• 9-3sc Aero - Page 3
Page 3 of 3

Re: 9-3sc Aero

Posted: Fri Aug 21, 2015 10:06 pm
by Uno
Arnijs wrote:Atbildot uz iepriekšpēdējo postu... Nav jau nu gan tik traki. 9-3ss/sc motors nav jāceļ praktiski pie nekādiem darbiem. Pie ķēdes maiņas to dara tikai uz 9-5 2.0/2.3 motoriem (pie kam - var izdarīt arī līdz galam neizceļot, tikai tas neatsver to čakari, jo motora izcelšanas procedūra ir maksimāli optimizēta) 2.8 motoru ķēdes maiņa ir pietiekoši čakarīgs process arī bez motora izcelšanas.
Kaut kas līdzīgs šim, tikai bik vienkāršāk :D
Paldies, nedaudz nomierināji :mrgreen:

Tad tik jāturpina meklēt piemērots eksemplārs 8)

Cik ArTehā maksā diagnostika, ko veic vēlamajam eksemplāram pirms iegādes?


P.s. Kā hobijs man ir neliels šrots, kuru Saab ir vērts paņemt priekš detaļām? :P

Re: 9-3sc Aero

Posted: Fri Aug 21, 2015 11:29 pm
by martinnos
Uno wrote:Cik ArTehā maksā diagnostika, ko veic vēlamajam eksemplāram pirms iegādes?
Šito tikai mīkstie dara. Īsti veči dzen uz diagnostiku tikai pēc iegādes :mrgreen:

Re: 9-3sc Aero

Posted: Sat Aug 22, 2015 1:25 pm
by Uno
martinnos wrote:
Uno wrote:Cik ArTehā maksā diagnostika, ko veic vēlamajam eksemplāram pirms iegādes?
Šito tikai mīkstie dara. Īsti veči dzen uz diagnostiku tikai pēc iegādes :mrgreen:
:mrgreen:
Vēsturiski tā tika darīts :mrgreen:
Laikam vecums dara savu...

Re: 9-3sc Aero

Posted: Mon Aug 24, 2015 12:32 pm
by Reinis_me
Uno wrote:
Reinis_me wrote:Normāls auto, man patīk.

Piekares daļas ir no Opeļa, līdz ar to ir normāls piedāvājums arī uz aftermarket daļām. Tas, vai likt tās, vai iespringt uz OEM - katra paša ziņā.

Man, gandrīz katru dienu braucot arī pa granti (ne pārāk garu posmu, bet tomēr), jau ir paspējusi izkretinēt visnotaļ stilīgā un foršā aizmugures stikla forma. Tas momentā ir pilns ar putekļiem, kuri no viņa kā nebirst, tā nebirst nost.

http://i.imgur.com/anUkrfH.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

:violin:
Skatos, ka Tev ir 2,0t motors.
Jauda ir pietiekama, lai kustinātu šo bundžu vai prasās vairāk?
Kāds ir degvielas patēriņš?
:ugeek:
Man jaudas pietiek. Pirms tam braucu ar 1.8L Subaru Legacy, kurš bija uz sprāgšanas robežas un līdz simtam vajadzēja ap 20 sek., tā kā pārsēžoties šajā progress ir jūtams uzreiz. :D

Patēriņš gāzei ir ap 10-11L, kas man liekas par daudz, godrīgi sakot. Bet iekārta nesen uzlikta, vajadzētu aizbraukt pieregulēties. Benzīna patēriņu īsti nezinu. :mrgreen:

Drusku besī, ka pēc gāzes uzlikšanas, tā naski ejot uz apdzīšanu, viņš taisa kickdown uz trešo robu, lai arī ar ceturto vēl pietiktu atliektiem galiem. Varbūt arī vienkārši esmu sācis raženāk spaidīt pedāli. :P Bet nu šo var apiet iemetot manuālajā uz to brīdi.

Re: 9-3sc Aero

Posted: Mon Aug 24, 2015 12:51 pm
by Arnijs
Reinis_me wrote:
Patēriņš gāzei ir ap 10-11L, kas man liekas par daudz.
Tas ir absolūti normāli. Mazāks gāzes patēriņš parasti beidzas ar izdegušiem vārstiem un caurumiem virzuļos

Re: 9-3sc Aero

Posted: Mon Aug 24, 2015 5:19 pm
by Reinis_me
Arnijs wrote:
Reinis_me wrote:
Patēriņš gāzei ir ap 10-11L, kas man liekas par daudz.
Tas ir absolūti normāli. Mazāks gāzes patēriņš parasti beidzas ar izdegušiem vārstiem un caurumiem virzuļos
Mani šajā mulsināja tas, ka benzīna patēriņu man puslīdz tādā pašā braukšanas režīmā rādīja ap 8 (reālo nav sanācis pārbaudīt vēl), dīvaina likās tieši šī 2-3L starpība. Man liekas, ka vajadzētu būt līdz 2L, bet nu varbūt arī ir ok.

Re: 9-3sc Aero

Posted: Mon Aug 24, 2015 5:56 pm
by jankab
Reinis_me wrote: Mani šajā mulsināja tas, ka benzīna patēriņu man puslīdz tādā pašā braukšanas režīmā rādīja ap 8 (reālo nav sanācis pārbaudīt vēl), dīvaina likās tieši šī 2-3L starpība. Man liekas, ka vajadzētu būt līdz 2L, bet nu varbūt arī ir ok.
Šķiet, ka turbo dzinējiem atšķirība varēja būt līdz pat ~30%.

Re: 9-3sc Aero

Posted: Mon Aug 24, 2015 8:41 pm
by Arnijs
Gāzei kā degvielai ir stipri līdzīga sadegšanas attiecība (fuel/air ratio) ar benzīnu, BET.... Propāna/butāna maisījums 1litra tilpumā sver vidēji 550gramus pret degvielas apm 0,73 gramiem litrā. Tur arī rodas šī patēriņa starpība, jo sadegšanas attiecību rēķina pret masu, nevis litriem.

Re: 9-3sc Aero

Posted: Mon Aug 24, 2015 9:41 pm
by elmo
Es nevaru saprast to gāzes attiecību, citreiz +2,+3 litri, citreiz visi +5,+6.
Galvenais ka uz šosejas stabili ap 10-11litri, vai velkas uz 90-100km/h vai topī 120km/h.

Re: 9-3sc Aero

Posted: Mon Aug 24, 2015 10:22 pm
by Silver
elmo wrote: Galvenais ka uz šosejas stabili ap 10-11litri, vai velkas uz 90-100km/h vai topī 120km/h.
Jo ātrāk brauc, jo mazāks patēriņš :) Šovasar cauri Polijai braucot pa bāņiem ap 130-140 km/h virs 10L nekāpa, rekords ir 9.17L

Re: 9-3sc Aero

Posted: Mon Aug 24, 2015 10:41 pm
by elmo
Nu tā laikam sanāk, vienu rītu uz Preiļiem skrēju mazliet ātrāk kā parasti brauc pa Poļu bāņiem, toreiz ar patēriņš augstāk par 11 neuzkāpa! :)