• 900 1988 2.0 FF sedans - Page 2
Page 2 of 2

Re:900 1988 2.0 FF sedans

Posted: Sun Sep 30, 2012 9:28 pm
by andrisem
edijs wrote:Pag, bet tev tak pašam ir kupeja ar Aero kitu, ne? :)
Jā man ir T8 Special, kas nācis oriģināli ar Aero kitu :)

Bet Agijas Zuzei Aero kits nekad nebūs, jo tas būtu vienkārši drausmīgi :)

Re:900 1988 2.0 FF sedans

Posted: Sun Sep 30, 2012 9:37 pm
by mrpinkeyes
edij,

ne jau par to ir runa! Lai man piedod lawyer par šī topika off top (pats viņš arī tā ir darījis :P ), bet pirkt karburatora 900to man personīgi liekas crazy! Pie tās izvēles, kas ir tomēr 900to motoru arsenālā pat 8V 2.0i liktos pirmskara auto! Nu nevajag Aero ar HOT, pat salīdzinoši labs 2.0i 16 V būs ok! Karburators tomēr ir pagātne un saprotams, ka tāda izvēle ir 90 un 96to īpašniekiem jo citas alternatīvas nafff...

Karburatora 900tais varbūt varētu būt interesants kāds kolekcijas auto 1979.g. ražojuma ar hromētiem spogulīšiem, bet ne jau 88.g!!!

Domāju lawyer pats to ir sapratis!

Re:900 1988 2.0 FF sedans

Posted: Sun Sep 30, 2012 9:51 pm
by gustavs
Atkarīgs no tā, kādi ir primārie uzstādījumi auto pirkšanas gadījumā, ja galvenais ir šprice, tad protams...! Kkā sākotnēji jau sapratu,ka Mr Pink Eyes ne par klišejām melna kupeja vs sedans, lai nu kā... atadu fotosesiju taisni par to tēmu :P
Image
kaut kā negriežas mēle vienu vai otru nosaukt par glītāku vai neglitāku :)

Re:900 1988 2.0 FF sedans

Posted: Sun Sep 30, 2012 11:18 pm
by ifka
Pirmaa pieredze ir no svara. Ja gadiijies nolietaajies karbulis, tad beediigi. Preteejaa gadiijumaa krietns Stromberg, vai Zenith ir varens pluss - taadam auto ir lielaakas izredzes paarciest EMP & kur nu veel jaukaas darbibas ar cjoku piedarbinot :)

Re:900 1988 2.0 FF sedans

Posted: Mon Oct 01, 2012 7:49 am
by edijs
Pag, bet tev tak pašam ir kupeja ar Aero kitu, ne? :)

Re:900 1988 2.0 FF sedans

Posted: Mon Oct 01, 2012 9:05 am
by Nauris_t16
Nekas nebūs uzticamāks par B201 ar karburatoru. Viņu var pielaist jebkuros apstākļos ar praktiski sausu AKB. Kas nepavisam nav iespējams ar B202, starteris griež, bet reāli nelec, jo strāvas par maz. Tas pats mega mīnusiem - čoka izrauj un tajās pašās 2-3 sekundēs viņš pielec, tāpat kā vasarā. Es jau nu kā pašu sliktāko motora izvēli noliktu B201 ar k-jet šprici.

NU UN KA KARBURATORS IR VĒSTURE.

Ja gribi tiešām braukt ar labāko, tad vajag B202 ar T5.5 vadību. Punkts. Viss pārējais ir stipri vienāds.

Re:900 1988 2.0 FF sedans

Posted: Mon Oct 01, 2012 9:56 am
by maris
Vot pilnīgi piekrītu Naurim B)
Visvienkāršākais un visuzticamakais risinājums - karburators + kontaktu aizdedze !!!
Un vislielākās problēmas ir taisni tiem auto , par ko visi sapņo - 90. gadu turbinatori :P ar Lucas šprici un vēl visādu nevajadzīgu elektroniku ( Airbag , ABS , kruīzs , el.logi utt ... )
Ja tiem pirmajiem Tu zini ka viņš pieleks un ies jebkuros apstāķļos , tad ar tiem otrajiem kā ar " jēlu olu ".
Māris
p.S. ja gribās pēdējo gadu klasiku , nevis remontēšanai bet braukšanai , tad tikai ar 2.1( tiem nāca Bosch šprice B) )- un izbaudi braukšans prieku :P :P :P
Es to te rakstu no personīgās pieredzes , ja kas ;)

Re:900 1988 2.0 FF sedans

Posted: Mon Oct 01, 2012 1:37 pm
by lawyer
Pie pirkšanas karburatoru es neuztvēru kā mīnusu, jo tas dzinējs noteikti nav izjājis kārbu un ir salīdzinoši vienkāršs un uzticams, galvenais bija virsbūves labais stāvoklis ;)

Iekš c900 taču var iekrāmēt iekšā ko vien sirds (citam kāds cits orgāns) vēlas - kaut vai to pašu B202 ar T5.5 vadību, ādas (kaut vai no vaļa peņa) salonu utt., bet 90%, ka es nebūšu tas, kas to izdarīs :dry:

Re:900 1988 2.0 FF sedans

Posted: Mon Oct 01, 2012 2:41 pm
by ZingZeng
Par to pielekšanu, tas tiesa. Vienā no senajām aukstajām ziemām, kad ārā bija ap -32 no visiem darba kolēģu autiņiem pieleca mans 76.g. 99 ar karbuli un analoga vecuma kolēģa žigulītis.

Re:900 1988 2.0 FF sedans

Posted: Wed Oct 03, 2012 10:14 pm
by lablaiks
Par karburatoru kā mīnusu var runāt tikai tad, ja pats nav ar tādu ikdienā braucis, neapšaubāmi tā ir vēsture, bet vai tad viss kas bijis pagātnē ir slikti un nedroši?? Varbūt zināšanu trūkums šajā autobūves sadaļā rada aizspriedumus??
Vai arī tieksme mitologizēt 8V turbo iespiešanu sēdeklī.

Re:900 1988 2.0 FF sedans

Posted: Wed Oct 03, 2012 10:20 pm
by gustavs
:laugh:
Ir viens variants, kurš ir vēl briesmīgāks - t.i, ja ir divi karbuļi. Die's pas...

Re:900 1988 2.0 FF sedans

Posted: Tue Oct 23, 2012 7:55 pm
by GuntisG
Par šito Tev i mīnusu varētu ielikt :evil: Neaizskar manas jūtas!:laugh: Kas vainas samta beņķiem? Pamēģini karstā vasarā peldbiksēs iesēsties saulītē pastāvējušā melnās ādas salonā.:woohoo: Un es braucu ar citu auto, ja?
edijs wrote:Nu ja, tāpat kā 9k jābūt Aero, melnam vai sarkanam. Bez Aero body kita, uz bleķa vai pelmeņu diskiem, ar kaut kādiem lupatniekiem beņķiem un bez klimas tas ir pilnīgi cits auto. :D

Re:900 1988 2.0 FF sedans

Posted: Wed Oct 24, 2012 10:55 am
by edijs
Jā, tu brauc ar citu auto. :P Droši liec mīnusu! :D

Es vairāk par vizuālo, ne praktisko pusi. Protams, ja samta beņķi ir labi saglabāti, tie var izskatīties arī visnotaļ labi. Taču piekritīsi, ka apdiluši, notraipīti un savu nokalpojuši lupatnieki tomēr izskatās sūdīgāk par palietotiem ādas beņķiem.

Praktiskā puse - es vasarā cenšos neatstāt auto saulītē. Jo štunts par karstiem beņķiem, tak viss salons ir tā pārkarsis, ka tur nav ko elpot. Savukārt, ja strādā kondiķis, tad ātri atdzesējas gan salons, gan līdz ar to arī karstie ādas beņķi. Man iekš 900tā arī ir auduma salons, labā stāvoklī, izskatās visai zolīdi. Tagad, šajās aukstajās dienās, ar plānām uzvalka biksēm, protams, pakaļa ir priecīgāka par šiem beņķiem, nekā aukstiem ādas Aero beņķiem. Taču uzsildīt ādas beņķi ir vienkāršāk kā visu laiku uztraukties, lai neuzlietu kafiju uz auduma. :) Īpaši aktuāli tas ir iekš auto, ar kuru tiek transportēti bērni - uz ādas beņķa viņi var kaut ar dubļainiem zābakiem uzkāpt vai priekšējā beņķa atzveltni "nejauši" paspārdīt, paņemsi lupatu un noslaucīsi. Ar lupatniekiem ik pa laikam jābrauc ķīmisko taisīt.

Un par kitu - vismaz Aero sliekšņus vajag. Bez tiem 9k izskatās tāds.. nepabeigts.

Re:900 1988 2.0 FF sedans

Posted: Wed Oct 24, 2012 8:56 pm
by GuntisG
:laugh: Piekāst! Sēžot iekšā tik un tā tos neredzi. B)
edijs wrote:
Un par kitu - vismaz Aero sliekšņus vajag. Bez tiem 9k izskatās tāds.. nepabeigts.

Re:900 1988 2.0 FF sedans

Posted: Wed Oct 24, 2012 11:45 pm
by edijs
Nodauzītās durvju apakšas gan ar laiku sāc redzēt pie iekāpšanas/izkāpšanas. ;)