• map tune stage 1 - Page 2
Page 2 of 2

Re: map tune stage 1

Posted: Fri Mar 08, 2013 11:00 pm
by zinitis
hofmann wrote:riepu kompl.mēnesī
turbo cauruļvadi 3 mēn
turbīna 7 mēn
sajūgs 11 mēn.

padomā vai esi gatavs izdevumiem? :angelic-little:
Izskatās,ka briest kāda mērīšanās ar....,ja tiek iebiedēta tauta ar izmaxām.
Maptun,hirsch,arteh stage1 nav kaitīgi normāli uzturētiem in lietotiem auto.
Būtu jāsāk baidīties no Bsr un tam līdzīgiem steidžiem...

Re: map tune stage 1

Posted: Sat Mar 09, 2013 3:20 pm
by hofmaks
Es jau tik sarunas uzturēšanai. Nevienu nebiedēju. Katrs pats lemj vai vajag to visu

Re: map tune stage 1

Posted: Tue Mar 26, 2013 11:43 pm
by griffin
iemet kāds te kādu līkni ar tiem steigiem, es labprāt redzētu kā stock pret S1 home made izskatās un kam, kas ir vairāk. būsim tehniski sīkumaini.

Re: map tune stage 1

Posted: Tue Mar 26, 2013 11:58 pm
by edijs
Šis nav priekš 9-5 un Trionic7, bet gan 9k (B234R, Aero, manuālis), taču aptuvenam ieskatam derēs. :) Stock VS Home made Stage 1 (t.i. Trionic Suite Stage 1, bez padziļinātas iejaukšanās).

Suite nedaudz melo par tiem cipariem - reāli stokā Airim ir 225 zirgi un 342 ņūtoni, tātad galvā jāskaita kādus aptuvenus +20.
B234R_stock.png
B234R_stg1.png

Re: map tune stage 1

Posted: Wed Mar 27, 2013 12:02 am
by griffin
Vismaz ir ko apskatīt, paldieS! Ir manāmas izmaiņas.

Re: map tune stage 1

Posted: Wed Mar 27, 2013 12:06 am
by edijs
Īstenībā ej nu tiec te gudrs, cik jāskaita klāt Suites rādītajiem cipariem. Reku līknes no mana Maptun Stage 3. Ar zirgiem viss kārtībā - rāda 271, realitātē jābūt 290. Taču ņūtonus rāda 378, realitātē 440 - tātad starpība jau 62!
B234R_Maptun_Stage_3.png

Re: map tune stage 1

Posted: Wed Mar 27, 2013 8:25 am
by Gripen
Jāmēra pie konstantas āra gaisa temperatūras, konstantas ieplūdes temperatūras pēc IC, ar nemodificētiem dzelžiem un uz uzticama stenda.. Rādītāji dažādiem stendiem atšķiras diezgan ievērojami, tāpat arī +-5degC aiz IC iespaidos reālo jaudu - reti kurš zina, vai sava auto IC nav pilns ar eļļu un tādēļ zaudējis efektivitāti.. Vairumam auto nav precīzs bāzes spiediens turbīnai (nolietojums, iejaukšanās, u.c. iemesli), lielākai daļai arī wastegate atsperes nav precīzas. Aptuveniem mērījumiem uzskata, ka grieze Trionic 7 benzīnam = gaisa masa (mg/c) / 3,1 , taču šī ir auksta ziema 8)