• Dilemma - ģimenes traktor-universāls - Page 2
Page 2 of 5

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Mon Aug 03, 2015 4:55 pm
by ZingZeng
andrejsb wrote:Kā dinamikas izjūtas 150 turbodīzeļkumeļi pret piemēram 2,3t 185 turbobenžas lopeļi?
Sorry, nav man bijis neviens 2.3t ar 185Zs, ir bijuši 2.3T ar 230Zs, 2.0T ar 205Zs un vecā pīle ar 2.0T 185Zs.

150Zs 1.9TID ir gana dinamisks un dzīvelīgs, kad tiek apgriezienos, attiecīgi visu laiku ir jāštepselējas lai būtu virs 1500RPM, lai būtu optimāls griezes moments.
Man tas vairāk līdzinās pēc vecās pīles ar 2.0t 150Zs, sajūtas ir ļoti līdzīgas.

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Mon Aug 03, 2015 5:41 pm
by Henry
man šķiet, ka 150 hp dīzelis (manam sencim ir tāds) ir daudz atsaucīgāks nekā 175 vai 185 zirgu benzīns. pateicoties labai griezei, dīzelis tomēr iespiež sēdēklī kamēr benzīnnieks tajos pašos apstākļos liekās gauss un pamiris. pirms es savējo 175 hp benzīnu nočipoju, bija bail sacensties ar mazlitrāžas fordiem un folksvāgeniem...

tagad pēc nočipošanas - 235 hp (teorētiski) - peec sajuutaam ir nedaudz labaaks kaa 150 hp dīzelis... bet netiekšu, ka atšķirība būtu milzīga...

toties benzīnnieks ziemā lec, nekratās, neraustās un netirinās... vismaz līdz šim...
andrejsb wrote:Kā dinamikas izjūtas 150 turbodīzeļkumeļi pret piemēram 2,3t 185 turbobenžas lopeļi?

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Mon Aug 03, 2015 10:35 pm
by Brand
jāizšķir 2 lietas - tiešās iesmidzes turbokompresora dīzeļi vs turbo benzīnnieki VAI atmo benzinnieki.

bija man A4B5 1.9 TDI ar wastegate turbo. mazliet pakruķīts (čipots un lielākas prauslas) apm 125 z/s. ar nazzic, kad izbraucaam ar manu, šis teica, ka apakšas ir ok (līdz 3000 apgriezieniem), pēc tam jau pietrūkst. tagad arī es to varu apstiprināt- pilsētā turbodīzeļi ir OK - pilnīgi pietiek. uz šosejas jaudas pamaz. turbobedre ir abiem.

galvenais - dīzeļiem ir dīzeļproblēmas - sprauslas / sūknis degv.

autoram - esmu braucis ar diviem 1.9TDi AUdi- ar tubo benzinu nav ko salīdzināt un labāk es uzliku (vēlams kvalitatīvu) gāzes sitēmu un braucu gandrīz tikapt ekonomiski (ja neskaita iespēju dabūt soļķi no krievijas.. 0.85 Eur litrā) kā ar vidējo dīzeļdzinēju (7 litri uz 100 km)).

Nu nav SAAbiem neviena laba dīzeļa. Visi smird vai nu pēc opeļa vai nu pēc fiata (u.c.), ja arī tas ir 3.0d, tad ar to arī nebūs ilgi prieki.

Bet ja nu gribas labu dīzeli.. esmu pašancējis arī autoplačos.. nav tukša muldēšana.. sarindošu pēc labākajiem manā skatījumā.. :

2.5 TDI R5 (audi / vw / volvo)
1.9 TDI - gan sūkņa gan sprauslu-sūkņa motori (VW, Seat, Skoda, Audi)
D5 (volvo)
3.0d (BMW, RR)
3.2 CDI (mersis)

Ceru, ka būs noderīgs info

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Mon Aug 03, 2015 11:42 pm
by Killers
Edgar, neesmu tehniskais specs, bet, ja vēlies tiešām ietilpīgu un drošu auto bērnu pārvadāšanai, iesaku V70. Manai draudzenei bija divi tādi pēc kārtas, un ar pirmo gadījās notriekt briedi.

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Tue Aug 04, 2015 12:52 am
by envoy
Edgar, būtu uzreiz teicis, ka Tu gribi notriekt briedi! Nebūtu te pa tukšo muldējuši.. :mrgreen:

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Tue Aug 04, 2015 3:40 pm
by elmo
Jā, volvo ir labs briežu gāžamais! Būs daudz gaļas ar ko ģimeni pabarot! :mrgreen::twisted:

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Tue Aug 04, 2015 4:35 pm
by Gac
A ja ģimenē vegāni vai svaigēdāji? :think:

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Tue Aug 04, 2015 5:16 pm
by envoy
Nu nekas, briedis taču arī svaigēdājs.

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Tue Aug 04, 2015 7:47 pm
by elmo
Gac wrote:A ja ģimenē vegāni vai svaigēdāji? :think:
Nu bet Inuīti roņus parasti arī ēd svaigus, kamēr vēl silti! :mrgreen:

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Wed Aug 05, 2015 12:47 pm
by andrejsb
Neliela novirzīšanās no tēmas sanāca :)

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Wed Aug 05, 2015 4:48 pm
by lawyer
Ir viena laba un viena slikta ziņa - sieva ir sākusi reāli braukt ar auto, bet... tas ir sievastēva pirmās paaudzes A3 1.9 TDI :shifty: Ar esošo 9-3 pirms tam nebija piedabūnama braukt... Šobrīd vispār nav skaidrs, kurš pamatā sēdēs pie jauniegādātā auto stūres, bet man ir pamatīgas aizdomas, ka es pats varēšu turpināt braukt ar to "stulbo Saabu" :think: Kaut gan man netīk doma par to, ka sieva ar savu nekādo pieredzi būs pie stūres diezgan svaigam auto, kurš izmēros ir vēl lielāks nekā esošais traktors :shifty:

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Wed Aug 05, 2015 5:24 pm
by Gac
Paņem kasko apdrošināšanu un būsi mierīgāks.

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Wed Aug 05, 2015 6:21 pm
by treidins
lawyer wrote: Kaut gan man netīk doma par to, ka sieva ar savu nekādo pieredzi būs pie stūres diezgan svaigam auto, kurš izmēros ir vēl lielāks nekā esošais traktors :shifty:
nu bet katram tak tā pieredze agri vai vēlu ir jāiegūst un to var izdarīt tikai braucot,nu un parasti jau ir tikai divi varianti- vai nu sievietes brauc sliktāk par večiem vai arī labāk :) man sieva savulaik sāka savu autovadītājas pieredzes krāšanu ar Audi 100 Avant,un viss forši,tagad nav problēmu braukt ne ar džipu,ne ar kādu mazauto,tāpēc ,domāju,nav pamata bažām par to,ka jaunais auto varētu kundzei būt par lielu :wink:

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Wed Aug 05, 2015 11:47 pm
by elmo
Es teiktu, ka ar džipu braukt ir vieglāk par 9-5. :)

Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls

Posted: Thu Aug 06, 2015 8:50 pm
by maa
ZingZeng wrote:
andrejsb wrote:Kā dinamikas izjūtas 150 turbodīzeļkumeļi pret piemēram 2,3t 185 turbobenžas lopeļi?
Sorry, nav man bijis neviens 2.3t ar 185Zs, ir bijuši 2.3T ar 230Zs, 2.0T ar 205Zs un vecā pīle ar 2.0T 185Zs.

150Zs 1.9TID ir gana dinamisks un dzīvelīgs, kad tiek apgriezienos, attiecīgi visu laiku ir jāštepselējas lai būtu virs 1500RPM, lai būtu optimāls griezes moments.
Man tas vairāk līdzinās pēc vecās pīles ar 2.0t 150Zs, sajūtas ir ļoti līdzīgas.

Ņemot pēc oficiālajiem datiem tie dīzeļi ar lielo griezi tāpat nevela neiet :lol:

1.9d 150hp MT. 0-100=10.7s
2.2d 120hp MT. 0-100=11s
3.0d 176hp MT. 0-100=9.3

2.3t 170hp MT. 0-100=8.7s

Rumbulas dragā ir uzskriets ar vairākiem v70 MT 2.5d čipšotu uz 170hp pret manu Aero automātu, ja neskaita startu tad tie dīzeļi tikai noraustas starp atrumiem bet kopējo dinamiku tas daudz neietekmē :!: