• 9-5 - Page 2
Page 2 of 2

Re:9-5

Posted: Tue May 08, 2012 5:14 pm
by andrejsb
Elmo, cik tas naudas izteiksmē, es domāju hadenes remonti? Un cik daudz novālēts. Un ar ko izputējs ir tā noziedzies, ka 2x tika mainīts :)

Re:9-5

Posted: Tue May 08, 2012 5:40 pm
by andrejsb
Bet autoram, vajadzētu noskatīt, kas patīk un neliekas krimināli nobraukts un obligāti dzīt uz diagnostiku, uz Vestienas ielu. Tur arī pārbaudīs un arī pastāstīs par tiem knifiem. Dārgākais ir ķēdes maiņa (~500 ls), kas droši vien daudziem arī ir pārdošanas iemesls...

Re:9-5

Posted: Tue May 08, 2012 6:37 pm
by chippy
Nu nekas, cilvēks iegādās 9-5, izbrauks un atradīs stimulu uzlabot darba ražīgumu... :)

Re:9-5

Posted: Tue May 08, 2012 8:27 pm
by Ainars
ar 9-5 brauc tikai veiksmīgi biznesmeņi ;)

Re:9-5

Posted: Tue May 08, 2012 9:50 pm
by elmo
No tavas mutes dieva ausī!:-)

Re:9-5

Posted: Tue May 08, 2012 10:13 pm
by Nils
Ainars wrote:ar 9-5 brauc tikai veiksmīgi biznesmeņi ;)
Tie laiki jau sen ir pagājuši, nolaižamies uz zemes. :laugh:

Re:9-5

Posted: Tue May 08, 2012 10:30 pm
by Saabich
Nils wrote:
Ainars wrote:ar 9-5 brauc tikai veiksmīgi biznesmeņi ;)
Tie laiki jau sen ir pagājuši, nolaižamies uz zemes. :laugh:
Mūsdienās veiksmīgi biznesmeņi nebrauc ar tik lētiem auto :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Re:9-5

Posted: Tue May 08, 2012 10:31 pm
by andrisem
Nils wrote:
Ainars wrote:ar 9-5 brauc tikai veiksmīgi biznesmeņi ;)
Tie laiki jau sen ir pagājuši, nolaižamies uz zemes. :laugh:
Jā, jo daži ir ielikuši gāzi un vairs neskaitās :D

Re:9-5

Posted: Tue May 08, 2012 10:41 pm
by andrejsb
Nu bet kolēģi ar ko SAAB 9-5, izņemot nedaudz dārgāku ķēdes nomaiņas momentu, ir dārgāks uzturēšanā par jebkuru citu līdzīgas klases auto!?
Tad kad bembelāts ar 3l dīzeli ņammā 8 litri tas ir OK. Bet kad saabs ar benžas sirdi 10 litri, tad ir tas ir ahūni daudz...

Re:9-5

Posted: Tue May 08, 2012 11:48 pm
by elmo
andrisem wrote:
Nils wrote:
Ainars wrote:ar 9-5 brauc tikai veiksmīgi biznesmeņi ;)
Tie laiki jau sen ir pagājuši, nolaižamies uz zemes. :laugh:
Jā, jo daži ir ielikuši gāzi un vairs neskaitās :D
Es gan teiktu, ka tikai daži vēl ir palikuši, kas negāzē!:laugh:

Re:9-5

Posted: Tue May 08, 2012 11:50 pm
by elmo
andrejsb wrote:Nu bet kolēģi ar ko SAAB 9-5, izņemot nedaudz dārgāku ķēdes nomaiņas momentu, ir dārgāks uzturēšanā par jebkuru citu līdzīgas klases auto!?
Tad kad bembelāts ar 3l dīzeli ņammā 8 litri tas ir OK. Bet kad saabs ar benžas sirdi 10 litri, tad ir tas ir ahūni daudz...
Kas tas Tev par saabu ar mikrosirdi, ka tikai 10 litrus tērē?:-)

Re:9-5

Posted: Wed May 09, 2012 9:27 am
by andrejsb
Jauktajā ciklā 50% štrāse, 50% haupštāte, tā arī sanāk. Sirds parastā - 2.3t. Braukšanas stils mierīgs. 5-robu tomāts. Vasara. Protams, ja spiest gašeti var arī kudiš vairāk izspiest. Ziemā, mīcoties pa piesnigušajiem pagalmiem protams bija kudiš vairāk.

Re:9-5

Posted: Wed May 09, 2012 12:52 pm
by lawyer
andrejsb wrote:Nu bet kolēģi ar ko SAAB 9-5, izņemot nedaudz dārgāku ķēdes nomaiņas momentu, ir dārgāks uzturēšanā par jebkuru citu līdzīgas klases auto!?
Tad kad bembelāts ar 3l dīzeli ņammā 8 litri tas ir OK. Bet kad saabs ar benžas sirdi 10 litri, tad ir tas ir ahūni daudz...
Ne jau degvielas patēriņā tā starpība rodas, 9-5 ir bēdīgi slavens ar tādām problemātiskām un dārgām lietām kā jau pieminētā ķēdes maiņa, DI kasetes nodegšana, kartera ventilācijas problēmas, CKP sensora, Throttle body un gaisa masas mērītāja izbeigšanās u.c. lietām, kuras, šķiet, tādam 5.sērijas bembim vnk neizbeidzas vai arī, ja izbeidzas, tad ir pieejami daudz dažādi aftermarket izstrādājumi, par kuriem nav jāatloka simti LVL...

Re:9-5

Posted: Wed May 09, 2012 1:24 pm
by edijs
Tad jau varētu teikt, ka 9000'šais arī ir bēdīgi slavens ar savu ķēdi, DI kaseti, throttle body (tie, kam elektroniskā drosele), CKP un MAFs arī mēdz nobeigties >92.gada modeļiem.

Bet būsim reāli - DI kaseti var arī lietotu uzlikt un braukt dziedādams, neviens nespiež pirkt jaunu. DI konstrukcija nav nekāda raķešu zinātne, lai varētu apgalvot, ka ar lietotu ir kā ar bitēm, drošāk jaunu, utt. Nosvilt var arī pilnīgi jauna, kā mēs te zinām no kolēģu pieredzes.

Ķēde - ja maiņa nebūs aiz kalniem, tad arī auto cena būs atbilstoša (vai nokaulējama), lai uz starpības rēķina to ķēdi nomainīt nebūtu pārlieku sāpīgi. Un tas pat varbūt ir labāks variants, nekā pirkt ar it kā labu ķēdi un pēc pāris gadiem attapties pie maiņas. Priekš sevis nomaini un brauc svilpodams.

Nezinu par 9-5 throttle body, bet šķiet, ka attiecībā uz 9k tā problēma ir nedaudz uzpūsta. Pirmkārt, var nopirkt citu, lietotu droseli. Protams, ka uzvārīties gribošā šrotā noplēsīs visus 100 latus, ja zinās, ka tu bez tās detaļas nevari pabraukt vairs. Taču pazondējot apkārt ir taču arī sakarīgāki piedāvājumi. Otrkārt - nav tak tā drosele nez kāds mega sarežģīts inženierizgudrojums, attiecīgi gan jau vairumā gadījumu ir restaurējama esošā. Mums tak Vestienas ielā ir cilvēki ar zelta rokām. :) Teiksim manējo throttle body Zinītis kaut kādā veidā dabūja tādā stāvoklī, ka, phuphuphu, gads jau riņķī un problēmas kā nebijušas.

Re:9-5

Posted: Wed May 09, 2012 3:15 pm
by Ainars
lawyer wrote:
andrejsb wrote:Nu bet kolēģi ar ko SAAB 9-5, izņemot nedaudz dārgāku ķēdes nomaiņas momentu, ir dārgāks uzturēšanā par jebkuru citu līdzīgas klases auto!?
Tad kad bembelāts ar 3l dīzeli ņammā 8 litri tas ir OK. Bet kad saabs ar benžas sirdi 10 litri, tad ir tas ir ahūni daudz...
Ne jau degvielas patēriņā tā starpība rodas, 9-5 ir bēdīgi slavens ar tādām problemātiskām un dārgām lietām kā jau pieminētā ķēdes maiņa, DI kasetes nodegšana, kartera ventilācijas problēmas, CKP sensora, Throttle body un gaisa masas mērītāja izbeigšanās u.c. lietām, kuras, šķiet, tādam 5.sērijas bembim vnk neizbeidzas vai arī, ja izbeidzas, tad ir pieejami daudz dažādi aftermarket izstrādājumi, par kuriem nav jāatloka simti LVL...
nu hvz viss ir relatiivs. Kadu nopirksi tadu ari busi pelnijis. Un 5er bmw nav nekada Dieva daavana, kur nu vel pa leeto pirkts.