Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Posted: Thu Aug 06, 2015 9:12 pm
Uzskrien ar Rumbulas dīzeļgolfiem! Sapratīsi, ka tavs AERO ne vella neiet!
https://www.saabclub.lv/phpBB/
Nu golfi jau ir citā svara katigorijāelmo wrote:Uzskrien ar Rumbulas dīzeļgolfiem! Sapratīsi, ka tavs AERO ne vella neiet!
MPV un SUV tiek izslēgti - kamēr vien varu, braukšu ar vieglo. Priekš kam man tāpat vien bojāt braukšanas prieku - fizikas likumus nepiemānīsi, un man patīk sēdēt max zemu, nevis kā uz ķebļaandrejsb wrote:Zafira, Tourans, Avensis Verso neder? Pilsētā ērtāks, nezaudējot bagāžnieka tilpumu. Vai gribas tieši vagonu?
Riepas tiešām ir dārgas!lawyer wrote:Nē, nē, nē, mēs šai stulbajai SUV modei pakaļ neskriesim - SUV iegādei un uzturēšanai nepieciešamie līdzekļi ir neadekvāti augsti, salīdzinot ar reālo ieguvumu attiecībā pret vagoniem
Nu Tiesnesim neder, jo ir benzīns/gāze un ir automāts. Un 300K... Un tas ir daudz.HforU wrote:Eh, būtu man tāda dilemma... ņemtu šito: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... feohm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ne tikai, no SUV īpašniekiem noplēš vairāk praktiski visur - nodoklis lielāks, apdrošināšana dārgāka, patēriņš lielāks nekā vieglajam ar līdzīgu dzinēju, automazgātuvē jāmaksā vairāk, riepas un diskus vajag lielākus un dārgākus, dēļ lielākas masas daudz ātrāk dilst bremžu uzlikas un diski - un tās ir tikai acīmredzamās pozīcijas Ko par to visu iegūst vairāk - īsti neko, tikai sliktākas gaitas īpašības un teorētiski labāku caurgājību ziemā, dubļoselmo wrote:Riepas tiešām ir dārgas!lawyer wrote:Nē, nē, nē, mēs šai stulbajai SUV modei pakaļ neskriesim - SUV iegādei un uzturēšanai nepieciešamie līdzekļi ir neadekvāti augsti, salīdzinot ar reālo ieguvumu attiecībā pret vagoniem
SUV vairāk gribas nekā vajag (man arī gribas, bet skopā daba neļauj ), praktiskā pamatojuma tam ir ļoti maz. Dubļi? Ja neesi mednieks/zvejnieks, iktdienā neatradīsi tādus dubļus kuriem cauri netiek jebkurš monopiedziņas vieglais auto. Reāli paliek tikai sniegs, kad SUV varētu būt noderīgs. Var būt dažiem patīk SUVveidīga sēdēšana, kad sēdi ar vairāk taisnu muguru, nekā iekš vieglā, bet tas ir panākams arī minivenā. Bagāžas nodalījums vagonos un minivenos būs lielāks.lawyer wrote:Ne tikai, no SUV īpašniekiem noplēš vairāk praktiski visur - nodoklis lielāks, apdrošināšana dārgāka, patēriņš lielāks nekā vieglajam ar līdzīgu dzinēju, automazgātuvē jāmaksā vairāk, riepas un diskus vajag lielākus un dārgākus, dēļ lielākas masas daudz ātrāk dilst bremžu uzlikas un diski - un tās ir tikai acīmredzamās pozīcijas Ko par to visu iegūst vairāk - īsti neko, tikai sliktākas gaitas īpašības un teorētiski labāku caurgājību ziemā, dubļos
Nu 300k, nobraukums, kad varētu sākt uztraukties vismaz par ķēdi un automātu. Āķis aizmugurē + automāts nepatīkama kombinācija.lawyer wrote:andrejsb, 300k km noskrējiens nav daudz, ja tie tiešām ir 300k km un nevis 500k km Bet modernie Saab H dzinēji ir pilnīgas lamatas, manuprāt, tādēļ iekš ikdienas auto no tiem labāk izvairīties