• 9-5 Aero - Page 3
Page 3 of 30

Re:9-5 Aero

Posted: Fri Aug 31, 2012 12:10 pm
by Pan Shtitz
andrisem wrote:
Dzeltenā gaisma labāk laužas cauri miglai nekā baltā - labāk un tālāk var redzēt.[/quote]

Var jau būt, var jau būt....
Tikai tādā gadījumā kādēļ jau no rūpnīcas miglinieki nav tonēti dzelteni? Vai nenāk ar dzeltenām spuldzītēm iekšā? Apzināta sabotāža no ražotāja puses vai arī līdzīgs variants kā ar mistiskajām eļļas uzlabotājpiedevām (ja tādas tiešām dotu solīto rezultātu, tās jau eļļai pievienotu rūpnīcā)?

Vai ir kāds tiešām zinātnisks skaidrojums?

Re:9-5 Aero

Posted: Fri Aug 31, 2012 12:18 pm
by elmo
Tad man tev cits pretjautājums, kādā krāsā ir nakts braukšanai paredzēto briļļu stikli!?Un kāpēc manām snowborda brillēm, kas paredzētas sniegputenim, miglai un snovošanai mākoņos ir dzelteni stikli!?:laugh:

Re:9-5 Aero

Posted: Fri Aug 31, 2012 12:22 pm
by aleksis
Dezltenās gaismas viļņa garums ir īpaši piemērots tikai Latvijā sastopamajai miglai.

Re:9-5 Aero

Posted: Fri Aug 31, 2012 12:24 pm
by Pan Shtitz
Pas slēpošanas brillēm piekrītu - pašam tādas ir un efektu, ko tās dod, absolūti nenoliedzu.

Bet jautājums jau bija - ja viss ir tik labi, tad kādēļ šo lietu nedara jau rūpnīcā?

Re:9-5 Aero

Posted: Fri Aug 31, 2012 12:36 pm
by rechijs
Vispār jau iemesls kapēc es migliniekus padariju dzeltenus ir pavisam vienkàršs.
gribēju atšķirties no citiem.
ne mirkli nedomāju par to, ka tādējādi uzlabošu redzamību miglā braucot.
reālajā dzīvē tie miglinieki tāpat pilda tikai dekoratīvu funkciju.
tas mans viedoklis. ;)

Re:9-5 Aero

Posted: Fri Aug 31, 2012 12:41 pm
by aleksis
Tapēc ka stāsts par dzelteno gaismu ir mīts.

Pastāv uzskats ka izmantojot gaismu ar lielāko viļņa garumu (sarkanā jau tiek izmantota priekš bremžu ugunīm), migla to mazak izkliedē un līdz ar to tiek panākta labāka gaismas penetrācija.

Patiesība ir tāda, ka miglas pilieni ir ievērojami lielāki par jebkādu redzamās gaismas viļņa garumu un līdz ar to nav atšķirības, kādu gaismu izmanto.

Re:9-5 Aero

Posted: Fri Aug 31, 2012 12:50 pm
by Pan Shtitz
aleksis wrote: Patiesība ir tāda, ka miglas pilieni ir ievērojami lielāki par jebkādu redzamās gaismas viļņa garumu un līdz ar to nav atšķirības, kādu gaismu izmanto.
Sēdies - pieci!

Bet par to dekoratīvo funkciju var pastrīdēties - diendienā varbūt tā arī ir, bet tepat nesen Jūnija beigās, braucot naktī mājās no Ventspils The Straits konča, bija tāāāāda migla, ka gribējās pat tuvos slēgt ārā un braukt tikai ar migliniekiem. Un tādā reizē gribas, lai miglinieki strādā pēc iespējas labāk un nekāds "urīns" nemaitā redzamību.

Re:9-5 Aero

Posted: Fri Aug 31, 2012 1:23 pm
by Arnijs
Ar dzeltenajām miglām ir tā, ka viņas būtībā pasliktina redzamību, BET - mazāk bliež atpakaļ, līdz ar to tik ļoti nenogurst redze.
Un - kāpēc gan neražo? Ražo! Aizejiet uz Russo Balt vai djebkādu pdomju tehnikas veikalu - tur joprojām ir iegādājamas.

Re:9-5 Aero

Posted: Fri Aug 31, 2012 3:02 pm
by Nauris_t16
Rechij, kāpēc atteicies no is'a? :P

Re:9-5 Aero

Posted: Sat Sep 01, 2012 11:40 am
by Gregers
Jaukākais bonuss dzeltenajām lampiņām ir tāds, ka tiešām atšķiries, jo pretīmbraucošie domā, ka esi santim... un ieliki pašas ģošākās lampiņas :laugh:
Nja, SAAB klubā, SAAB braucējs runā par atšķiršanos atšķiršanās pēc pat ja atšķiršanās ir ar mīnus zīmi...kur pasaule ripo :unsure:

Re:9-5 Aero

Posted: Sat Sep 01, 2012 11:52 am
by elmo
Kam santīm....ēji, kam žigulisti, bet par gaumi jau laikam nestrīdās. Ja cilvēkam patīk, tas jau pats galvenais.

Man piemēram sieva saka, ka 9k būtu normāla mašīna, ja viņa nebūtu tik nesmuka!

Re:9-5 Aero

Posted: Sat Sep 01, 2012 11:55 am
by rechijs
ziedoniz wrote:Rechij, kāpēc atteicies no is'a? :P
Pārāk traki daudz jāremontē bij :D Tas jau nav normāli, ja ir jau ieplānots, kas būs jālabo no nākamās un aiznākamās algas :D
itkā jau bij smuks un visādi citi knifi bij patīkami, bet tomēr kkas man negāja pie sirds.
rekur arī pats stāsts...
is 200

Savukārt pirms is'a bij prelude. Tas bija viens vareni traks laiks, kad motora maiņa jau bija ierasta lieta, ko pa 6šām stundām jau biju ietrennējies veikt :D

Re:9-5 Aero

Posted: Sat Sep 01, 2012 12:06 pm
by rechijs
elmo wrote:Kam santīm....ēji, kam žigulisti, bet par gaumi jau laikam nestrīdās. Ja cilvēkam patīk, tas jau pats galvenais.

Man piemēram sieva saka, ka 9k būtu normāla mašīna, ja viņa nebūtu tik nesmuka!
:D :D :D

Re:9-5 Aero

Posted: Sat Sep 01, 2012 12:24 pm
by alpins
Burnout.lv šķiet to sērgu ar tiem dzeltenajiem migliniekiem iesāka , un Ainārs ar ir no tās brandžas :laugh:

Re:9-5 Aero

Posted: Sat Sep 01, 2012 12:38 pm
by fimbars
rechijs wrote:
ziedoniz wrote:Rechij, kāpēc atteicies no is'a? :P
Pārāk traki daudz jāremontē bij :D Tas jau nav normāli, ja ir jau ieplānots, kas būs jālabo no nākamās un aiznākamās algas :D
itkā jau bij smuks un visādi citi knifi bij patīkami, bet tomēr kkas man negāja pie sirds.
rekur arī pats stāsts...
is 200

Savukārt pirms is'a bij prelude. Tas bija viens vareni traks laiks, kad motora maiņa jau bija ierasta lieta, ko pa 6šām stundām jau biju ietrennējies veikt :D
Es esmu labi informets optimists.:D
Ta isti priecaties par Saab varesi kad busi pardzivojis dzeni pirmajam motoram.
ISam man patika viena lieta-loti precizais atruma parslegs.