• Dažādi jautājumi par 9-3 - Page 8
Page 8 of 57

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Thu Nov 27, 2008 2:15 am
by Arnijs
Daudzas detaļas tagad nāk marķētas ar vnk GM. Tāpat, kā tas ir VAG koncernam. Auto dažādi, bet detaļas ļoti daudz ir vienādas.

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Fri Nov 28, 2008 4:24 pm
by iRAFAR
Labrīts!

Manam 9-3 ar 2.0i motorīti slapjā laikā sākusi slīdēt siksna...
Diagnosticēju pēc tā, ka braucot pa bedrēm pēkšņi uzrodas viens circenis motorā :)
Bet tas circenis uzrodas arī tad, kad samazina siltā gaisa plūsmu salonā...:blink:

Ja tā ir motora siksna, tad stulbākais tas, ka viņa ir nomainīta mēnesi atpakaļ... :angry:

Vai ir vērts aizbraukt uz kārtīgu kantori viņu nospriegot vai arī tur nekas nav labojams un jāmaina vēlreiz?

Otra lieta, kura parādās ļoti slapjā laikā...
Cik saprotu, SAABiņu uz priekšu dzen ķēde, nevis siksna... Tad kāpēc, kad siksnai ļoti slīd mašīna neiet uz priekšu? Sajūta apmēram tāda kā spolētos uz sniega un pēkšņi sākas asfalts...
Ienāca prātā doma par sajūgu... Bet vai tiešām diskiem tiek klāt ūdens?:blink:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Fri Dec 05, 2008 9:23 pm
by lawyer
Vakar atkal pamatīgi izpaudās tā problēma ar nelekšanu - aķis griež kā traks, bet motors nelec... Pēc trešās reizes tikai pieleca... Turklāt, šīs griešanas laikā pa izpūtēju nāk ārā balti dūmi...!? Sarunāju Vikingus uz otrdienu - redzēs ko tie atradīs:(
Auto turklāt stāvēja līdzenā vietā - pirms tam grūtības bija tikai, kad auto ar pakaļgalu iz leju stāvēja...

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Fri Dec 12, 2008 10:45 pm
by lawyer
Beidzot Vikingos tika kaut kādā jēgā ar to nelekšanu, tādēļ varu tagad atskaitīties;)

1. Viens no vaininiekiem esot bijis degvielas filtrs - pilnīgā ķīselī esot bijis... nomainīja... (mainīju vēl pavasarī, liekas)

2. Degvielas (augstspiediena) sūkņa "atplūdes skrūves" - tās esot bijušas ciet - izpūta, iztīrīja...

3. Aķis, kuram vēl ir paaugstināta slodze (no tā pa tiešo barojas abi pastiprinātāji), tika atzīts par sūdīgu, jo tas problēmu esot vēl saasinājis - nomainīts tiks rīt uz DETA Senator 100 Ah...

Kopējais rēķins Vikingos par šo prieku - 195 LVL (no tā aķis - LVL 91)

Cerams, ka vairāk tādu problēmu nebūs...:blush:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Sat Dec 13, 2008 12:15 am
by elbruss
Nu nezinu gan, tas viss izklausās pēc atrunāšanās (no Vikingu puses) un kaut kā darīšanas, lai imitētu darbu. Protams ceru, ka tev tas palīdzēs, bet nu to varēs novērtēt tikai pēc kāda laika. Ja kas tad informē,jo šī problēma te dažiem vēl aktuāla :)

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Sat Dec 13, 2008 1:28 am
by genakum
Man shaada probleema paraadiijaas peec degvielas suuknja mainjas. Nedariiju to SAAB kantoros, bet puspaziistamaa kantorii.
Tagad jau kaadu pusgadu pie starteeshanas zaagjeeju 3-5 sekundes.
Aizdomas jau, ka ar to suukni kaut kas nav chikiniekaa,bet kaut kaa nav iekaariens izmest lieku pikji par "nevajadziigu remontu".

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Sat Dec 13, 2008 1:54 am
by lawyer
Pazāģēt 3-5 sekundes - tas vēl ir O.K., bet man bija jāzāģē 10 sekundes un vairāk, līdz es atslēgu griežu vēlreiz un tad vēlreiz...:dry:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Sat Dec 13, 2008 2:26 am
by Arnijs
elbruss wrote:Nu nezinu gan, tas viss izklausās pēc atrunāšanās (no Vikingu puses) un kaut kā darīšanas, lai imitētu darbu. Protams ceru, ka tev tas palīdzēs, bet nu to varēs novērtēt tikai pēc kāda laika. Ja kas tad informē,jo šī problēma te dažiem vēl aktuāla :)
Bet tad paskaidro KO vēl var darīt un skatīt? Ir skaidrs, ka - ja ilgstoši jāžāģē, tad ir kaut kas no šiem:
Starteris nenodrošina vajadzīgos apgr.
Nav vajadzīgās kompresijas
Nav hermētiska degv. sistēma
Degv. sistēmai ir papildus pretestība līdz sūknim
Bojāti smidzinātāji
Nepareizs iesmidzināšanas moments
Varbūt vēl kaut kas, ko esmu piemirsis...

Nu šeit divi punkti Vikingos ir sadarīti!
Tā ir darbības imitācija?

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Sat Dec 13, 2008 4:58 am
by elbruss
Arnijs wrote: Bet tad paskaidro KO vēl var darīt un skatīt? Ir skaidrs, ka - ja ilgstoši jāžāģē, tad ir kaut kas no šiem:
Starteris nenodrošina vajadzīgos apgr.
Nav vajadzīgās kompresijas
Nav hermētiska degv. sistēma
Degv. sistēmai ir papildus pretestība līdz sūknim
Bojāti smidzinātāji
Nepareizs iesmidzināšanas moments
Varbūt vēl kaut kas, ko esmu piemirsis...

Nu šeit divi punkti Vikingos ir sadarīti!
Tā ir darbības imitācija?
Es būtu sācis ar degvielas sistēmas vakumtestu nevis netīra degvielas filtra nomaiņu. Akumulators arī protams var būt pie vainas, bet nu šaubos vai tā ir šitā reize. Ja pareizi sapratu tad lawyer problēmas sākās kaut kad vasaras sākumā, turklāt tad pēc skaņas varētu saprast, ka aķis normāli nevelk. Vienīgais, ko es nezinu ir degvielas sūkņa "atplūdes skrūves" - kāda ir to funkcija.
Vienkārši man tīri subjektīvi tāda nepabeigta darba sajūta radās.

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Sat Dec 13, 2008 5:16 am
by elmo
lawyer wrote:Pazāģēt 3-5 sekundes - tas vēl ir O.K., bet man bija jāzāģē 10 sekundes un vairāk, līdz es atslēgu griežu vēlreiz un tad vēlreiz...:dry:
Ja aķis bez mitas var griezt starteri, tad diez vai aķis bij pie vainas! Drīzāk Vikingi izpilda akumulatoru pārdošanas plānu! :)

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Sat Dec 13, 2008 5:49 am
by Arnijs
elmo wrote:
lawyer wrote:Pazāģēt 3-5 sekundes - tas vēl ir O.K., bet man bija jāzāģē 10 sekundes un vairāk, līdz es atslēgu griežu vēlreiz un tad vēlreiz...:dry:
Ja aķis bez mitas var griezt starteri, tad diez vai aķis bij pie vainas! Drīzāk Vikingi izpilda akumulatoru pārdošanas plānu! :)
Dīzelis uz šo ir itin jūtīgs! pašam var likties, ka griež itin OK, bet - pietiek uzlikt atbilstošas jaudas (jaudīgāku) un uzreiz ir jūtamas izmaiņas.
elbruss... Un KO varēsi pateikt tajā vakuumtestā? Tikai to, vai sistēma ir vai nav hermētiska! Teorētiski jābūt, ka vakkuma pretestība nedrīkst pārsniegt -o,2bar Filtra radīto pretestību tāpat nomērīsi tikai nomainot un salīdzinot. Jo arī ar to, ka pretestība var pārsniegt tos -0,2, degviela tāpat uzsūksies, tikai ilgākā laika posmā! Bet par to, CIK ilgākā - datu nav! Tā, ka tas viss daudzmaz notiek uz "čuju". Ja ir filtrs netīrs - mainām! Lai varētu pateikt ar testu - filtram jābūt totāli ciet. Bet to auto jutīs pirmais ar jaudas trūkuma simptomiem.

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Sun Dec 14, 2008 6:49 am
by lawyer
Pēc jauna kārtīga aķa uzlikšanas starterim ir pavisam cits grieziens ;)

Nejūtos šobrīd no Vikingu puses uzvilkts pa liekām $$$...

Turklāt - tā bija tikai mana iedoma, ka degvielas filtru esmu mainījis vēl pavasarī - pārbaudīju papīrus - pēdējo reizi tas minēts pēc pirkšanas 2006.gada oktobrī... To tā kā būtu jāmaina kopā ar eļļu vai retāk?

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Sun Dec 14, 2008 7:14 am
by Arnijs
lawyer... Apmēram pa 30 tk, bet - pietiek arī ar pāris bākām nekvalitatīvas degvielas, lai viņš būtu ciet.

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Sun Dec 14, 2008 7:31 am
by Nīgrais
Ja man būtu dīzelis.... :laugh:
Es izmestu oriģinālo un liktu šo: http://www.cumminsfiltration.com/pdfs/p ... T32562.pdf
;)

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Sun Dec 14, 2008 7:57 am
by Arnijs
Nīgrais wrote:Ja man būtu dīzelis.... :laugh:
Es izmestu oriģinālo un liktu šo: http://www.cumminsfiltration.com/pdfs/p ... T32562.pdf
;)
Tas gan! +1!
Šito pirmo reizi apskatīju kaut kādā tur 199X gadā Tartu motoršovā.