• Viss par un ap akumulatoriem - Page 2
Page 2 of 5

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Posted: Mon Jan 20, 2014 8:13 pm
by Flesh
envoy wrote: 4. - klemmi pie miroņa masas (ne akumulatora. varot sprāgt).
Kas tieši skaitas miroņa masas :)? Metāla ramis? Tas nezinātājam kā man rada jautājumus :)

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Posted: Mon Jan 20, 2014 9:08 pm
by uculs
Vislabāk pie dzinēja, palielam jebkurš metāls, kas ir pliks. Visādā ziņā krāsotas detaļās neder. Volvo, kam aķīši bija bagažniekā, vispār ir izvadi zem kapota, kur ir gan +, gan -.
Ja, kas, ja aķis pēkšņi nevelk vai novecojis, bet nav pa rokai ne kaimiņa, ne kā cita, kas palīdz, der vienkārši to sasildīt, ienesot siltuma. Tas nav ātri, bet nu ar tam pašam 20 minūtē pietiks, lai pielektu kā vasarā.

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Posted: Mon Jan 20, 2014 9:24 pm
by elmo
uculs wrote:Vislabāk pie dzinēja, palielam jebkurš metāls, kas ir pliks. Visādā ziņā krāsotas detaļās neder. Volvo, kam aķīši bija bagažniekā, vispār ir izvadi zem kapota, kur ir gan +, gan -.
Ja, kas, ja aķis pēkšņi nevelk vai novecojis, bet nav pa rokai ne kaimiņa, ne kā cita, kas palīdz, der vienkārši to sasildīt, ienesot siltuma. Tas nav ātri, bet nu ar tam pašam 20 minūtē pietiks, lai pielektu kā vasarā.
ātrāk taču būs ievilkt ar striķi! :dance:

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Posted: Mon Jan 20, 2014 9:35 pm
by zinitis
Nu ir paliels risks darbinaat auto ar nonjemtu akb klemmi,jo netiek nodroshinaats vienaads spriegums elektrosisteemaa.Taadus gaajienus var dariit ar primitiiviem diizeljiem vai karburatoriem.Pat auto,kuram ir aizdedzes komutators(nemaz nerunaajot par ieshprices ecu),pastaav risks bojaat elektroniku ar paaugstinaatu spriegumu.Taa ka,nebuutu veelams atvienot akb klemmes pie darbojosha dzineeja,ja nav veeleeshanaas izaicinaat uz dueli elektriibas ruukji... :wink:

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Posted: Tue Jan 21, 2014 8:03 am
by uculs
Nu skaidrs, nemsim vērā.

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Posted: Tue Jan 21, 2014 8:05 am
by uculs
elmo wrote:
uculs wrote:Vislabāk pie dzinēja, palielam jebkurš metāls, kas ir pliks. Visādā ziņā krāsotas detaļās neder. Volvo, kam aķīši bija bagažniekā, vispār ir izvadi zem kapota, kur ir gan +, gan -.
Ja, kas, ja aķis pēkšņi nevelk vai novecojis, bet nav pa rokai ne kaimiņa, ne kā cita, kas palīdz, der vienkārši to sasildīt, ienesot siltuma. Tas nav ātri, bet nu ar tam pašam 20 minūtē pietiks, lai pielektu kā vasarā.
ātrāk taču būs ievilkt ar striķi! :dance:
šaubos vai kādam no taviem, tas ies cauri, 9-5 vispār ievilkt ir problēma

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Posted: Tue Jan 21, 2014 8:37 am
by Smith
TAD KĀ IR PAREIZI JĀLIEK VADI??? :shock: Cik cilvēku, tik viedokļu. Būtu labi, ja Zīnitis vai Arnijs pieliktu punktu ar savu variantu. :mrgreen::wink:

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Posted: Tue Jan 21, 2014 9:29 am
by defektivais
Smith wrote:TAD KĀ IR PAREIZI JĀLIEK VADI??? :shock: Cik cilvēku, tik viedokļu. Būtu labi, ja Zīnitis vai Arnijs pieliktu punktu ar savu variantu. :mrgreen::wink:
Nav nekādas starpības, masu liek pēdējo parasti tāpēc, ka tādējādi tiek samazināta varbūtība saslēgt uz īso. Jo plus izvads jau ir tik vienā vieta, bet masu tu vari dabūt cik uziet :)

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Posted: Tue Jan 21, 2014 9:49 am
by elmo
uculs wrote: šaubos vai kādam no taviem, tas ies cauri, 9-5 vispār ievilkt ir problēma
Manējos nav jāvelk, viņi ievelk citus! :twisted:

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Posted: Tue Jan 21, 2014 5:09 pm
by edijs
Esmu dzirdējis viedokli, ka plusa vads vispirms jāliek pie donora un tad pie pacienta tādēļ, ka vadi esot jāslēdz "strāvas plūšanas virzienā". :)

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Posted: Tue Jan 21, 2014 8:30 pm
by zinitis
Nu pa lielam,(+) vadam nav noziimes pie kura auto pieliek iesaakumaa.
Bet (-) arii buutu vienalga pie kura auto liek saakumaa,BET,ja IESPEEJAMS,tad vadu nelikt pie akb klemmes,bet pie motora dzelzhiem.
Tas ir ar taadu domu,ka pievienojot vadu buus dzirkstele,un ja akb ir pavaarijies un izdaliijis gaazes,tad var sanaakt neliels bum motortelpaa,un jaameklee cits akb.Shii saluuta iespeeja ir iespeejama auto ar nepareizu laadeeshanu,vecu akb,vai vasaraa(karstaa laikaa).
Un teoreetiski donoru labaak noslaapeet,pacienta darbinaashanas briidii,jo taa netiks traumeets donora gjenerators.
P.S.
Tas ir mans uzskats,domaaju,ka logjisks,bet varbuut inzhenieri man oponees un teiks ko citu... :wink:

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Posted: Wed Jan 22, 2014 12:09 am
by Diks
Piekrītu Zinītim. Varu tikai piebilst, ka pie iedarbināta donora var ciest ne tikai viņa ģenerators, bet arī viņa elektronika, jo pacienta iedarbināšanas brīdī var būt straujš sprieguma kritums sistēmā (sevišķi ziemā - lielāka slodze), kas var kaitēt tāpat kā pārspriegums. Par lādēšanu ziemā - pie lieliem mīnusiem akumulators ļoti nīgri uzlādējas, tāpēc pie palietota akumulatora ziemā, braucot īsus gabalus, tas startējot stipri izlādējas, bet uzlādēties nespēj. Izeja šajā gadījumā ir vai nu uz nakti ņemt akumulatoru mājās, siltumā vai arī reizēm to mājās uzlādēt, pirms tam, protams, tam ļaut istabā vismaz pāris stundas sasildīties. Trešā iespēja ir reizēm izbraukt garākus gabalus, kuru laikā akumulators motortelpā sasildās, kā arī no ģeneratora paspēj uzlādēties.

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Posted: Wed Jan 22, 2014 8:33 am
by elmo
Šorīt konstatēju, ka Vilkacim laikam būs jābrauc uz Autostartu, nomainīt veco aķi, pret tādu pašu kā Griffinam. No ļoti lēni grieza, pat brīnos kā pieleca.
Tā mājās nešana un sildīšana nav priekš manis, bet uzlādes ierīces iegādes izmaksas pārsniedz vai ir vienādas ar jauna aķa izmaksām!

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Posted: Wed Jan 22, 2014 8:45 am
by uculs
Tagad lādētāji ir pagarinātāja lielumā. Nesaku, ka tie ir tie labākie, bet vismaz nav jānēsājās ar akumulatora izmēra kasti apkārt. elmo, iesaku vismaz vienreiz uzlādēt to aķi pie lādētāja, varbūt tas vienkārši ir izlādējies, būs vēl lētāk.

Re: Viss par un ap akumulatoriem

Posted: Wed Jan 22, 2014 12:04 pm
by elmo
Kungi,
kādi ir pareizie akumulatora izmēri priekš SAAB 9-5 2006 gada modelim, Ah un satrta strāva!?