• brūnais Saab 900 Turbo v2.0 - Page 3
Page 3 of 3

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Posted: Thu Jan 05, 2017 8:46 pm
by ZZ_ZingZeng
og900 elektriskie logi manuprāt vispār ir liels pārpratums, visiem maniem og900 ar tiem bija lielākas vai mazākas problēmas, bet 88.g. amerikānim tās bija vislielākās.

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Posted: Fri Jan 06, 2017 6:22 pm
by martinsh
Techijs wrote:Pamanīju to postu par auto digitalizēšanu, varbūt kāds zina, vai tas idevās?
vēl procesā. tikko pabeigšu, dalīšos ar visiem.

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Posted: Thu Aug 03, 2017 10:43 pm
by martinsh
jau atkal logā uzlīmīte jāmaina.

slapjās grīdas mistērija atklāta, ļoti vienkārši - nāk caur grīdu no apakšas :)
Pat skudras bija iemitinājušās. Grīda mīksta.

Image

Satīriju, bet daudz ko pats nevaru tagad darīt, būs kādreiz jālāpa ciet.

Vadītāja logs ieķīlējies ciet pozīcijā un vaļā nenāca. Pēc pamācības (http://www.saabcentral.com/techhelp/c90 ... window.php) izjaucu durvis.

Image
Image
Image

savādi - šķiet nesen loga mehānisms ir jau tīrīts un "ielubricēts" ar sarkano litija smērvielu.

Pamācībā loga mehānisms tiek izņemts nolaižot logu uz leju un atskrūvējot skrūves, kas tur pašu stiklu pie konstrukcijas. Stiklu vai nu atstāj rāmī un atstutē vai arī to pilnībā izņem, mehānismu atvieno no durvīm un viss.

Manā gadījumā problēma bija izņemt visu loga mehānismu aizvērtā pozīcijā. Pēc kādām 2h to izdarīju, bet bija baigais čakars. Īsumā - pieskočoju loga stiklu pie rāmja, atskrūvēju stiklu no mehānisma, visu mehānismu atskrūvēju no durvīm un tas iekrita durvju "bedrē" tikai tad zobrati atķīlējās.
Pēc tam izņēmu arī loga stiklu pagriežot to pa 90 grādiem un izceļot. Pirms tam noteikti ir jānoņem loga blīvgumijas.

Image

Image

Motoru atvienoju no mehānisma lai tīrot to nesabojātu. Intereses pēc arī atvienoju ātrumkārbu no elektromotora.
Image

motors pats ir labā stāvoklī. kad to pievienoju strāvai, griezās klusi. Ātrumkārba turpretī vibrēja un grabēja. klāt zobratiem un gultņiem tieši netiku, bet ar wd40 izpūtu visu, izskaloju un izdabūju laukā drazu cik nu varēju, ielēju minerāleļļu, vēlreiz izskalināju un iesmērēju ar solidola smēri. Tagad griezās vismaz vienmērīgi un krietni klusāk.

Pašu loga mehānismu satīriju ar motora mazgājamo šķīdumu "degreaser", izpūtu ar wd-40 un bagātīgi iesmērēju ar solidolu.
Nopētot mehānismu, secināju, ka problēma ir nodilums zobos pacēlāja mehānismā, kā arī viss pusmēness formas zobrats ir sašķiebies. Vienīgais risinājums būtu visu mehānismu nomainīt uz jaunāku.

Image

Tad nu visu saliku atpakaļ kā bija

Image

Logs tagad paceļās un nolaižās, bet grab un krakšķ - tehnisko iziešu, bet neesmu pilnībā apmierināts, pagāja vesela diena darbā. Ļoti cerēju, ka būs kā jauns.

Pie reizes kamēr tiek klāt slēdža mehānismam - sapūtu visu ar wd40 no iekšpuses.
Kā arī nomazgāju visu durvju un logu blīvgumijas, iesmērēju ar mīkstinošu vielu lai neplaisā.

ArTehs sataisīs ritošo daļu un dažas eļļas noplūdes un auto būs gatavs jaunam darba gadam.

btw. kāds gudrinieks autostāvvietā izdomāja pastaigāties pa motora pārsegu un jumtu, par laimi virsbūve nav ielocījusies, bet tagad ir nelāgas švīkas uz krāsojuma. Es kaķiem šo varu piedot, bet ... wtf.
Image

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Posted: Fri Aug 04, 2017 10:39 am
by defektivais
To pusmēnes salauzto zobratu var aizmetināt ciet un izslīpēt no jauna, domāju, ka jebkurš, kuram metināšana ir maizes darbs to spēs paveikt.

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Posted: Fri Aug 04, 2017 12:56 pm
by zudushais
Man reiz bija līdzīga problēma ar elektriskajiem logiem. Pie tam izjauktā veidā katra detaļa funkcionēja normāli un nebija atrodams kaut kas, kas acīmredzami varētu būt šķērslis normālai loga atvēršanai/aizvēršanai. Problēmu novērsu ieliekot citu visu pacelšanas mehānismu.

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Posted: Fri Aug 04, 2017 10:15 pm
by ifka
".slapjās grīdas mistērija atklāta, ļoti vienkārši - nāk caur grīdu no apakšas :) .."

Ljoti iespeejams, ka taa arii ir. Tomeer, ja terminji atljauj, atstaaj paaris dienas izjauktu. Laiks shovasar lietains. Pie naakamaa gaaziena varees droshi zinaat, vai nav arii kaut kas cits pie vainas.
BTW atminos Kraukliisha topiku par sho auto. Tur, vienaa no postiem, vaagjis bij redzams ar atjauktu salonu (griidu) - varbuut veerts piezvaniit un uzjautaat kas dariits. Zinot K, domaaju, ka vinjsh labpraat pastaastiis ko pats lietas labaa darijis.

Savukaart, apluukojot bildes ar logu paceelaaja mehaanismu skjiet, ka nomalti ir zobi "gaajiena augshdaljaa". Neatmetot aizdomas par koroziju, var gadiities, ka ir bijusi pastiprinaata slodze "iestumjot" loga stiklu augsheejaa staavoklii deelj pretestiibas buksees/vadotnees.
Atceros, savam eksemplaaram veltiiju 3+ dienas, lai atrastu optimaalo reguleejumu. Vienalga nebija perfekti, tikai cieshami - kaa nekaa mehaanisms ar 25+ gadu staazju (lasi specifisku iedilumu).
Logu mehaanismu sakopshanu, manupraat, labi ir apraxtiijis Jefs no Pensilvaanijas:
http://www.twinsaabs.com/900_repair/win ... &nointro=1

Lai veicas!

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Posted: Sat Aug 05, 2017 12:41 am
by hofmaks
Ar stikla pacēlāju var izveikt sekojošu procedūru - ņem mehānismu no 9-5 un savienojuma vietās identiski nogriež zobu daļu un piemetina pie vajadzīgā. Vizuâli viņi ir ļoti līdzīgi

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Posted: Mon Aug 07, 2017 1:45 pm
by Nauris_t16
Ja nu ir slinkums metināt, tad speedparts piedāvā jau gatavu zobratu, ko pielikt vecā vietā. Metinot, ja pareizi atceros :D

Bet izdauzīti zobi augšdaļā ir pilnīgi visiem, tas ir vecums un nevis pastiprināta slodze, bet gluži vienkārši, stikls 95% laika ir ciet pozīcijā, līdz ar to viņš tieši tur nedaudz vibrē un izdauza zobus, jo tieši tie zobi ir tie, kas vispār viņu notur augšas pozīcijā.

Es savam metināju, priekš izslīpēšanas uztaisīju šablonu pēc otra gala veselajiem zobiem.

Un es savam esmu neskaitāmas reizes to visu jaucis ārā, ne reizi neesmu neko regulējis mehānismam, pa lielam viņam tur tikai viena ērta pozīcija vien ir. Kabrioletam, kur nav stikla rāmja, tur ir cits stāsts.

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Posted: Tue Aug 08, 2017 2:31 pm
by saule
Kur problēma esošo zobratu nogriezt, apmest pa 180 grādiem otrādi un piemetināt. Tad tie zobi, kas kādreiz bija augšā, būs apakšā un otrādi. Vienīgi atdurīte jāieliek, lai līdz pašai lejai nelaižas un netiek pie bojātajiem zobiem. Var`iztikt bez zobu vīlēšanas.

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Posted: Fri Sep 15, 2017 9:34 pm
by martinsh
paldies visiem par risinājumiem loga jautājumā!
5. dienā pēc salabošanas atkal iesprūda. Tagad atdevu ArTeh, pašam tagad nav laika vairs labot :(
man patīk 9-5 ideja!

te neliels off-topic, bet domāju, ka varētu kādu interesēt:

https://www.youtube.com/watch?v=IlrvfZ_kZco

Biķernieku trases virtuālo modeli jau kādu gadu nopietni taisu, tagad ir tādā stāvoklī, ka var atrādīt.
Pie reizes domāju savu auto arī iemūžināt virtuālā tēlā un ļaut visiem ar to izbraukt.

trasi var dabūt te:
http://www.racedepartment.com/threads/b ... ck.140873/

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Posted: Fri Sep 15, 2017 11:23 pm
by lawyer
Skatoties to datorsimulāciju, uzreiz kļuvu nemierīgs :mrgreen:

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Posted: Sat Sep 16, 2017 4:54 pm
by edijs
Ohoho, pamatīgs darbiņš paveikts! Vareni! :clap:

Re: brūnais Saab 900 Turbo v2.0

Posted: Mon Sep 18, 2017 9:33 am
by Henry
nu baigais darbs ieguldīts, lai uztaisītu to simulatoru :clap: ļoti skaisti