• c900 `89 kabrio - Page 9
Page 9 of 10

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Wed Apr 03, 2019 6:38 pm
by defektivais
Vēl varbūt ir kādas idejas, kur meklēt gumijas korķus, kas nāk bagāžnieka grīdā, nav kāds kantoris, kas uz šo specializējas?

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Wed Apr 03, 2019 11:23 pm
by Arnijs
defektivais wrote: Wed Apr 03, 2019 6:38 pm Vēl varbūt ir kādas idejas, kur meklēt gumijas korķus, kas nāk bagāžnieka grīdā, nav kāds kantoris, kas uz šo specializējas?
Gumijas korķus, kas nāk bagāžnieka grīdā, jāmeklē bagāžnieka grīdā! :D P.S.
Izmērs zināms?

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Thu Apr 04, 2019 9:11 am
by Nauris_t16
defektivais wrote: Wed Apr 03, 2019 6:38 pm Vēl varbūt ir kādas idejas, kur meklēt gumijas korķus, kas nāk bagāžnieka grīdā, nav kāds kantoris, kas uz šo specializējas?
Wurth, Trigers, utt.

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Wed Apr 10, 2019 10:42 pm
by Vilcins
Komunālais, universālais TA gala bundulis :mrgreen:

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Thu Apr 11, 2019 10:13 am
by defektivais
Skate izieta, bet skaņa gan tagad nāk tikai no motortelpas :) Ja kādām vajag, tad šo plug and play droši var aizņemties.

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Thu Apr 25, 2019 9:07 pm
by defektivais
Problēmas šim auto nesnauž :)
Tagad sākuši raustīties apgriezieni un pazūd jauda pēc pāris km braukšanas jau ar uzsilušo motoru. Līdz tam nekādas anomālijas netiek novērotas, pat braucot pie šādas pat temperatūras un virs atļautā.
Tā vien šķiet, ka līdz šis izlīda kopā ar slito laiku. Hola devējs, vai sākt ar ko citu? Uz normālu servisu Rīgā bail braukt jo aizdomas, ka palikšu uz ceļa.
Vēl jautājums - vai ir iespējams kaut kur atsevišķi iegādāties jaunu hola devēja konektoru, jo pašreizējais ir izlūzis no korpusa un jau otro reizi līmēts iekšā ar epoksīdu, bet jūtu, ka nebūs uz ilgu laiku.

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Thu Apr 25, 2019 10:56 pm
by ifka
Incanti, ka pirms kāda laika, balstoties uz sevis iedomātu Volvo 700 sērijas pieredzi pirms 20+ gadiem, domāju, ka Hola devējs šamam sēž sadalītāja korpusā. Nezinu, kā ir patiesībā, bet EPC rāda sekojošu:

Crackshaftsensor900.PNG
Tas, kas iekš sadalītāja ir kkas cits (arī svarīgs :):)), bet ne, iespējams, CPS :0
Distributor.PNG
Ja raustas, tad, visticamāk degvielas sistēmas komponenti. Elektrība, prātoju, vai nu ir vai nav (on/off).

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Fri Apr 26, 2019 8:56 am
by Ora
CE nedeg? Manam bija problēma ar temperatūras sensoru, simptomi līdzīgi, nomainīju un problēma pazuda! Vēl vajag kārtīgi cm pēc cm iziet cauri visām vaakuma caurulītēm, blīvslēgiem un to savienojumiem, plaisas var būt visneiedomajākās vietās.

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Fri Apr 26, 2019 9:41 am
by maris
kas ir domāts ar nosaukumu ''temperaturas sensors" , kur tāds atrodās ?

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Fri Apr 26, 2019 10:02 am
by lawyer
Man ar radās jautājums - kam te temperatūra tiek mērīta? Āra temperatūra šķiet netiek mērīta nevienam c900 :think: Dzinēja eļļai? Arī nav it kā, tur tikai spiedienu mēra. Dzesēšanas šķidrumam? Jā, bet kāds tam sakars ar šo problēmu? :shifty:

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Fri Apr 26, 2019 11:35 am
by Nauris_t16
Dzeses šķidruma devējs, pieregulē degmaisījumu attiecīgi pēc motora temperatūras. Divi kontakti, tukšgaitā sildam mašīnu un čekojam pretestības, salīdzinot ar manuāli. Bet, cik atceros, šis baigi neietekmēja motora darbību.

Turbo hols ir sadalītājā, N/A tas atrodas uz škivoka. Šis var taisīt gļukus un, ja pareizi atceros, atsevišķi nemainas, štekeri nomainīt arī tik viegli nevarēja. Es ieteiktu pameklēt citu turbo sadalītāju, tiem gan ir divu tipu štekeri - ovāls un taisnstūra. Vadi ir ekranēti vadu kūlī, nepateikšu, vai štekeri drīkst pārlodēt. Gan jau, ka drīkst. Man sadalītāja vairs nav neviena, pēc T5 es visu izpārdevu. Pie reizes ieteiktu uztaisīt vacuum capsule mod - nedaudz pielocīt vakuma kapsulas kājiņu, lai panāktu 10* regulāciju ar kapsulu. Ja nemaldos, pareizā shēma bija panākt ~10* BTDC pie 1bar turbo spiediena. Man līdz ar to bija 21*BTDC tukšgaitā, nevis oem 16*BTDC un tas super pamatīgi izmainīja atsaucību un asumu. Tiesa, tas viss tika regulēts ar lielāku IC un tikai un vienīgi E98.

Vēl viena lieta, ko vērts pārbaudīt ir lambda, bet simptomus neatceros.

Un trešais, protams, ir AMM, kas man taisīja vislielākos gļukus, man gan tas izpaudās kā random fuel cut, bez nekādām sakarībām. AMM gan var nopirkt jaunus, nesen skatījos, cipars, protams, ir tik iepriecinošs, ka es vienkārši uzliku T5.5

Pamatā ir 3 lietas, ko skatīties - hols, lambda un AMM. Lh2.2 mēdz vēl būt sūdīgi ECU, Lh2.4 nekas tāds nav dzirdēts. Un 95% ir pārbaudāmi ar multimetru un oem manuāli. Ja nav, atsūti meilu - nošērošu.

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Fri Apr 26, 2019 11:57 am
by Ora
Es mainīju šo ENGINE TEMPERATURE SENSOR SAAB 900 (LUCAS INJ), man gan ir 1993 gada mašīna. Uzsilstot dzinējam reizēm arī CE parādījās! Dabā tas izpaudās ar tukšgaitas apgriezienu straujām izmaiņām, līdz dzinēja noslāpšanai un manāmam jaudas kritumam.

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Fri Apr 26, 2019 1:32 pm
by maris
tad laikam esi domājis dzeses škidruma temperatūras devēju ?

Tā Tev ir Lucas sistēma , bet tam 89. auto ir Bosch :snooty:

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Fri Apr 26, 2019 1:48 pm
by Ora
Tas sensors maksaja ap 10 eiro, pirku Artehā! Elementāra nomaiņa, cik skatījos arī Bosh sistēmai iet tāds pats, protams ir vērts papētīt, pirms pirkšanas.

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Wed Jun 05, 2019 1:50 pm
by defektivais
Raustīšanās izskatās, ka bija dēļ hola plasmasas spraudņa atlūzām, kas bija sabiruši sadalītājā.
Vakar pieķēros salikt atpakaļ bagāžnieka apšuvumus un pie sastāvdaļām atradu šādu izstrādājumu, ir kāda nojausma, kur šis nāk?