• Saab 9-5 iegāde - Page 8
Page 8 of 14

Re:Saab 9-5 iegāde

Posted: Tue Sep 25, 2012 10:15 am
by vidvuds
elmo wrote:man jau šķiet, ka jāmeklē tomēr ideālais AERO par sapņu cenu, jo kas nemeklē tas neatrod! :)
Bet ja par dīzeļu tēmu, tad kāds ir pēdējās paauadzes 2,0 dīzelis uz 9-5. Pamazām jāsāk krāt priekš jauna auto un kāpēc lai tas nebūtu pēdējās paaudzes 9-5 vai 9-3 dīzeļairis!?
Es nezinu, kurš ir to tīzeļu radītājs un kādi tie ir praksē, bet par 19k Eirām var sākt lūkoties viņu virzienā. Savus pienācīgus 160 lopiņus jau izspiež. Kā ar slāpēm un kā ar trokšņiem - nezinu.

Bet domaju, ka laikam ejot, auto vērtības kritums būs daudz straujāks kā nobraukuma pieaugums šim modelim, līz ar to pēc pusgada šim auto cena jau varētu būt vēl patīkamāka, pie minimāla nobraukuma. Ā jā, 19k eiras ir par auto ar 20 k nobraukumu ;)

Re:Saab 9-5 iegāde

Posted: Tue Sep 25, 2012 10:21 am
by andrejsb
Aero ar 2 litru tīzeli!?

Re:Saab 9-5 iegāde

Posted: Tue Sep 25, 2012 10:29 am
by vidvuds
andrejsb wrote:Aero ar 2 litru tīzeli!?
Arī (spied uz krustķika):

Image

Re:Saab 9-5 iegāde

Posted: Tue Sep 25, 2012 11:30 am
by andrejsb
Aero bez 250 lopeļiem, nav aero :)

Bet vispār patīkami lasīt to opciju sarakstu un apzināties, ka manā 10 gadus vecajā 9-5 lielākā daļa ir, par šis tas vairāk piemēram beņķu ventilācija. Paldies pirmajam īpašniekam, kas par to visu samaksāja.

Funkcijas „ pavadi mājās ”, "Iznes miskasti", "Uztaisi kafiju no rīta" gan nav.

Re:Saab 9-5 iegāde

Posted: Tue Sep 25, 2012 11:33 am
by elmo
vidvuds wrote:
elmo wrote:man jau šķiet, ka jāmeklē tomēr ideālais AERO par sapņu cenu, jo kas nemeklē tas neatrod! :)
Bet ja par dīzeļu tēmu, tad kāds ir pēdējās paauadzes 2,0 dīzelis uz 9-5. Pamazām jāsāk krāt priekš jauna auto un kāpēc lai tas nebūtu pēdējās paaudzes 9-5 vai 9-3 dīzeļairis!?
Es nezinu, kurš ir to tīzeļu radītājs un kādi tie ir praksē, bet par 19k Eirām var sākt lūkoties viņu virzienā. Savus pienācīgus 160 lopiņus jau izspiež. Kā ar slāpēm un kā ar trokšņiem - nezinu.

Bet domaju, ka laikam ejot, auto vērtības kritums būs daudz straujāks kā nobraukuma pieaugums šim modelim, līz ar to pēc pusgada šim auto cena jau varētu būt vēl patīkamāka, pie minimāla nobraukuma. Ā jā, 19k eiras ir par auto ar 20 k nobraukumu ;)
Ar dīzeļiem kaut kā baigi maz sanācis braukt un ir maza pieredze. Vienīgais dīzelis ar kuru man tiešām patika braukt bija BMW 535, arī 530 un 330 nebija ne vainas. Uz tā fona 9-3 2,2 tarkšķis ir riktīga fukaka par kuru pat domāt negribās. VW Passat 2,0 nebija it kā slikts, bet pēc BMW cirpiena šitais tāpat likās pie fukakas klases pieskaitāms.:laugh:
Ar 1,9 divturbīnu saabiņu jau varētu būt daudz interesantāk, bet nav bijis tas gods noņemt skaidu. Kur nu vēl ar pēdējās paaudzes 2,0 litru 9-5, kas aprīkots ar 190Zs motoru un pilnpiedziņu.

Re:Saab 9-5 iegāde

Posted: Tue Sep 25, 2012 11:57 am
by andrejsb
elmo wrote:elmo wrote:
Ar 1,9 divturbīnu saabiņu jau varētu būt daudz interesantāk, bet nav bijis tas gods noņemt skaidu. Kur nu vēl ar pēdējās paaudzes 2,0 litru 9-5, kas aprīkots ar 190Zs motoru un pilnpiedziņu.
Ir nācies pabraukāties ar 2 litru biturbo Insignia, ar laikam 195 lopeļiem. Pieņemu ka iekš jaunā 9-5 varētu atrasties, kaut kas radniecisks (var būt pat identisks). Īpaši labāk par manu 2.3t negāja, to atzina arī Insignia īpašnieks. Iespējams pie vainas bija tas, ka nebija vēl izieta "obkatka". Nākamreiz satikšu, vēl pavizināšos. Vai sarīkosim dragreisu :)

Protams Aero no parasta auto atšķir ne tikai lopeļi uz papīra, bet arī piekare, ātrumkārba un sazin kas vēl...

Re:Saab 9-5 iegāde

Posted: Tue Sep 25, 2012 12:09 pm
by vidvuds
andrejsb wrote:Aero bez 250 lopeļiem, nav aero :)

Bet vispār patīkami lasīt to opciju sarakstu un apzināties, ka manā 10 gadus vecajā 9-5 lielākā daļa ir, par šis tas vairāk piemēram beņķu ventilācija. Paldies pirmajam īpašniekam, kas par to visu samaksāja.

Funkcijas „ pavadi mājās ”, "Iznes miskasti", "Uztaisi kafiju no rīta" gan nav.
Nesaki hops, pirms neesi manuāli izlasījis :

Follow me home ir lielākajai daļai ja ne visiem SAAB 9-5, par citiem nezinu.

Kad atklāju, baigi priecājos, bet ja reāli, ne reizi neesmu izmantojis :)

"Follow Me Home" feature:
When turn signal lever is pulled after car is turned off, main headlights will come on for a short time. The time is configurable through Tech II (20-50 sec; default 30).

Re:Saab 9-5 iegāde

Posted: Tue Sep 25, 2012 12:25 pm
by KoreFun

Re:Saab 9-5 iegāde

Posted: Tue Sep 25, 2012 12:42 pm
by zaz
Jā, šī fīča ir pat manējam..., kuram nu jau 11 gadiņi. Tikai viņš nepieminēja, ka ar tālajiem jāuzmirkšķina pie atvērtām šofera durvīm (par izņemtu atslēgu pateica). ;)

Re:Saab 9-5 iegāde

Posted: Tue Sep 25, 2012 12:55 pm
by KoreFun
Šitā fīča pat manam Griffam ir:)

Re:Saab 9-5 iegāde

Posted: Tue Sep 25, 2012 1:21 pm
by andrejsb
Kungi, SAABs mani turpina pārsteigt :)

Nu ja, taisnība manuāli izlasījis neesmu, saabiņš tāds saprotams liekas, ka manuāļi neprasās ņemt rokās.

Re:Saab 9-5 iegāde

Posted: Tue Sep 25, 2012 1:28 pm
by vidvuds
andrejsb wrote:Kungi, SAABs mani turpina pārsteigt :)
nu bet, izlasi manuāli, bet uzvelc kaut vai saulesbrilles, savādak acis izkritīs.

Vari attiecīgi ieprogrammēt ar kādu skaļumu ieslēdzas radio. Vari ieslegt funkciju, ka paātrinoties ar auto, attiecīgi arī audio skaļums palielinās.

Vari ieregulēt, no cik grādiem sāk strādāt kondiška, vai no cik grādiem ieslēdzas aizmugureja logu apsilde.

Vari ieregulēt vai ieslēdzot auto gaiss plūdīs pa visām "šahtām" vai tikai uz logu, kā arī cik spēcīgi.

Tapat arī var iestādīt ka recirkulācija gaisam strāda, kamēr auto nekustās ātrak par 10km/h (piemēram, priekškam tev probkā elpot priekšējā dūmus?) un izslēdzas tik pēc 30km/h.


Un tas nav viss, vēl ir tie paši follow me home, utt.


Īsāk sakot, kā jau minēju - read the f-ng manual :)

Re:Saab 9-5 iegāde

Posted: Tue Sep 25, 2012 1:30 pm
by Aigars
vidvuds wrote:
andrejsb wrote:Kungi, SAABs mani turpina pārsteigt :)
nu bet, izlasi manuāli, bet uzvelc kaut vai saulesbrilles, savādak acis izkritīs.

Vari attiecīgi ieprogrammēt ar kādu skaļumu ieslēdzas radio. Vari ieslegt funkciju, ka paātrinoties ar auto, attiecīgi arī audio skaļums palielinās.

Vari ieregulēt, no cik grādiem sāk strādāt kondiška, vai no cik grādiem ieslēdzas aizmugureja logu apsilde.

Vari ieregulēt vai ieslēdzot auto gaiss plūdīs pa visām "šahtām" vai tikai uz logu, kā arī cik spēcīgi.

Tapat arī var iestādīt ka recirkulācija gaisam strāda, kamēr auto nekustās ātrak par 10km/h (piemēram, priekškam tev probkā elpot priekšējā dūmus?) un izslēdzas tik pēc 30km/h.


Un tas nav viss, vēl ir tie paši follow me home, utt.


Īsāk sakot, kā jau minēju - read the f-ng manual :)
Nopietni???
Laikam jāņem vārdnīca un jāsāk burtot... :)

Re:Saab 9-5 iegāde

Posted: Tue Sep 25, 2012 1:35 pm
by andrejsb
Ar šo pietiks?

Re:Saab 9-5 iegāde

Posted: Tue Sep 25, 2012 1:55 pm
by vidvuds
andrejsb wrote:Ar šo pietiks?
WIS ir apkopēm un remontiem, mans domāt.

Tev vajag: http://www.extendedgmwarranty.com/owner ... nuals.html

un ja ar angļiskij nu tak, hu*^va, tad ņem palīgos www.translate.google.lv :P