Dārgie SaaBisti, oficiāli paziņoju, ka esmu kļuvis par jauna wagona īpašnieku. Es joprojām atskatos uz SaaBiem un esmu laipns pret pārsvarā visiem satiksmes dalībniekiem. Nekad nebiju domājis, ka kļūšu par šīs auto markas īpašnieku, bet saliekot visus + un -, kā arī racionālo prātu, prasības pēc komforta, plašuma un jaudas nonācu pie šī eksemplāra. Tika apskatītas padsmit dažādas mašīnas sākot no Audi līdz Volkswagen Golf5 un Suubaru. Ar katru no apskates reizēm cerības atrast ko atbilstošu saruka un negribējas vispār vairs tērēt laiku un nervus (Man jakā patstāvīgi līdzi bija saimniecības cimdi, lai rokas nesmērētu, ja nu uzpeld kāds "it kā" skatāms aparāts.
Kāds no pārdevējiem neizturēja manus atrastos kasjakus un pēc 7min sarunas un pabraukšanas ar Audi pa K-Rauta stāvvietu palūdza mūs izkāpt no mašīnas, uz ko es atbildēju, ka ar tādu attieksmi viņš noteikti meklē kādu lohu, kam pārdod auto, kam ir bijis nobliezts viss purns un nestrādā kaudze elektronikas
Nu lūk, tā, kā neesmu vairs Saabists - Sorry, piedodiet un lūdzu vidējo pirkstu nerādiet, nu vismaz man!
Man daudzi prasa vai var salīdzināt ar SaaBu?
Nu īsti nevar,
- jo šis pirmajā robā ļoti labi aiziet un "iesēžās" no vietas
- SaaBam nesvīda mugura sēdekļos dēl perforētās ādas
- Jaunajā wagonā ir jālēj degviela daudz retāk
- Casco maksāja 450 Eur un tas ir daudz dargāk nekā SaaBam
- Priekšējie lukturi arī bija oksidējušies un jau nopulēti
Ar šo auto negribas skriet, negribas spiest līdz redlainam un skatīties kā turbo datčiks ieet sarkanajā zonā, negribas spolēt, negribas dzīt fūres, ar viņu gribas krūizot un neraizēties par tiem lidotājiem, kuri palido uz šosejas garām ar + 15, +20, +40. Ir savādāk. Jā viņš nav facelift, nav diodes pakaļā un lāpstiņas zem stūres... bet iespējams ar laiku.
SaaB laiki bija traki... bet tas periods ir veiksmīgi izdzīvots. Paldies par kopā būšanu un visām atvilkšanām