• 9-5 - Page 2
Page 2 of 3

Re: 9-5

Posted: Sun Jan 29, 2017 3:42 pm
by Bimmer
lawyer wrote:Noteikti nē, mans 9-5 ir "party bomzis" ar standarta 2.0t + AT, turklāt vēl sapuvušām durvju apakšām :mrgreen:

P.S. Tagad arī netirgojas :hand:
Izklausās, ka savā gaitā nemaz līdz Tolmetam neaizbrauks! :hand:

Re: 9-5

Posted: Sun Jan 29, 2017 7:33 pm
by Wilsons
Pa 1.2 k 9-5 aero mehānika interesē !?

Re: 9-5

Posted: Sun Jan 29, 2017 8:18 pm
by Ainars
Wilsons wrote:Pa 1.2 k 9-5 aero mehānika interesē !?
pastaasti siikaak.. var pm

Re: 9-5

Posted: Sun Jan 29, 2017 8:28 pm
by Wilsons
2000 g aero ! Kremkrasas salons , meh karba , kuzavs normals , sikiem vizualiem defektiem , nesmu apaksa lidis pedeja laika , nezinu ko sals sai ziema sadarijis , ieprieksejos 4 g turejas labi ! Par kedi nemaku teikt , esot pie manis nav mainita ! Nav vairs isti labs boosts , vai nu turbina gurst vai kas cits ! Noverojums , pie auksta starta izsit zilganus dumus , vai nu turbo, blivslegi , gredzeni ! Japamera kompresija tad var domat par gredzeniem ! Ikdiena pats braukaju , uz prieksu iet un briziem liekas ka nav nobraucams ! Garasho ella ! Salons vairs nav ka jauns , bet ja piepuce ir ok !

Re: 9-5

Posted: Sun Jan 29, 2017 8:33 pm
by Wilsons
K kad marta brauksu uz servi sagatavot teh apsaktei tad ar sikumos pastastis ! No 5 teh 4 izietas ar pirmo , pedeja reize izspieda bremzu cauruliti un viss ir parvilkts ar kaparenem !

Re: 9-5

Posted: Mon Jan 30, 2017 7:00 pm
by hofmaks
Kompresijas mērīšana tev nedos verdiktu par gredzenu stāvokli. Izklausās,lai tas motors vēl labi kalpotu,nerītu eļļu,nedūmotu,tad jāieliek vismaz 1.5 tk

Re: 9-5

Posted: Mon Jan 30, 2017 9:11 pm
by Wilsons
hofmaks wrote:Kompresijas mērīšana tev nedos verdiktu par gredzenu stāvokli. Izklausās,lai tas motors vēl labi kalpotu,nerītu eļļu,nedūmotu,tad jāieliek vismaz 1.5 tk
Tas man maz intresē kas tev izlauksās ! Tapēc ar ne..su kapeikas , jo labs aero maksās ap 3 k ! Protams ArTeh gan jau ka 3k salasitu , cik intresējos Jelgavā ķēdes maiņa , kompensatori , restaurēt turbīnu būs līdz 1 k ne vairāk , takā nelienu cita kabatā , bet kāds stipri pārmaksā , ar argumentu neviens cits jums kvalitatīvi nesalabos !Un ja arī 1,5 k tad kas tas ir !? Man to pašam nevajag jo remontu nauda tiek gūldīta pārējos 2 autiños ! Un Saabu netirgoju , ja kādam vajadzēs gan jau ka uzmeklēs ;-)

Re: 9-5

Posted: Mon Jan 30, 2017 10:13 pm
by Bimmer
Ir speciālas piedevas motoreļļai ar ko šito var ārstēt! Rumbulas plačos tikai tā notirgo sprāgušus zirgus! Testdraivu iztur, kā jaunais saimnieks nomaina eļļu, tā motoršādens. :D

Re: 9-5

Posted: Mon Jan 30, 2017 11:17 pm
by Arnijs
Wilsons wrote: cik intresējos Jelgavā ķēdes maiņa , kompensatori , restaurēt turbīnu būs līdz 1 k ne vairāk
Labi kompensatori INA 16x 24Eur = ~380Eur
Ķēdes komplekts ap 250Eur
Turbīnas remonts vidēji ap 400Eur
Vēl eļļa, filtri, blīves...

Izskatās, ka Jelgavā kāds ir pat gatavs piemaksāt, lai tikai dabūtu paskrūvēt.

Re: 9-5

Posted: Mon Jan 30, 2017 11:20 pm
by hofmaks
Wilsons wrote:
hofmaks wrote:Kompresijas mērīšana tev nedos verdiktu par gredzenu stāvokli. Izklausās,lai tas motors vēl labi kalpotu,nerītu eļļu,nedūmotu,tad jāieliek vismaz 1.5 tk
Tas man maz intresē kas tev izlauksās ! Tapēc ar ne..su kapeikas , jo labs aero maksās ap 3 k ! Protams ArTeh gan jau ka 3k salasitu , cik intresējos Jelgavā ķēdes maiņa , kompensatori , restaurēt turbīnu būs līdz 1 k ne vairāk , takā nelienu cita kabatā , bet kāds stipri pārmaksā , ar argumentu neviens cits jums kvalitatīvi nesalabos !Un ja arī 1,5 k tad kas tas ir !? Man to pašam nevajag jo remontu nauda tiek gūldīta pārējos 2 autiños ! Un Saabu netirgoju , ja kādam vajadzēs gan jau ka uzmeklēs ;-)
Nezinu kas tev izklausās,bet ar 1tk labi ja pietiks salabot turbo un nomainīt ķēdi. Un tici man,ar to eļļas apetīte nezudīs. Un pietiks blatot - man vienalga cik mašīnās,vai ielasmeitās Tu tērē.

Re: 9-5

Posted: Mon Jan 30, 2017 11:22 pm
by Vilcins
Ne nu kompensatorus var arī sabāzt no veca bmw jo šamejie der arī kaut kādiem bmw modeļiem ja skatās pielietojuma sadala :mrgreen:
Ķēdei izsitis posmu, un saidzot .
Turbinai ķīniešu serdenis ar propeleriem , nebalansēts.
Ellu un filtru var nemainīt, jo tiko tak mainita :mrgreen:
Tad jau sanāk :mrgreen:

Re: 9-5

Posted: Tue Jan 31, 2017 8:44 am
by Henry
var tak arī lietotu ķēdi pa lēto likt virsū paņemtu no kāda saaba kam virs 200 000 km :D

Re: 9-5

Posted: Tue Jan 31, 2017 12:38 pm
by Wilsons
Ho ho ho , man ar jautri :mrgreen: Neviens jau neblato , ko ta es man jau tikai vecs , nobraukts Saabelis ! Ceru ka jums bija jautri ! Neķer krenķi :clap:

Re: 9-5

Posted: Tue Jan 31, 2017 12:43 pm
by Wilsons
Arnijs wrote:
Wilsons wrote: cik intresējos Jelgavā ķēdes maiņa , kompensatori , restaurēt turbīnu būs līdz 1 k ne vairāk
Labi kompensatori INA 16x 24Eur = ~380Eur
Ķēdes komplekts ap 250Eur
Turbīnas remonts vidēji ap 400Eur
Vēl eļļa, filtri, blīves...

Izskatās, ka Jelgavā kāds ir pat gatavs piemaksāt, lai tikai dabūtu paskrūvēt.
bija domats varstu gumijas ne kompensatori ! Turbinas rest ap 250 eur

Re: 9-5

Posted: Tue Jan 31, 2017 5:07 pm
by Arnijs
Wilsons wrote:Turbinas rest ap 250 eur
Es negribu nonivelēt jēdzienu "restaurācija", kas parasti saprotams ar detaļas vai mezgla atjaunošanu max. iespējamajā sākotnējā paskatā un kvalitātē. Pa 250Eur lielākais, kas sanāk -budžeta klases remonts ar turbīnas mūžu ~ 1 gads