• 9-5 06-09 pērk - Page 3
Page 3 of 3

Re:9-5 06-09 pērk

Posted: Tue Jun 12, 2012 8:58 pm
by Nauris_t16
Nils wrote:Ir pietiekoši daudzi kantori, kuriem reputācija ir pie pakaļas. Viņu mūžam LV būs pietiekoši daudzi ļaudis, kas par sabojāto reputāciju neko nebūs dzirdējuši. Visdrošāk to ir darīt caur pārbaudītiem kanāliem un nežmiegties ar honorāru, nevis cerēt visu dabūt par sviestmaizi caur krīzes sačakarētajiem un citiem slidenajiem.
Personīgi es, reti kuram spētu uzticēt mašīnas iegādi. Un der atcerēties, ka tie ir tikai dzelži un arī no drošiem avotiem iegūts auto var būt pārsteigumu pilns. Un tas ir tikai normāli. Ja gribās tehniski perfektu, jāņem jaunu.
Runa ir par gadījumiem, kad bildes sludinājumā ir 2 gadus vecas, trūkst atsevišķas lietas, utt. Ne jau te notiek cepiens par kkādu tehnisko stāvokli. Labākais vēl ir, kad treilerists aizbrauc pēc mašīnas un īpašnieks saka, ka obligāti jānem otra, kas nāk līdz kā donors, savādāk neatdošot :P A vieta uz treļa jau nav par brīvu. Ai, nafig to fāterlandi. Tiesa, vācieši gan ir komunikablāki par tiem, kas sevi uzskata par rūdītiem skandināvijas patriotiem un pat sludinājumos raksta "NOT FOR EXPORT"

Re:9-5 06-09 pērk

Posted: Wed Jun 13, 2012 10:54 am
by lawyer
griffin wrote:
lawyer wrote:
elmo wrote: Lawyer, tu pats pirktu šitādu ar piečurātiem beņķiem, bet godīgi!? :laugh:
Uz 9-5 vispār skatos ļoti skeptiski un par 90% vispār esmu izslēdzis to no manu potenciālo nākotnes ikdienas auto loka :P

Bet par šo konkrēto - bildes pirms tam diez ko nepētīju, protams, tādi pleķi neko labu par auto ekspluatāciju neliecina, bet viss jau ir jāvērtē kopsakarā, turklāt tas atrodas EST, līdz ar ko droši vien neietilpst griffin interešu lokā :silly:
haha, labs.. tur 2 ir estos.


Ko tad pats noskatiji, ja SAAB par 90% ne?
Patīk jau man ļoti tas feisliftotais 9-5 (2001-2005), it īpaši Aero :woohoo: bet... tam ir salīdzinoši augstas (ķēdes maiņa, daudz maināmo bukšu, vismaz 16" riteņi utt.), turklāt neprognozējamas (DI, gaisa masas mērītājs, Throttle body, kartera ventilācija utt.) izmaksas - diez vai es kaut ko tik iracionālu kā 9-5 Aero iegāde tuvākajos gados izdarīšu, kaut gan brīžiem ļoti gribās :D Bet man ir svarīgākas jomas dzīvē, kur tērēt naudu tā vietā, lai to grūstu iekšā ikdienā izmantojamā biznesa klases auto, kuru es, ja godīgi, neesmu vēl nopelnījis ;)

P.S. Ar to patikšanu arī ir traki, jūtu, ka man ir galīgi jumts aizbraucis :woohoo: - ja vien man būtu iespējas un ik pa laikam iestātos veselā saprāta aptumsuma periodi es savu mājas pagalmu piedzītu pilnu - ar 99 Turbo, 9-5 Aero, c900 T16 Aero, 900og un 9-3og cabrio, vīlētu 96, tad vēl 99 ar Triumph motoru utt. :lol: Un kad šīs slimības pirmo fāzi būtu izslimojis, tad lēnā garā daļu no iekrātajiem brīnumiem pārdotu jums :D

Re:9-5 06-09 pērk

Posted: Wed Jun 13, 2012 11:30 am
by andrejsb
Mjā, laikam atturēšos no 9-5 vagona iegādes, lai kā arī gribētos. Turpināšu spiesties sedanā. Ja nelasītu forumu, tad man 9-5 liktos ļoti izturīga un salīdzīnoši nedārga uzturēšanā. Un būtu jau otrs 9-5 saimniecībā :) Vismaz man nekas izturīgāks nav bijis, pat sūda golfs izmaksā vairāk (protams degviela neskaitās). Bet laikam ir vērtīgi arī citu pieredzi paskatīties...

Re:9-5 06-09 pērk

Posted: Wed Jun 13, 2012 4:55 pm
by elmo
Andrejsb, 9-5 ir ļoti izturīga mašīna.;)
Gan piekare, gan bleķi!Tā kā par to nav jāsatraucas.

Bet no otras puses tās jau ir praktiski 10 gadus vecas mašīnas par ko iet runa un nevar cerēt, ka pēc 10 gadu lietošanas nekas nebūs nolietojies.Nomainām visu, kas ir nodzīvojis savu mūžu un rullējam tālāk.

Tas ko tur Lawyer ir uzskaitījis ir tīri nosacīti. Par "gaisa masas mērītājs, Throttle body" es 6 gadu 9-5 ekspluatācijas laikā dzirdu pirmo reizi. Bet to ka gaisa masas mērītāji sprāgst uz 9-3 dīzeļiem gan ir nācies dzirdēt no paša Lawyer. :D Ja nopērk 9-5, kam ir mainīta ķēde, kartera ventilācija un DI kasete, tad pa lielam turpmākos 10 gadus par to galva nebūtu jālauza. Palasot 9-3 dīzeļa remontu tāmi man nepavisam nerodas priekšstats, ka dīzeļsābs ir lētāks uzturēšanā par benzīnu/gāzi.Turklāt visa tā jeb...a ar zinoša dīzelista meklēšanu un gaidīšana mēnešiem rindās absolūti nesaista.
Turklāt Arteh tagad ne tikai skrūvē sābus, bet arī liek gāzes iekārtas un nodrošina to apkopi. Tātad nav jāblandās apkārt pa vairākiem servisiem, viss notiek zem viena jumta par tirgū vis konkurētspējīgākajām cenām. Nu ko gan vairāk var vēlēties?

Re:9-5 06-09 pērk

Posted: Wed Jun 13, 2012 5:50 pm
by Ainars
Nee, Elmo, Lawyer un Andrejsb gribeja teikt ka mees esam baigie biezie un vinjiem skauž :D

p.s. Nesaprotu par ko juus runaajat

Re:9-5 06-09 pērk

Posted: Wed Jun 13, 2012 6:43 pm
by elmo
Kuš, kuš, a ja nu VID amatpersonas šito lasa? :-)

Re:9-5 06-09 pērk

Posted: Wed Jun 13, 2012 11:03 pm
by andrejsb
elmo wrote:Andrejsb, 9-5 ir ļoti izturīga mašīna.;)
Gan piekare, gan bleķi!Tā kā par to nav jāsatraucas.

Bet no otras puses tās jau ir praktiski 10 gadus vecas mašīnas par ko iet runa un nevar cerēt, ka pēc 10 gadu lietošanas nekas nebūs nolietojies.Nomainām visu, kas ir nodzīvojis savu mūžu un rullējam tālāk.
Nu bet tieši tā, un tas attiecas uz jebkuras markas auto. Ja grib 100% garantiju tad jauns no salona ar 2/3/5/7 gadu garantiju - ko nu kurš ražotājs piesola. Bet toč zinu, ka garantija arī nav panaceja, piem., kolēģis VW Jetā akurēt pēc garantijas beigām ielikā iekšā vairāk nekā es 10 gadus vecajā saapā. Un nobraucu krietno vairāk nekā viņš. Protams viņam auto svaigs un droši vien nakamreiz viņam kaut kas tāds atgadīsies ne visai drīz...

Un par ko mēs runājam - spamojam nepārāk prātīgā topikā :) Kāds topiks tāds baza... sarunas. Bet protams tas vairāk stelpes produkcijas sadaļai atbilstoši.

A man sagāzētu 9-5 vagonu gribas joprojām :)

Re:9-5 06-09 pērk

Posted: Thu Jun 14, 2012 9:20 am
by lawyer
elmo wrote:Andrejsb, 9-5 ir ļoti izturīga mašīna.;)
Gan piekare, gan bleķi!Tā kā par to nav jāsatraucas.

Bet no otras puses tās jau ir praktiski 10 gadus vecas mašīnas par ko iet runa un nevar cerēt, ka pēc 10 gadu lietošanas nekas nebūs nolietojies.Nomainām visu, kas ir nodzīvojis savu mūžu un rullējam tālāk.

Tas ko tur Lawyer ir uzskaitījis ir tīri nosacīti. Par "gaisa masas mērītājs, Throttle body" es 6 gadu 9-5 ekspluatācijas laikā dzirdu pirmo reizi. Bet to ka gaisa masas mērītāji sprāgst uz 9-3 dīzeļiem gan ir nācies dzirdēt no paša Lawyer. :D Ja nopērk 9-5, kam ir mainīta ķēde, kartera ventilācija un DI kasete, tad pa lielam turpmākos 10 gadus par to galva nebūtu jālauza. Palasot 9-3 dīzeļa remontu tāmi man nepavisam nerodas priekšstats, ka dīzeļsābs ir lētāks uzturēšanā par benzīnu/gāzi.Turklāt visa tā jeb...a ar zinoša dīzelista meklēšanu un gaidīšana mēnešiem rindās absolūti nesaista.
Turklāt Arteh tagad ne tikai skrūvē sābus, bet arī liek gāzes iekārtas un nodrošina to apkopi. Tātad nav jāblandās apkārt pa vairākiem servisiem, viss notiek zem viena jumta par tirgū vis konkurētspējīgākajām cenām. Nu ko gan vairāk var vēlēties?
Par gaisa masas mērītāju un Throttle body Tu neesi dzirdējis, jo Tavā Saabā ir Opel dzinējs ;) Protams, savam traktoram es esmu nomainījis gan CKP sensoru, gan gaisa masas mērītāju, bet šīs detaļas ir 6x lētākas nekā Saab benzīnniekiem, kurus izmanto 9-5 :P Turklāt, tieši dīzeļa remontos gandrīz sešu gadu laikā es esmu ieguldījis (ja skaita iekšā turbīnas remontus) varbūt nedaudz vairāk kā izmaksātu ķēdes maiņa, bet to ķēdi es ar saviem 100k km pa šiem gadiem, mīcoties pa pilsētu, jau atkal būtu izstaipījis, ka tā būtu jāmaina :dry: Labi, katram sava ticība - es vienkārši veicu sausus aprēķinus, ņemot vērā šeit parasti pieteiktās problēmas un ieklausoties gudrākos cilvēkos, kuri vairāk saprot no šīm lietām ;)

Re:9-5 06-09 pērk

Posted: Thu Jun 14, 2012 9:28 am
by elmo
Tev tak ar Opeļa motors! :laugh:
Sanāk, ka Opeļa benzīnnieks remontos ir lētāks par Opeļa dīzeli!:woohoo:

Re:9-5 06-09 pērk

Posted: Thu Jun 14, 2012 10:02 am
by lawyer
elmo wrote:Tev tak ar Opeļa motors! :laugh:
Sanāk, ka Opeļa benzīnnieks remontos ir lētāks par Opeļa dīzeli!:woohoo:
Nedomāju vis :P Ja skaita iekšā degvielas patēriņu, noteikti, ka ne :P

Re:9-5 06-09 pērk

Posted: Thu Jun 14, 2012 11:31 am
by Gregers
lawyer wrote:
elmo wrote:Andrejsb, 9-5 ir ļoti izturīga mašīna.;)
Gan piekare, gan bleķi!Tā kā par to nav jāsatraucas.

Bet no otras puses tās jau ir praktiski 10 gadus vecas mašīnas par ko iet runa un nevar cerēt, ka pēc 10 gadu lietošanas nekas nebūs nolietojies.Nomainām visu, kas ir nodzīvojis savu mūžu un rullējam tālāk.

Tas ko tur Lawyer ir uzskaitījis ir tīri nosacīti. Par "gaisa masas mērītājs, Throttle body" es 6 gadu 9-5 ekspluatācijas laikā dzirdu pirmo reizi. Bet to ka gaisa masas mērītāji sprāgst uz 9-3 dīzeļiem gan ir nācies dzirdēt no paša Lawyer. :D Ja nopērk 9-5, kam ir mainīta ķēde, kartera ventilācija un DI kasete, tad pa lielam turpmākos 10 gadus par to galva nebūtu jālauza. Palasot 9-3 dīzeļa remontu tāmi man nepavisam nerodas priekšstats, ka dīzeļsābs ir lētāks uzturēšanā par benzīnu/gāzi.Turklāt visa tā jeb...a ar zinoša dīzelista meklēšanu un gaidīšana mēnešiem rindās absolūti nesaista.
Turklāt Arteh tagad ne tikai skrūvē sābus, bet arī liek gāzes iekārtas un nodrošina to apkopi. Tātad nav jāblandās apkārt pa vairākiem servisiem, viss notiek zem viena jumta par tirgū vis konkurētspējīgākajām cenām. Nu ko gan vairāk var vēlēties?
Par gaisa masas mērītāju un Throttle body Tu neesi dzirdējis, jo Tavā Saabā ir Opel dzinējs ;) Protams, savam traktoram es esmu nomainījis gan CKP sensoru, gan gaisa masas mērītāju, bet šīs detaļas ir 6x lētākas nekā Saab benzīnniekiem, kurus izmanto 9-5 :P Turklāt, tieši dīzeļa remontos gandrīz sešu gadu laikā es esmu ieguldījis (ja skaita iekšā turbīnas remontus) varbūt nedaudz vairāk kā izmaksātu ķēdes maiņa, bet to ķēdi es ar saviem 100k km pa šiem gadiem, mīcoties pa pilsētu, jau atkal būtu izstaipījis, ka tā būtu jāmaina :dry: Labi, katram sava ticība - es vienkārši veicu sausus aprēķinus, ņemot vērā šeit parasti pieteiktās problēmas un ieklausoties gudrākos cilvēkos, kuri vairāk saprot no šīm lietām ;)
Nu un kur Tu pēcak uz komforta un prieka ieekonomēto naudu liec? ja biznesa attīstībā, izglītība utt tad atkāpjos un cieņā noliecu galvu, bet ja vnk izterē savādāk tad tā auto ekonomija tik tads autopedera...tijas paveids vien ir.
Ekonomijas pēc izvēlēts mazdīzelis manās acīs ne ar ko neatšķiras no tirgū pārdodamā tualetes papīra par 7 sant, možuma tējas, liepājas kafijas un wall street cigaretēm- ja to patērē nabaga students ar 15 LVL stīpu tad viss ok, bet cilvekam ar normālu ienākuma avotu ta ir sevis mānīšana un sīkumainība.
Ja ekonomēt ir tik nozīmīgi Tavai psiholoģiskajai veselībai tad kādēļ neiet līdz galam un nepārkāpt Opel Astra D? Jā, salons būs pilīti sliktāks, gaita pilīti izsmerētāka, bet toties iesipsi vel litru-pusotru :)

Re:9-5 06-09 pērk

Posted: Thu Jun 14, 2012 12:10 pm
by lawyer
Kur es to ieekonomēto naudu lieku? :huh: Vai man tāda vispār ir? :huh: Diez vai :dry: No tā es arī secinu, ka 9-5 man ir par dārgu :P

Nav jau stāsts par to, kā iesipt kapeiku, bet gan kā novērst $$$ izšķērdēšanu ;)

Vienkārši esmu secinājis, ka finanšu politika, ko es piekopu vēl nesenā pagātnē, ir bijusi galīgi garām, un daži mani stratēģiskie lēmumi finanšu jomā arī ir bijuši garām :dry:

Esmu domājis par to, ka tad, kad ģimenei vajadzēs otru ikdienas auto, es varētu pārkāpt kādā kompaktniekā, bet nekas no piedāvātā klāsta mani īsti neuzrunā. Skaidrs ir arī tas, ka ģimenē man nebūs vajadzīgas divas lielas mašīnas. Tādēļ principā varētu braukāt arī ar Mini (tas man vizuāli patīk, bet tā cena, grrrrr), vai kādā tamlīdzīgā aparātā, ja vien tādā varētu iedabūt hokeja vārtsarga somu :)

Re:9-5 06-09 pērk

Posted: Thu Jun 14, 2012 12:55 pm
by elmo
Lawyer, tev manas degvielas izmaksas pilsētā ir deguna priekšā!
Paņem kalkulatoru un sarēķini, domāju, tieši tik pat cik dīzelis.
Uz šosejas jau pavisam cits stāts,tur tavs dīzelis zaudē gan ekonomijas gan dinamikas ziņā vienos vārtos!


Ja mēs skatāmies BMW trīslitru dīzeļu virzienā, tad jā, tur ir jauda, tur ir ekonomija, tur ir kaifs braukt.;)

Re:9-5 06-09 pērk

Posted: Thu Jun 14, 2012 1:44 pm
by lawyer
Labi, atļauju Tev turpināt tam ticēt :D

Re:9-5 06-09 pērk

Posted: Thu Jun 14, 2012 3:41 pm
by elmo
Tātad tu brauc ar kontrabasu!:laugh: