Pateicoties Arteh tagad Vilkatis ir aprīkots ar NOS sistēmu, kas smuki paslēpta rezerves riteņa vietā. Uzpildes pipsis smuki iestrādāts spārnā, blakus benzīna uzpildei (joks protams, noslēpts zem vāciņa)
Zapaska ievitota stage2 čeholā, kas stiprinās pie grīdas un novērš zapaskas mētāšanos līkumos pa bagāžnieka nodalījumu. +1 Arteh par šo uzlabojumu.
Arteh Stage1 kopā ar "NOS" liek vikatim spārdīties kā nepieradinātam lopam, bet pēc 10 min jautrības sāka likties, ka vienalga ir par īsu un kaut kad būs jāstiepj garāks! Ai, nē, atradu sporta pogu, viss štokos, iet lopā!
Pārlasīta piekare, samainītas bukses, šmukses, lodbalsti, atsaites un citi tiri piri, tai skaitā uztaisīta savirze, uzlikta ksenonu taupības programma, kas paildzina spuldžu mūžu un izdarīta kaudze citu vajadzīgu darbu.
Vienvārdsakot lielum lielais PALDIES ArTeh tuning company, par Vilkača savešanu kārtībā.
Pirmie iespaidi ar Vikaci ielās:
+Beņķi ir fantastiski ērti, mmmm.
+spārdās kā nepieradināts bifelis
+nav izdegušu SID displeja pikseļu
+ādas apdare uz durvīm ir kvalitatīvāka kā Griffinam
+spoguļi nolokās ar podziņu no salona, sīkums bet patīkami
-grab tā tarataika ar visu piekares pārlasīšanu, zobus var izsist uz bedrēm. Kamēr Griffins izšūpo kā kuģis pa viļņiem, tad Airis krata plombes no zobiem.
-pakojums, Airim tāda vispār nav, pat bagāžnieks aizveras kā tāda skārdene, kamēr Griffinam viss šķiet daudz solīdāks, daudz pamatīgāks, daudz klusāks.
-Neatradu avārijas trijstūri, nezinu kur pazudis
-Airis vispār nerūc, skaņa kā 1,6 litru opelim. Vajadzēs nopirkt kādu skaņas ģeneratoru, kas caur radio atskaņo Griffina dobjo V6 Simons rūcienu.
-līdz 2 k apgriezieniem pilnīgs ņerga, ar Griffinu pilsētā ir daudz komfortablāk.