9-5

User avatar
Bimmer
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 64
Joined: Wed Jan 18, 2017 1:11 pm

Re: 9-5

Post by Bimmer »

lawyer wrote:Noteikti nē, mans 9-5 ir "party bomzis" ar standarta 2.0t + AT, turklāt vēl sapuvušām durvju apakšām :mrgreen:

P.S. Tagad arī netirgojas :hand:
Izklausās, ka savā gaitā nemaz līdz Tolmetam neaizbrauks! :hand:
Krustojumos priekšroka ir tam, kam lielāks motors!
User avatar
Wilsons
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Thu Feb 07, 2013 6:30 pm

Re: 9-5

Post by Wilsons »

Pa 1.2 k 9-5 aero mehānika interesē !?
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: 9-5

Post by Ainars »

Wilsons wrote:Pa 1.2 k 9-5 aero mehānika interesē !?
pastaasti siikaak.. var pm
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
Wilsons
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Thu Feb 07, 2013 6:30 pm

Re: 9-5

Post by Wilsons »

2000 g aero ! Kremkrasas salons , meh karba , kuzavs normals , sikiem vizualiem defektiem , nesmu apaksa lidis pedeja laika , nezinu ko sals sai ziema sadarijis , ieprieksejos 4 g turejas labi ! Par kedi nemaku teikt , esot pie manis nav mainita ! Nav vairs isti labs boosts , vai nu turbina gurst vai kas cits ! Noverojums , pie auksta starta izsit zilganus dumus , vai nu turbo, blivslegi , gredzeni ! Japamera kompresija tad var domat par gredzeniem ! Ikdiena pats braukaju , uz prieksu iet un briziem liekas ka nav nobraucams ! Garasho ella ! Salons vairs nav ka jauns , bet ja piepuce ir ok !
User avatar
Wilsons
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Thu Feb 07, 2013 6:30 pm

Re: 9-5

Post by Wilsons »

K kad marta brauksu uz servi sagatavot teh apsaktei tad ar sikumos pastastis ! No 5 teh 4 izietas ar pirmo , pedeja reize izspieda bremzu cauruliti un viss ir parvilkts ar kaparenem !
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: 9-5

Post by hofmaks »

Kompresijas mērīšana tev nedos verdiktu par gredzenu stāvokli. Izklausās,lai tas motors vēl labi kalpotu,nerītu eļļu,nedūmotu,tad jāieliek vismaz 1.5 tk
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
Wilsons
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Thu Feb 07, 2013 6:30 pm

Re: 9-5

Post by Wilsons »

hofmaks wrote:Kompresijas mērīšana tev nedos verdiktu par gredzenu stāvokli. Izklausās,lai tas motors vēl labi kalpotu,nerītu eļļu,nedūmotu,tad jāieliek vismaz 1.5 tk
Tas man maz intresē kas tev izlauksās ! Tapēc ar ne..su kapeikas , jo labs aero maksās ap 3 k ! Protams ArTeh gan jau ka 3k salasitu , cik intresējos Jelgavā ķēdes maiņa , kompensatori , restaurēt turbīnu būs līdz 1 k ne vairāk , takā nelienu cita kabatā , bet kāds stipri pārmaksā , ar argumentu neviens cits jums kvalitatīvi nesalabos !Un ja arī 1,5 k tad kas tas ir !? Man to pašam nevajag jo remontu nauda tiek gūldīta pārējos 2 autiños ! Un Saabu netirgoju , ja kādam vajadzēs gan jau ka uzmeklēs ;-)
User avatar
Bimmer
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 64
Joined: Wed Jan 18, 2017 1:11 pm

Re: 9-5

Post by Bimmer »

Ir speciālas piedevas motoreļļai ar ko šito var ārstēt! Rumbulas plačos tikai tā notirgo sprāgušus zirgus! Testdraivu iztur, kā jaunais saimnieks nomaina eļļu, tā motoršādens. :D
Krustojumos priekšroka ir tam, kam lielāks motors!
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: 9-5

Post by Arnijs »

Wilsons wrote: cik intresējos Jelgavā ķēdes maiņa , kompensatori , restaurēt turbīnu būs līdz 1 k ne vairāk
Labi kompensatori INA 16x 24Eur = ~380Eur
Ķēdes komplekts ap 250Eur
Turbīnas remonts vidēji ap 400Eur
Vēl eļļa, filtri, blīves...

Izskatās, ka Jelgavā kāds ir pat gatavs piemaksāt, lai tikai dabūtu paskrūvēt.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: 9-5

Post by hofmaks »

Wilsons wrote:
hofmaks wrote:Kompresijas mērīšana tev nedos verdiktu par gredzenu stāvokli. Izklausās,lai tas motors vēl labi kalpotu,nerītu eļļu,nedūmotu,tad jāieliek vismaz 1.5 tk
Tas man maz intresē kas tev izlauksās ! Tapēc ar ne..su kapeikas , jo labs aero maksās ap 3 k ! Protams ArTeh gan jau ka 3k salasitu , cik intresējos Jelgavā ķēdes maiņa , kompensatori , restaurēt turbīnu būs līdz 1 k ne vairāk , takā nelienu cita kabatā , bet kāds stipri pārmaksā , ar argumentu neviens cits jums kvalitatīvi nesalabos !Un ja arī 1,5 k tad kas tas ir !? Man to pašam nevajag jo remontu nauda tiek gūldīta pārējos 2 autiños ! Un Saabu netirgoju , ja kādam vajadzēs gan jau ka uzmeklēs ;-)
Nezinu kas tev izklausās,bet ar 1tk labi ja pietiks salabot turbo un nomainīt ķēdi. Un tici man,ar to eļļas apetīte nezudīs. Un pietiks blatot - man vienalga cik mašīnās,vai ielasmeitās Tu tērē.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: 9-5

Post by Vilcins »

Ne nu kompensatorus var arī sabāzt no veca bmw jo šamejie der arī kaut kādiem bmw modeļiem ja skatās pielietojuma sadala :mrgreen:
Ķēdei izsitis posmu, un saidzot .
Turbinai ķīniešu serdenis ar propeleriem , nebalansēts.
Ellu un filtru var nemainīt, jo tiko tak mainita :mrgreen:
Tad jau sanāk :mrgreen:
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: 9-5

Post by Henry »

var tak arī lietotu ķēdi pa lēto likt virsū paņemtu no kāda saaba kam virs 200 000 km :D
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
Wilsons
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Thu Feb 07, 2013 6:30 pm

Re: 9-5

Post by Wilsons »

Ho ho ho , man ar jautri :mrgreen: Neviens jau neblato , ko ta es man jau tikai vecs , nobraukts Saabelis ! Ceru ka jums bija jautri ! Neķer krenķi :clap:
User avatar
Wilsons
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Thu Feb 07, 2013 6:30 pm

Re: 9-5

Post by Wilsons »

Arnijs wrote:
Wilsons wrote: cik intresējos Jelgavā ķēdes maiņa , kompensatori , restaurēt turbīnu būs līdz 1 k ne vairāk
Labi kompensatori INA 16x 24Eur = ~380Eur
Ķēdes komplekts ap 250Eur
Turbīnas remonts vidēji ap 400Eur
Vēl eļļa, filtri, blīves...

Izskatās, ka Jelgavā kāds ir pat gatavs piemaksāt, lai tikai dabūtu paskrūvēt.
bija domats varstu gumijas ne kompensatori ! Turbinas rest ap 250 eur
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: 9-5

Post by Arnijs »

Wilsons wrote:Turbinas rest ap 250 eur
Es negribu nonivelēt jēdzienu "restaurācija", kas parasti saprotams ar detaļas vai mezgla atjaunošanu max. iespējamajā sākotnējā paskatā un kvalitātē. Pa 250Eur lielākais, kas sanāk -budžeta klases remonts ar turbīnas mūžu ~ 1 gads
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Post Reply