Atvaļinājums laukos ir pagaidām gājis ļoti interesanti.
Atbraucot uz laukiem un pabraukājot sāka atkal tukšgaitā peldēt apgriezieni. Šī ķibele moka jau kādu laiku, tikai citreiz vairāk, citreiz mazāk.
Tad braucot uz blakusciemu bija ceļā tādas bedres izveidojušās, ka liekot iekšā uz mašīnas kapota pat uzgāzās smiltis.
Salauzu bamperi, vēl vairāk lūpu. Vienu dienu ņēmos, salīmēju stiprinājumus no metāla skrūvēm, jo tie tika izlauzti, kur iespējams - savilku ar savilcējiem, lai vismaz var braukt.
Nākošais - izdzina tosolu. Labi, braucu nopirku divas kannas svaiga antifrīza un nomainīju visu, ko vien varēja iztecināt. Ielēju svaigu antifrīzu līdz līmenim, izmetu līkumu - atkal trūkst un ap bačoku viss slapjš. Tad nu konstatēju, ka nemanāmi atplūdes pipšuks ir ieplīsis, un zem spiediena dzen tosolu. Tas tika sataisīts.
Nākošais - nosprāga pastiprinātājs(audio) zerm beņķa, bet tā kā 9-3SS izmanto "izcilo" O-BUS loku, tad tas tika pārtraukts, līdz ar ko - nestrādāja brīdinājuma signāli, ne pagriezienu signāli, protams arī radio neslēdzas iekšā vispār. Nu ko, tā kā kapa klusumā braukt negribās un labāk ar skaņu bez durvīm, tad tika izrauts zem beņķa esošais pastiprinātājs un pamatīgi izvarots, lai saglabātu kontaktligzdu un optiskos kanālus, tad izvurpots 3mm misiņa cilindrīts, lai novietotu optiskos kanālus ieejošo pret izejošo.
Rezultātā šteķeris pārtaisīts uz:
Radio ieslēdzas, mazliet pakšķoši traucējumi dažreiz ir, bet nav kapa klusums. Jāiegādā normāla optiskā pāreja + kāds 5 kanālu pastiprinātājs, un jāpievelk vadi līdz šteķerim. Domāju, ka oriģinālo pastiprinātāju vairs vietā nelikšu.
Un beigās sāka pamatīgi raustīties tukšgaitā, bet tur atklāju ka viena vakūm truba ir svijusies praktiski ciet un vienam virzienvārstam nolūzis pavisam gals, un sūc pamatīgi gaisu iekšā.
Paldies
Vilciņam par ātro telefonkonsultāciju, tika iegādāts 6mm degvielas virzienvārsts un trubiņas un pārvilkts par jaunu bojātais posms. Neraustās un šķiet arī daudz atsaucīgāks ir palicis uz gāzes pedāli, pie apakšām daudz patīkamāks cēliens.