tad uz dullo mainīt sensorus ne?
Varbūt kāds ir ar līdzīgu problēmu saskāries?

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Wed Feb 08, 2017 9:50 am
by foxtrot_kilo
Kāds tieši kods ir? jo ir 2 veida kodi uz P0335 (28) un (29).

29 Crankshaft Position Sensor. No Input. (Control unit has identified camshaft impulses, but no crankshaft impulses. System reaction to a fault: Shut Off)

28 Crankshaft Position Sensor Circuit. Incorrect Signal. (Crankshaft position sensor system variation outside standard value or cannot be learned in. System reaction to a fault: Shut Off)

Grūti pateikt tā uz sitienu. Izskatās ka var būt pats sensors ne kopengagen.. :) ja kas, nemaksā viņi kosmosu un viņš tur zem startera atrodas.

Lai būtu precizāk varētu pateikt modeli, gadu. :?

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Wed Feb 08, 2017 9:48 pm
by vjdzonny
SAAB 9-3 2008

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Apr 18, 2017 3:03 am
by andritis
Man jautājums par kvēlsvecēm. Drošīnātājs vesels, bet panelī nerāda, ka ieslēgtos. Kā lai īsti zin, vai slēdzas, vai - nē? Varbūt vienkārši paneļa spuldzīte pardegusi? Ar lekšanu arī nelielas problēmas. Siltā garažā lec uz sitienu, bet pēc pusminūtes ir tendence uz slāpšanu, izspļauj dūmu mutuli un rūcina tālāk. Pastāvot nakti laukos, pie tiem dažiem mīnusiem, lec ar piespiesanos, jāzāģē kādas 10 sekundes.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Apr 18, 2017 9:17 am
by edijs
Offtopic: Andritis, kā Tu es iemanījies tikt pie 83.gada Saab 9000, ja šos ražoja tikai sākot ar 84'to?

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Apr 18, 2017 12:19 pm
by andritis
Jā, būšu kļūdījies ierakstos. Man gan arī 93. liekas tikpat sens kā 83.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Apr 18, 2017 12:41 pm
by edijs
Uuja, 93.gada un vēl ar Aero paku jau itin laikmetīgi izskatās blakus dažam labam virs 2000'šā gada auto. :dance: Man reizēm nezinātāji ir jautājuši par mana BlackJet ražošanas gadu un tad bolījuši acis, ka teju 25 gadi tam auto.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Sun Apr 23, 2017 12:07 am
by andritis
Bet kas ar tām kvēlsvecēm? Lampiņa panelī neidegas. Vaina svecēs, vados, vadības blokā, vai paneļa lampiņā? Vai vēl kur citur?

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Sun Apr 23, 2017 11:26 am
by intervall
Tā gluži nav vaina, bet vadības bloka nepilnība - sildīšanas algoritmā.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Sun Apr 23, 2017 11:38 am
by Highlander
intervall wrote:Tā gluži nav vaina, bet vadības bloka nepilnība - sildīšanas algoritmā.
Tieshi ta! Mulkigi nedaudz uzprogrammets. Man lidz +5 gradiem no ritiem ir japaslega aizdedze, lai varetu ar pirmo pieshkilt. Kad ir zemak par -2 tad ierubas kvelsveces un tad ka suns pie kajas lec! Risinajums-vai nu paciest to, vai ari uzmontet pogu.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Apr 25, 2017 11:46 am
by andritis
Šoreiz liekas ir kas cits, jo sveces nesildīja arī ziemā pie -20.

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Tue Apr 25, 2017 2:36 pm
by Highlander
andritis wrote:Šoreiz liekas ir kas cits, jo sveces nesildīja arī ziemā pie -20.
Tad gan...
A pie kadiem -10 ka startejas?

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Wed Apr 26, 2017 1:19 am
by andritis
Nu, tāpat - slikti. Ar kārtīgu zāģēšanu. Un pat tagad, siltā, sausā garažā zem mājas, lec ar nelielu apdomāšanos. Jau ziemā man piezagās doma, ka visdrīzāk kaut kur rauj gaisu. Bet tas neatceļ jautājumu par kvēlsvecēm. Tās arī visdrīzāk nestrāda, jo spolīte spidometrā neiedegas. Tikai, jautājums, vai visas sveces beigtas, vai tikai viena, divas no tām, vai tomēr tām ir vēl arī vadības bloks, kas gļučī? Pirms pāris mēnešiem biju vienā servisā, bet tur kompis neko neesot rārdījis, kā vien pazeminātu degvielas spiedienu. Un tad vēl par to gaisu. Gaisu rauj tikai caur beigtām vakuuma caurulītēm? Vai vēl kādas iespējas?

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Posted: Wed Apr 26, 2017 7:24 am
by Highlander
Sveces nepavisam varetu tur but vainigas. Man ar vienu beigtu un 3 pusdzivam vareja pielaist. Intervall ja nemaldos vispar kautko teica ka ar 1 stradajoshu sveci bija vizinajies.
Ja servisa tev sledza klat kompi pie silta dzineja...tad protams neko neradis :)