• Dilemma - ģimenes traktor-universāls - Page 4
Page 4 of 5

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Mon Aug 10, 2015 4:33 pm
by lawyer
Es nevienu savu auto ikdienā nepakļauju ne Statoil, ne kādām citām birstēm - mazgāšana tikai ar rokām... vienīgo reizi nācās izvēlēties birstes iekš UK, kad nebija nedz laika, nedz iekāriena meklēt, kur mazā miestā mazgā ar rokām...

Bez ķēdes vēl paliek elektroniskā drosele, DI kasete un citi īstenu Saabistu prieki :roll:

Elmo, esi jau mainījis X3 priekšējos bremžu diskus ar uzlikām? :roll: Starpība ar 320d būs vismaz x2 :wink: Un es netaisos arī vieglajam likt pat 17" diskus, jo tas vienkārši nav nepieciešams maniem mērķa auto :roll:

Par to, ka X3 vadās labāk par 9-5 Griffinu, nav jābrīnās - konkrētais 9-5 ir izstrādāts 90-to gadu vidū, saliekot kopā 80-to gadu itāli un 90-to gadu sākuma Vectra :geek:

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Mon Aug 10, 2015 10:57 pm
by elmo
Nav bijusi vajadzība mainīt bremžu diskus un nedomāju, ka tuvāko 5 gadu laikā to būs jādara! Uzlikas gan var nākties nomainīt pēc kādiem 2 gadiem! :)
DPF gan paspēja aizaugt ciet dēļ tā, ka 2 termostati bija aizgājuši pie dieviem, kā rezultātā nevarēja sasniegt nepieciešamo temperatūru, lai veiktu pašattīrīšanos! Rezultātā 300eur palika Wesā! Tas ir tikpat cik maksā jauni bremžu diski vai gandrīz tik pat cik saaba drosele !
Galvenais, lai sprauslas, kvēlsveces un augstspiediena sūknis neniķojas, tad jau būs viss štokos!
Pa lielām šaibām bija nobeidzies Abs devējs, kurš maksāja lētāk kā 323F mazdas Abs devējs un lukturu skolotāja sūknītis pa 7eur.
Riepu cena joprojām kož, meklēju ziemenes, bet tāda sajūta ka riepas būtu juvelierizstrādājumu cenā!

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Tue Aug 11, 2015 9:53 am
by andrejsb
Pat ja x3 nelūzīs tuvākos 3 gadus, iegādes ziņā x3 būs daudz dārgāks neka 9-5 vagons, apdrošināšana dārgāka un galvenais, atstājot Rīgas guļamrajona pagalmā, liela varbūtība palikt bez sopoguļiem, lukturiem un visa cita ko ir iespējams 20 min laikā noskrūvēt uz aiznest...

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Tue Aug 11, 2015 3:11 pm
by Gac
1.paaudzes X3 ir labs auto gan tehniskās izturības, gan gaitas īpašību, gan komforta ziņā. Bet..... šaaaaaausmīgi nemuks...

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Fri Aug 14, 2015 3:09 pm
by OSC
Neko slikti negribu teikt, bet tas pelēkais vagons 2.3T, kurš te topikā pieminēts, testējot negāja vispār. Varbūt pa šo laiku, kas ir mainījies un kļūda ir novērsta, bet pēc sajūtām 10sek 0-100 un ap 150 z.s.

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Fri Aug 14, 2015 6:01 pm
by lawyer
Tā kā es līdz šim nebiju kārtīgi izbraucis ar 9-3sc 1.9TiD, šodien iztestēju šo: ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-3/fl ... flbhb.html

Pozitīvais:
- Dzinēja jauda (150zs un 320Nm) man šķita apmierinoša gan uz šosejas, gan pilsētā
- Dzinējs šķita arī kluss un nenodeva vibrācijas salonā ne tukšgaitā, ne augstos apgriezienos
- Neatkarīgā piekare aizmugurē un tās regulējums dod savu artavu - tas ir jūtami komfortablāks par manu 9-3og, braucot pa ielāpainu asfaltu
- tas labi izskatās no ārpuses
- sava deva komforta noteikti ir no saprātīgā riteņa izmēra - 205/55 16''
- Ļoti stilīga rokas bremzes svira :)
- Es varēju mierīgi ērti iesēsties aiz sevis!
- Stūre likās laba - labi klausa komandām, ar jūtamu pretestību un mehānisku sajūtu (kāds man teica, ka tiem ir elektriskie pastiprinātāji, bet šis pēc tāda galīgi neizskatījās)

Negatīvais:
- Braucot agresīvi pa vienu no Valmieras apvedceļa apļiem, tas nepatīkami sasvērās - nebiju ko tādu gaidījis, domāju, ka tas līkumos būs stingrāks
- Ļoti neērti ir štepselēt gaņģus, ja vadītāja beņķis zemākajā pozīcijā, nav kur likt labās rokas elkoni - rokai tā stulbi ir jāpaliek stāvus :shifty:
- Drausmīga instrumentu paneļa plastmasa, it īpaši tā melnā daļa, priekšējais ietvars - man bail pat domāt, kā tas salons izgrabēs pēc dažu gadu pabraukāšanas pa mūsu Bedrogradu :x

Vispār uz odometra bija 186k km (auto 2008.gada, no Beļģijas, protams, bez apsildāmiem beņķiem :mrgreen: ). Neesmu 9-3sc nolietojuma pakāpju specs, bet man šķita, ka stūres rats un ātrumu pārslēga svira bija par kādiem 100k km vairāk palietota, bet viss pārējais salonā šķita adekvāts uzrādītajam nobraukumam :think:

Bet galvenais secinājums bija tāds - pēc testa brauciena nebija sajūtas, ka - JĀ, ES TO GRIBU! :geek: Skatīsimies tālāk... :roll:

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Fri Aug 14, 2015 9:03 pm
by elmo
Nu tad nākamo izbrauc TTiD! :)

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Fri Aug 14, 2015 9:15 pm
by andrejsb
Šis gan izskatās pēc 120zs versijas, nevis 150zs, un ja 120zs ir labi, tad 150zs būtu pavisam labi, nemaz nevajag biļurbo...

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Fri Aug 14, 2015 10:10 pm
by Edgars86
Biļurbo ar oriģinālajiem ratiem būs paciets un bedres varēs izbaudīt labi.

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Mon Aug 17, 2015 4:55 pm
by lawyer
Biju šodien ALFA MOTORS placī. Dīvains kantoris. Pa telefonu teica, ka var jebkurā laikā ierasties un izbraukt ar jebkuru auto. Kad ierados, iesēdos vienā no Aero TTiD un prasīju, vai var saorganizēt testa braucienu ārpus tirgus laukuma, atbildē bija: "Īsti nē, kolēģis kaut kur aizbraucis, tirdzniecības numuru tādēļ nav un vispār tas tā riskanti..." Tas gan ir labs pārdevējs :shock:

Bet tas neatturēja mani izložņāt pa visiem 9-3sc, 9-5sc un pat V40 un V70, kuri placī stāvēja.

Šim bija drausmīgi nolietots salons: ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-3/fp ... fpgxf.html Uz odometra 172k km, ņirdziens nāk, tad iepriekš Valmierā skatītais ar 186k vispār bija salīdzinoši kā jauns :think: OK, apdares materiāli ir acīmredzami tādi, kuri laika zobu diez ko nepanes, bet nu 6 gadu laikā lai būtu tā novīlēts ātrumpārslēga rokturis un durvju rokturi, vadītāja sēdekļa mala... :think: Man šķiet, ka šis kantoris griež odometrus, un griež nemērā :geek:

Iesēžoties vilkacī (ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-5/do ... doegb.html), uzreiz patīkamāk bija dibenam - tā sēdeklis bija salīdzinoši patīkami mīksts, pārējais gan dikti aplauza - drausmīga plastmasa gandrīz visur, kur sniedzas pieskāriens (tas alumīnija imitācijas panelis - :puke-front: ) :oops: Bagāžnieks gan vilkacim ir tikai 5 cm dziļāks nekā 9-3 sc (izmērīju!), platums praktiski tāds pats :!: 9-3sc Aero TTiD alumīnija imitācijas plastmasa uz stūres un visur citur ir vienkārši briesmīga :puke-left: Valmierā skatītais it kā "plikais" variants salonā atstāja daudz patīkamāku iespaidu :think:

V70 un V50 tas pats - naudas taupīšana uz salona apdares materiāliem ir jūtama un tas laikam bija modes kliedziens 2005-2009 gados bāzt salonā alumīnija imitācijas plastmasu... V50 ir acīmredzami mazāks par visiem pārējiem, neko jau nevar arī daudz gribēt, ja auto pēc būtības ir Focus :shifty:

Secinājums ir viens - ne 9-3sc, ne 9-5 vilkacis nav vieta, kur es vēlētos pavadīt savu laiku un vēl jo vairāk - maksāt par to ar savu naudu :snooty:

Droši vien ar to arī šo topiku var slēgt - nebūs mans nākamais ģimenes auto no Saab saimes :shifty:

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Mon Aug 17, 2015 8:12 pm
by Ainars
Hehe...
Peerc Renault vai pežoo...
Bet reaali... Pa 6000 un daudz maz jauna gada, ES arī neko labāku par opeli neatradu

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Mon Aug 17, 2015 10:25 pm
by jastr
Ja par auto saka, ka tas ir no BE, tad iesaku pieprasīt tādu lietu kā CarPass. Vietējā csdd analoga fīča, kur dokumentē nobraukumu. Tobiš, ja tāda papīra nav, tad vai nu tā mašīna nav no BE, vai arī ir, ko slēpt.

Bet jā, meklējot jaunāku auto arī es tālāk par opeli netiku, Insignia vagons gan :)

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Mon Aug 17, 2015 11:10 pm
by elmo
Nu tad jāņem kvalitatīvs dīzeļbavārietis! :)
Piemet 10k pa virsu vilkačvagona cenai un būs tev braucamais uz goda! :mrgreen:

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Tue Aug 18, 2015 7:59 am
by Vilcins

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Tue Aug 18, 2015 9:41 am
by elmo
Lux izpildījumā būs kvalitatīvs tepiķis! :)