jau atkal logā uzlīmīte jāmaina.
slapjās grīdas mistērija atklāta, ļoti vienkārši - nāk caur grīdu no apakšas
Pat skudras bija iemitinājušās. Grīda mīksta.
Satīriju, bet daudz ko pats nevaru tagad darīt, būs kādreiz jālāpa ciet.
Vadītāja logs ieķīlējies ciet pozīcijā un vaļā nenāca. Pēc pamācības (
http://www.saabcentral.com/techhelp/c90 ... window.php) izjaucu durvis.
savādi - šķiet nesen loga mehānisms ir jau tīrīts un "ielubricēts" ar sarkano litija smērvielu.
Pamācībā loga mehānisms tiek izņemts nolaižot logu uz leju un atskrūvējot skrūves, kas tur pašu stiklu pie konstrukcijas. Stiklu vai nu atstāj rāmī un atstutē vai arī to pilnībā izņem, mehānismu atvieno no durvīm un viss.
Manā gadījumā problēma bija izņemt visu loga mehānismu aizvērtā pozīcijā. Pēc kādām 2h to izdarīju, bet bija baigais čakars. Īsumā - pieskočoju loga stiklu pie rāmja, atskrūvēju stiklu no mehānisma, visu mehānismu atskrūvēju no durvīm un tas iekrita durvju "bedrē" tikai tad zobrati atķīlējās.
Pēc tam izņēmu arī loga stiklu pagriežot to pa 90 grādiem un izceļot. Pirms tam noteikti ir jānoņem loga blīvgumijas.
Motoru atvienoju no mehānisma lai tīrot to nesabojātu. Intereses pēc arī atvienoju ātrumkārbu no elektromotora.
motors pats ir labā stāvoklī. kad to pievienoju strāvai, griezās klusi. Ātrumkārba turpretī vibrēja un grabēja. klāt zobratiem un gultņiem tieši netiku, bet ar wd40 izpūtu visu, izskaloju un izdabūju laukā drazu cik nu varēju, ielēju minerāleļļu, vēlreiz izskalināju un iesmērēju ar solidola smēri. Tagad griezās vismaz vienmērīgi un krietni klusāk.
Pašu loga mehānismu satīriju ar motora mazgājamo šķīdumu "degreaser", izpūtu ar wd-40 un bagātīgi iesmērēju ar solidolu.
Nopētot mehānismu, secināju, ka problēma ir nodilums zobos pacēlāja mehānismā, kā arī viss pusmēness formas zobrats ir sašķiebies. Vienīgais risinājums būtu visu mehānismu nomainīt uz jaunāku.
Tad nu visu saliku atpakaļ kā bija
Logs tagad paceļās un nolaižās, bet grab un krakšķ - tehnisko iziešu, bet neesmu pilnībā apmierināts, pagāja vesela diena darbā. Ļoti cerēju, ka būs kā jauns.
Pie reizes kamēr tiek klāt slēdža mehānismam - sapūtu visu ar wd40 no iekšpuses.
Kā arī nomazgāju visu durvju un logu blīvgumijas, iesmērēju ar mīkstinošu vielu lai neplaisā.
ArTehs sataisīs ritošo daļu un dažas eļļas noplūdes un auto būs gatavs jaunam darba gadam.
btw. kāds gudrinieks autostāvvietā izdomāja pastaigāties pa motora pārsegu un jumtu, par laimi virsbūve nav ielocījusies, bet tagad ir nelāgas švīkas uz krāsojuma. Es kaķiem šo varu piedot, bet ... wtf.