• Pērles - Page 2
Page 2 of 7

Re:Pērles

Posted: Fri Feb 24, 2012 11:11 pm
by Ainars
kur var nopirkt tadu zilu hermētiķi? :D

Re:Pērles

Posted: Fri Feb 24, 2012 11:24 pm
by Arnijs
Ainars wrote:kur var nopirkt tadu zilu hermētiķi? :D
Tas pat nebija hermētiķis. Vienkāršs "Depo" celtniecības silikons.

Re:Pērles

Posted: Fri Feb 24, 2012 11:35 pm
by chippy
33Ls - Depo silikons (2Ls)= Peļņa :D

Re:Pērles

Posted: Sat Feb 25, 2012 10:55 am
by Gregers
Saabich wrote:
elmo wrote:
skirem wrote:ja nemaldos šim gadam nav arī 5 ātrumu tomāts
A kā labāk, pieci īsi, vai četri gari!? :laugh: :woohoo:
Es domāju katram daudzmas tehniskam cilvēkam ir skaidrs kura kārba labāk:laugh: 50gados arī mehāniskā bija ar trim pārnesumniemB)
Jebkuram DAUDZMAZ tehniskam cilvēkam ir skaidrs, ka jo vairak ātrumu, jo lielāki laika zudumi uz pārslēgšanos un ātrak kārba aizies pie dieviem! Mega super 82 pārnesumu kārbas ir tikai un vienīgi mārketings! ;)
Bet ja pa tēmu tad salīdzinot abas kārbas man pa pilsētu vairak patīk četriniece(vel labak bija sena dodža 3 pakapniece), jo neslēgajās un vienkāršāk paredzēt ko darīs. Pa šoseju atkal labāk pieciniece, jo zemāki apgriezieni pie 100 km/h. Ir braukts, gan ar 6 gan 7 pakāpju tūdiem un tie pa pilsētu mani personīgi tracina ar savu nepārtraukto slēgāšanos un pārlieki jūtīgo reaģēšanu uz pedāļa stāvokļa izmaiņām- kad gribu tikai piemest 5-7 km/h šī jau paspējusi pārlēkāt miljons ātrumiem kā rezultātā paātrinājums ieilgst un sanāk raustīts.
Četrinieces uzvedās kā mierīgs nosvērts cilvēks ar manuāli, bet piemēram BMW sešiniece man atgādināja braukšanu kad ātrumus slēdz blakussēdētājs

Re:Pērles

Posted: Sat Feb 25, 2012 11:18 am
by Nils

Re:Pērles

Posted: Sat Feb 25, 2012 11:32 am
by envoy
Spriežot pēc tām drausmīgi neglītajām restēm, tas laikam drīzāk būs Brabus edišn.

Re:Pērles

Posted: Sat Feb 25, 2012 11:40 am
by jastr
Gregers wrote:
Saabich wrote:
elmo wrote: A kā labāk, pieci īsi, vai četri gari!? :laugh: :woohoo:
Es domāju katram daudzmas tehniskam cilvēkam ir skaidrs kura kārba labāk:laugh: 50gados arī mehāniskā bija ar trim pārnesumniemB)
Jebkuram DAUDZMAZ tehniskam cilvēkam ir skaidrs, ka jo vairak ātrumu, jo lielāki laika zudumi uz pārslēgšanos un ātrak kārba aizies pie dieviem! Mega super 82 pārnesumu kārbas ir tikai un vienīgi mārketings! ;)
Bet ja pa tēmu tad salīdzinot abas kārbas man pa pilsētu vairak patīk četriniece(vel labak bija sena dodža 3 pakapniece), jo neslēgajās un vienkāršāk paredzēt ko darīs. Pa šoseju atkal labāk pieciniece, jo zemāki apgriezieni pie 100 km/h. Ir braukts, gan ar 6 gan 7 pakāpju tūdiem un tie pa pilsētu mani personīgi tracina ar savu nepārtraukto slēgāšanos un pārlieki jūtīgo reaģēšanu uz pedāļa stāvokļa izmaiņām- kad gribu tikai piemest 5-7 km/h šī jau paspējusi pārlēkāt miljons ātrumiem kā rezultātā paātrinājums ieilgst un sanāk raustīts.
Četrinieces uzvedās kā mierīgs nosvērts cilvēks ar manuāli, bet piemēram BMW sešiniece man atgādināja braukšanu kad ātrumus slēdz blakussēdētājs
Greger, šitā laba pērle, kur izraki? :D

Re:Pērles

Posted: Sat Feb 25, 2012 12:07 pm
by edijs
:D

Man tieši bwm sešiniece šķiet ļoti ok, jo reāli sestais robs ieslēdzās tikai virs 80kmh, pilsētā lielākoties tikai līdz piektajam tiek un arī tikai brīdī, kad jau ripinies konstantā ātrumā uz 60kmh. Pie tam, ja vien es nekļūdos, vienmērīgi un lēni uzsākot braukšanu, tas tiek darīts jau uzreiz ar otro ātrumu un pirmajā iemet vien tad, ja stiprāk iemin grīdā. Attiecīgi - izpaliek viena papildus pārslēgšanās no īsā pirmā roba uz otro. Un, ja līdz nākamam krustam tālāk par 50kmh netiec, tad reāli viņš paspēj izslēgties tikai caur 2-3-4. Savukārt, uz šosejas, kad tiek likts lietā sestais robs - pie 100kmh stabili zem 2k rpm, uz kādiem 110-115kmh (120 uz spido) nedaudz pāri 2k. Nu ļoti patīkami, pēc ilgākas pabraukāšanas prasās saabam arī sestais robs un pat garā kārba šķiet nedaudz par īsu. :D Protams, man grūti spriest, kā ar šo pašu kārbu būtu ar benzīna motoru, jo tas traktors tomēr pie zemajiem apgriezieniem tāds ņiprāks. Katrā ziņā - šī sešiniece kārba ir mainījusi manu attieksmi pret automātiskajām kārbām.

Re:Pērles

Posted: Sat Feb 25, 2012 1:13 pm
by Gregers
edijs wrote::D

Man tieši bwm sešiniece šķiet ļoti ok, jo reāli sestais robs ieslēdzās tikai virs 80kmh, pilsētā lielākoties tikai līdz piektajam tiek un arī tikai brīdī, kad jau ripinies konstantā ātrumā uz 60kmh. Pie tam, ja vien es nekļūdos, vienmērīgi un lēni uzsākot braukšanu, tas tiek darīts jau uzreiz ar otro ātrumu un pirmajā iemet vien tad, ja stiprāk iemin grīdā. Attiecīgi - izpaliek viena papildus pārslēgšanās no īsā pirmā roba uz otro. Un, ja līdz nākamam krustam tālāk par 50kmh netiec, tad reāli viņš paspēj izslēgties tikai caur 2-3-4. Savukārt, uz šosejas, kad tiek likts lietā sestais robs - pie 100kmh stabili zem 2k rpm, uz kādiem 110-115kmh (120 uz spido) nedaudz pāri 2k. Nu ļoti patīkami, pēc ilgākas pabraukāšanas prasās saabam arī sestais robs un pat garā kārba šķiet nedaudz par īsu. :D Protams, man grūti spriest, kā ar šo pašu kārbu būtu ar benzīna motoru, jo tas traktors tomēr pie zemajiem apgriezieniem tāds ņiprāks. Katrā ziņā - šī sešiniece kārba ir mainījusi manu attieksmi pret automātiskajām kārbām.
Apmainamies ar autiņiem uz kādu nedēļu un sapratīsi, ka normāla četriniece ir patīkamāka pilsetā.
Ar garo kārbu pie 100 km/h Tev vajadzētu būt ap 2100 rpm- kur ta vel garāku, dzinējs tak slāps gaitā :)

Nu lūk, pārlasi savu aprakstu- karba izmanto tikai 4 ātrumus ikdienā tātad atlikušie 1 un 5 ir tikai mārketings. Pā šoseju daudzātrumnieces ir ekonomiskākas, bet tur atkal ekonomiju apēd remonta izmaksas un atkal iznāk priekšplānā piemēram četriniece ar overdraivu kā 300m un Griffinam kuriem pie 100 km/h ir ap 2k rpm vai arī vecas labās piecinieces kuras man liekas pašas sabalansētākās.
BMW sešinieci parastajā režīmā toreiz palietoju pāris desmitus km un pārslēdzos uz sport, jo likās tāda pārāk neatsaucīga, moš ja pierod tad ir ok. BMW ir foršas manuālās kārbas, bet automāti rulle tikai Mercedes un cadillac.
Vispār ar kārbām ir jocīgi, mārketinga un ekoloģisko normu dēļ motori stradā aizvien šaurakā un šaurākā diapazonā kas spiež radīt vairāk un vairāk pārnesumus, kas atkal noved pie nepieciešamības tās kārbas sarežģīt, jeb savadāk izsakoties pērkam aizvien ekonomiskākus auto, bet maksājam par uzturēšanu aizvien dārgāk un dārgāk, bet prieka gūstam mazak un mazāk :huh:

Re:Pērles

Posted: Sat Feb 25, 2012 8:11 pm
by Saabich
bet patēriņš gan kā aero:cheer:

Re:Pērles

Posted: Thu Mar 01, 2012 10:33 am
by Nils
Pēdējais teikums nogāza no kātiem. :laugh:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/trans ... aflgo.html

Re:Pērles

Posted: Thu Mar 01, 2012 11:23 am
by Kudinsky

Re:Pērles

Posted: Thu Mar 01, 2012 10:59 pm
by Tunnel
Par anekdoti nenosauksi, tāpēc liku pie pērlēm...

"Paralēlā parkošanās - kad tu noparkojies un tev ir pilnīgi paralēli, kur parkosies pārējie."

Re:Pērles

Posted: Thu Mar 01, 2012 11:04 pm
by Tunnel
Nils wrote:Šeit būtu interesanti palasīties arī pirms pāris dienām apspriesto zelta fondu, t.i. kādi nu kuram bijuši pērļu vērti stāsti saistībā ar Saab ekspluatāciju.

Šodienas pērle ir ar mistisku ekonomijas iekārtu aprīkots 9-5 n/a: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... febox.html
:woohoo:
Radās vēlēšanās pajautāt cik bieži jāmaina starteris... ekonomijas nolūkos.

Ekonomijas iekārtā - ozons - braucam uz ozona ar starteri :D

Re:Pērles

Posted: Mon Mar 05, 2012 11:29 pm
by envoy
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... ggnfj.html
Divas lietas. Kāds gudrinieks izdomājis, ka SE nozīmē Swiss Edition un tagad bezmaz visi tā raksta (esot viena no 'pilnākajām' versijām). :laugh:
Un otra - ievērojam durvju rokturi salona bildē. Lai gan, ko es sajēdzu, varbūt Swiss Edition tā ir jābūt. :laugh: