Re: SAAB LPG topiks
Posted: Sun Feb 14, 2016 8:21 pm
Arteh ,autogaze. LV utt.
\Smith wrote:Nav tik traki. Tagad Vialli remontē arī Latvijā. Ir pat veselas 2 vietas - Sigulda un Rīga. Es iesaku Rīgas meistaru - kur man nevarēja palīdzēt ne Lietuviešu spečuki (vai drīzāk negribēja), Sigulda arī atkratijās, tad "Spārni pluss" meistars nenobijās un visu sataisīja. Cik zinu, tad Vialli nevajag apkopt... Ja tev ir 5. paaudze, tad vari iedarbināt motoru uzreiz ar gāzi?
Vai tad tev arī ir Vialle!?Grippen wrote:Tas pats, kas manam OG9-3. "Spārnu" meistars pārlasīja arī visas gumijas - vairs ne miņas no iepriekš jūtamās gāzes smakas.
juu.. kopaa ar visu caurumu spārna vidūelmo wrote:Vai tad tev arī ir Vialle!?Grippen wrote:Tas pats, kas manam OG9-3. "Spārnu" meistars pārlasīja arī visas gumijas - vairs ne miņas no iepriekš jūtamās gāzes smakas.
Man, savukārt, ir sekojoša problēma. Kad mašīna ir auksta, slikti "pielec". Kādas 3 sekundes jāgriež, bet kad uzsilusi, ja vajag izslēgt un pēc pieņemsim 30 min piedarbināt, pielec it kā normāli. Novēroju, ka uznāca lielais aukstums, -10, -15 grādi, mašīna, var teikt, leca ideāli, tad temperatūra atkal uzkāpa plusos, atkal sūdīgi "lec". Man jau sāk lēnām piegriezties. Ko Jūs varat ieteikt? Varbūt kāds ir dzirdējis ko līdzīgu kādam, ka ir atgadījies?Smith wrote:Jā, man ir Vialle. Man bija smalks pasākums. LT teica, ka jāmaina DI kasete, Arteh to noliedza, jo braucot ar benzīnu viss bija kārtībā, Siguldā ieteica nomainīt sūkni, kas tika paprovēts, bet problēmu neatrisināja. Izrādījās pie vainas sprauslā ir tādi "pipsiki", kas bija salocījušies un tas izraisīja raustīšanos. To atklāja "Spārni pluss" meistars pamocoties ar manu mašīnu 2 dienas. Paldies viņam.
Pamēgjini piešķilt uz sekundi, tad izsleedz aizdedzi un startee atkal. Ar otro parasti pielecJur4ix wrote:Man, savukārt, ir sekojoša problēma. Kad mašīna ir auksta, slikti "pielec". Kādas 3 sekundes jāgriež, bet kad uzsilusi, ja vajag izslēgt un pēc pieņemsim 30 min piedarbināt, pielec it kā normāli. Novēroju, ka uznāca lielais aukstums, -10, -15 grādi, mašīna, var teikt, leca ideāli, tad temperatūra atkal uzkāpa plusos, atkal sūdīgi "lec". Man jau sāk lēnām piegriezties. Ko Jūs varat ieteikt? Varbūt kāds ir dzirdējis ko līdzīgu kādam, ka ir atgadījies?
No Nagaz var droši sūtīt, atnāk mazāk kā nedēļas laikā.edijs wrote: Hmm, vai arī jāpasūta no poļiem http://nagaz24.pl/tightened-upper-part- ... ,p,en.html
Man dīzelim bija šis simptoms... tiesa gan, pārgāja pats no sevis.Jur4ix wrote:Man, savukārt, ir sekojoša problēma. Kad mašīna ir auksta, slikti "pielec". Kādas 3 sekundes jāgriež, bet kad uzsilusi, ja vajag izslēgt un pēc pieņemsim 30 min piedarbināt, pielec it kā normāli. Novēroju, ka uznāca lielais aukstums, -10, -15 grādi, mašīna, var teikt, leca ideāli, tad temperatūra atkal uzkāpa plusos, atkal sūdīgi "lec". Man jau sāk lēnām piegriezties. Ko Jūs varat ieteikt? Varbūt kāds ir dzirdējis ko līdzīgu kādam, ka ir atgadījies?Smith wrote:Jā, man ir Vialle. Man bija smalks pasākums. LT teica, ka jāmaina DI kasete, Arteh to noliedza, jo braucot ar benzīnu viss bija kārtībā, Siguldā ieteica nomainīt sūkni, kas tika paprovēts, bet problēmu neatrisināja. Izrādījās pie vainas sprauslā ir tādi "pipsiki", kas bija salocījušies un tas izraisīja raustīšanos. To atklāja "Spārni pluss" meistars pamocoties ar manu mašīnu 2 dienas. Paldies viņam.