Laikam lielākais pieredzētais desants kluba vēsturē, kas atrada laiku un iespēju piedalīties lieliskajā nedēļas nogales pasākumā Haapsalu.
Un tādu, kas nožēlotu faktu, ka kūlušies bezmaz vai 300km uz vienu pusi, lai pāris stundas pavadītu uz ledus, vienkārši nebija (un būt nevarēja)
Lai arī "uz ielas" bezmaz vai atkusnis, tas nekādi neietekmē ledus biezumu līcī un blakus darbojas arī "ziemas ceļš". Pie kam darbojas organizēti, ar uzraugiem, ceļa zīmēm, tīrīšanām... Bet mūsu interešu objekts atradās nedaudz nomaļus - pamatīgi aizsalušā līcī (ledus biezums ~30cm), kura dziļums nepārsniedzot pusotra metra. Tātad pat ielūšanas gadījumā galva paliks virs ūdens!
Par cik piektdienas vakarā esam izlēmuši braukt ar diviem auto (jo vienā nesaiet visa paredzētā bagāža - lasīt, riepas), tad abi tiek sapildīti katrs ar savu degvielu un sestdienas rītā uz Igauniju agrākā kolona dodas 4-u auto sastāvā, no kuriem katrs darbojas ar savu degvielu. Vēl tik mums trūka elektromobīlis, bet tā kā Dambja OSC nav SAABs, tad pat nejautājām
Tomēr savs elektromobīlis mums atradās. Izrādījās, ka mans "pelēcis" ēd ne tikai LPG, bet arī AKB.
Pēc vienas no zaļajām pieturām, AKB bija izēsts sauss un tagad man ir akumulators ar Haapsalu 2 gadu garantiju. Pēc istabiņu ierādīšanas vietējā hotelī "Promenāde", dodamies uz līci, skrūvējam riteņus un pār krietnu ūdenspeļķi krastmalā, kuru ar sausām kājām grūti forsēt, dodamies trasē.
Pēc dažiem treniņapļiem rindas kārtībā stājāmies uz starta. Viennozīmīgs slidināšanās favorīts - Ivomets, jau pirmajos apļos uzstāda savu laika latiņu pārējiem un mums atliek tikai pēc iespējas mazāk sekunžu atpalikt no šī rezultāta, kuram tuvāk par 4 sek pietuvoties neizdodas. Ja Bio savus laikus no brauciena uz braucienu uzlabo, tad man ir tieši pretēji. Tie no apļa uz apli pasliktinās, kaut arī sajūtas liek domāt, ka braucu ātrāk. Visa sāls seguma maiņā un riepu īpatnībās. Taču pēc neapstrīdamās Ivometsa 1.vietas, nākošās trīs aizņem latvieši, tad seko divas igauņu ekipāžas un tad jau pārējie jauktā secībā piepilda rezultātu tabulu. Pēc rezultātu uzrādīšanas seko brīva pabraukāšanās pa trasi līdz pat krēslai (kā arī līdz saprātīgam, Igaunijā nenopērkamajam, E85 daudzumam bākā) Vakara afterpārtijs paiet garšīgās zupas zīmē, pēc kuras ir apbalvošana, iespaidīga tilpuma vīna pudeles degustēšana, alus, latviešu kalendāri, pirts un sarunas. Un protams - miegs.
Rīta brokastis ir sātīgas, daudzveidīgas un ļoti garšīgas. Vēl pēdējās sarunas, pēc kurām izbrauciens, lai nofotografētos starp bojām, veiktu "ziemas ceļu" abos virzienos un dotos mājup. (Par to, ka "ziemas ceļš" var būt itin bīstams,
aizdomājamies, ieraugot G-klases Merša kabluku, izrotātu ar apbedītāju
atribūtiku, kas arī, kā tāds melns krauklis, izbrauc iečekot ledus ceļu.) Lai tādam nopelnītu, ir daaaaaaudzzzz jāaprok un ne mazāk skumīgas mūzikas
! Vispār jau amizants paskats šādam salikumam
Mājupceļš caur "Port Artur", kur tiek iepirktas dažādas Igauņu delikateses un pozitīvo emociju punkts tiek uzlikts ar LAT - FRA hokeja spēles galarezultātu. Latvija brauc uz 4-to olimpiādi pēc kārtas
Pielikumā : braucienu rezultātu tabele