• SAAB LPG topiks - Page 6
Page 6 of 18

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Mon Mar 21, 2016 4:03 pm
by Henry
man shkjiet ka smaga sagadiishanaas ar to DI.

es nesen STP sprauslu tiiriitaaju iegaazu savam vecajam drapakam... placebo efekts ir nostraadaajis un auto ir atsauciigaaks uz gaazes pedaali kaa ari shiet ka iet asaak/labaak.

bet nu lai katrs pats lej uz savu risku.
eriks1531 wrote:
bio wrote:Man izteikti slikti leca no rītiem. (9-5, 2001, B235R, LPG, E98- Neste)
Nelīdzēja ne vairākkārtēja atslēgas griezšana ON-OFF lai sūknis sakačā degvielu, ne griezšana uz sekundi, divām un tad atkārtoti. Arī pie temepratūras maiņām nekādas izmainās nevarēja novērot. Nācās zāģēt līdz sāka pukšķēt un arī tad parasti noslāpa un tikai atkārtoti startējot pieleca.
Palīdzēja STP degvielas piedeva sprauslu tīrīšanai. Iegāzu uz ~pus bāku ko izbraukāju pāris dienu laikā. Atkārtoti neesmu lējis, nu jau būs pāris mēneši pagājuši, kā konstanti auto pielec pēc ~1-1.5 sekunžu startēšanas.
Pēc STP degvielas piedevas manam 95 nobira DI kasete, varbūt sagadīšanās, taču NEREKOMENDĒJU! :)

Bija ilgstoša nelekšanas problēma. Sūknis strādā, adaptācijas OK, diagnostika Ok, ideju nav.
Palīdzēja Arteh Ivara padoms - liet degiely Lukoilā (98) un nevadāt bākā daudz lieka benzīna.
Ideja tāda, ka benzīns ilgstoši vizinoties bākā saksābst/atšālējas.

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Mon Mar 21, 2016 5:08 pm
by bio
eriks1531 wrote: Pēc STP degvielas piedevas manam 95 nobira DI kasete, varbūt sagadīšanās, taču NEREKOMENDĒJU! :)
Domāju ka absolūta sagadīšanās!
eriks1531 wrote: Ideja tāda, ka benzīns ilgstoši vizinoties bākā saksābst/atšālējas.
Pilnīgi pareizi, tāpēc jālej kkur reizi mēnesī, tādu daudzumu, kādu nākamajam mēnesim vajag.

Bet, kamēr nebiju iegāzis piedevu, tikmēr arī tas lāgā nelīdzēja! Pēc uztankošanās pirmās divas dienas bija par mazu bišķinu labāka lekšana, bet tad atkal tas pats.

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Mon May 09, 2016 9:58 pm
by Brand
kādas sveces gāzēti SAABi sagremo?

braucu ar platīna-irīdija bošiniecēm, bet iespējams šī iemesla dēļ nedēļas laikā esmu sakrājus pēc ArTEH teiktā 6400 detonācijas :D

autodata saka, ka NGK PFR6H-10... dažs labs saka, ka LPG derot BCPR7ES-11

KĀ TUR ĪSTI IR?

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Mon May 09, 2016 10:24 pm
by naidzels
Paši NGK saka, ka vajag viņu ražotos LPG3 ar sērijas numuru 1498.
Šeit ir viņu pašu tabula. Sameklē, kādas sveces ir vajadzīgas oriģināli, pretī sameklē, kādas LPG sveces nepieciešamas priekš gāzi.
http://ngkntk.co.uk/wp-content/uploads/ ... _LOGOS.pdf

Pašu NGK komentārs, kāpēc vajadzētu izmantot LPG ražojuma sveces:
With NGK's Extensive research they have found that LPG gas needs higher voltage and more temperature to work correctly.
and LPG can cause high levels of corrosion on the electrodes and housing and that can cause increased strain on the ignition coils

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Sun May 15, 2016 11:21 pm
by Silver
Nu ka tur ir? Kāds liek tās LPG sveces vai arī nečakarējas ar to?

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Sun May 15, 2016 11:51 pm
by elmo
Es braucu ar tām, ko liek Arteh! Uz priekšu iet un atpakaļ arī! :)

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Fri Jun 17, 2016 5:13 pm
by ArmandsFr
Sveiki visiem! Kadam ir BioPower 2.3 9-5 uz LPG? Kadu reduktoru un sprauslas ieteiktu likt!

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Fri Jun 17, 2016 5:27 pm
by Arnijs
ArmandsFr wrote:Sveiki visiem! Kadam ir BioPower 2.3 9-5 uz LPG? Kadu reduktoru un sprauslas ieteiktu likt!
Iesakām likt tādu reduktoru un sprauslas, kas spētu nobarot auto ar 20% rezervi no vajadzīgā. Un vēlams - 8mm maģistrāli. Un ražīgajā galā (kas spētu izpildīt SAAB prasības) tā izvēle tāpat ir itin ierobežota.

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Fri Jun 17, 2016 5:42 pm
by ArmandsFr
Man jau ir gaze virsu bet problema noregulet ! Vajag loti razigas sprauslas jo tuksgaita ar 95 bendzinu ir 2,5 ms bet ja baka bioetanols tad 4 ms . gazes sprauslas negrib reguleties zemak pa 3.8 ms Vainu vajag lielaku spiedienu reduktora pa 1.5 vai ari sprauslas jamekle ar lielu razigumu! Man pirmstam bija cehu sprauslas Mgik un ar tam gaja vareja dabut tuksgaita 2,9ms bija ok kamer vinas pec 60k nenobeidzas uzliku tadas pasas ,bet jaunakas paudzes ar tadiem pasiem radijumiem , bet sitas nevar dabut mazak pa 3.9 ms tuksgaita. Tapec prasu vai kadam ir BioPower uz gazes :)
http://nagaz24.pl/uploaded/product/mini3_3593_2.jpg
sitadas

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Fri Jun 17, 2016 6:09 pm
by Brand
kas tās par sprauslām? kāpēc neliki barracudas vai hanas?

ja problēma noregulēt, tad varbūt ECU sūdīgs. iesaku zenit pro...

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Fri Jun 17, 2016 7:36 pm
by elmo
Gurtner reduktors + barakudas. :clap:

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Fri Jun 17, 2016 11:06 pm
by hofmaks
Sprauslu ātrumu regulē gāzes kompis. Barracudai atvēršanas/aizvēršanās ātrums arī ļoti labs

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Fri Jun 17, 2016 11:34 pm
by maa
ArmandsFr wrote:Man jau ir gaze virsu bet problema noregulet ! Vajag loti razigas sprauslas jo tuksgaita ar 95 bendzinu ir 2,5 ms bet ja baka bioetanols tad 4 ms . gazes sprauslas negrib reguleties zemak pa 3.8 ms Vainu vajag lielaku spiedienu reduktora pa 1.5 vai ari sprauslas jamekle ar lielu razigumu! Man pirmstam bija cehu sprauslas Mgik un ar tam gaja vareja dabut tuksgaita 2,9ms bija ok kamer vinas pec 60k nenobeidzas uzliku tadas pasas ,bet jaunakas paudzes ar tadiem pasiem radijumiem , bet sitas nevar dabut mazak pa 3.9 ms tuksgaita. Tapec prasu vai kadam ir BioPower uz gazes :)
http://nagaz24.pl/uploaded/product/mini3_3593_2.jpg
sitadas
Tu pats regulē to gāzi?
1. sprauslu ražīgumam nav nekāda sakara ar atvēršanās laiku tukšgaitā :naughty:
2. degvielas sprauslu ātrums nekad nesakritīs ar gāzes sprauslu ātrumu- gāzei vienmēr būs vairāk ms.
Galvenais pie regulēšanas lai benzīna sprauslu ātrums būtu vienāds gan uz benzīna gan uz gāzes.
3. Magic jet sprauslas jaunas nāk ar kalibrācijas dīzēm iekšā kas pie uzstādīšanas jāizņem 8):!:

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Sat Jun 18, 2016 10:36 am
by ArmandsFr
Tur jau ta sals ka uz bendzina ir 2.5ms bet uz gazes nevar dabur mazak pa 3.9 ms ar vecajam vareja dabut uz 3.0 un vis bija stokos .Man bez dizem stav ,ar vispar neiet! :D To ka gazei bus vairak es zinu, visa problema ka tas BioPower vins sausmigi edeligs . problema tani ka ar vecam gaja bet ar jaunam nevar saregulet. Reduktors ari ir jaudigs paradzets lidz 310 hp . ir doma Shark ulikt tam spiedienu var lidz 1.7 dabut Te vispar kadam Ir BioPower uz LPG?

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Sat Jun 18, 2016 12:03 pm
by maa
Mosh tev kautkādas brāķētas sprauslas gadijušās, vari iemest kādu bildi kā tev dzīvē tās sprauslas izskatās?

Ja ar vecajā gāja tad vaina ir vainu sprauslās vai nu regulācijā! Ohm progā sakrīt ar sprauslām?