• Lawyer: c900 FF 4d racing edition - Page 4
Page 4 of 48

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Fri Apr 20, 2012 7:53 pm
by Nauris_t16
Gustavs wrote:Varbūt Z. ir cits piegājiens, taču es parasti rikojos šādi: Pirms starta čoks līdz galam ārā, 2-3.sek. periodā pēc auto piedarbināšanas uz izjūti lēnām stunmjam čoku atpakaļ - līdz normāliem brīvgaitas rpm,kuri neliecina par slāpšanu.
Labi, ka tā. Bet to bendzīnsūkņa štruntu gan pasūti Vikingos, vismaz, lai ir, jo šamais ir self made, par cik nebija citu variantu un bija jāgaida 2.nedēļas līdz pasātījums atceļoja. Teorētiski viņam ir jākalpo tik pat labi kā oem, bet back up' am noderēs.
Viss pilnīgi pareizi, priekš kam tad viņam ir domāts pilns gājiens :D Mans ar pilnībā izvilktu lec no pusapgrieziena, neko tur nevajag spaidīt. Un pēc tam jau stumj atpakaļ līdz max iestumatam stāvoklim kādā var braukt, lai maita nerij tik daudz :D

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Apr 23, 2012 9:44 am
by lawyer
Beidzot tika uzlikti vasaras riteņi :) Tagad, kad ir 15" crosspoke, gribas šos jau 16" izmērā :D Un baigi augsts arī tas izskatās - gandrīz kā džipiņš :D

Image

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Apr 23, 2012 10:00 am
by elmo
Negribi pamēģināt pakaļējos logus notonēt ar kādu 70% plēvi!?

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Apr 23, 2012 11:36 am
by lawyer
Ir tāda doma - lai vasarā mazāk karst salons, bet, kad es to izdarīšu, nezinu :silly:

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Apr 23, 2012 11:49 am
by edijs
Tu jau zini, kur meklēt 16" Cross Spoke, ne? :D

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Apr 23, 2012 11:51 am
by elmo
Es savam logus tonēju tikai tāpēc, ka ir netikums uz pakaļējā beņķa aizmirst portfeli. Nekā vērtīga tur nav, bet tas ļoti provocē uz sānu logu izdauzīšanos, tāpēc ieliku 70% plēvi un neko neredz, kas iekšpusē darās.

+ lielākais ieguvums ir vizuālais. Pasažieri var lūrēt uz visiem, nebaidoties, ka kāds dusmīgi lūrēs pretī. Nu un protams aizmugurējie kožas beņķi ir daudz labākā stāvoklī, jo saule viņiem tik ļoti nedara pāri, kā priekšējiem.

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Apr 23, 2012 1:26 pm
by Nauris_t16
lawyer wrote:Beidzot tika uzlikti vasaras riteņi :) Tagad, kad ir 15" crosspoke, gribas šos jau 16" izmērā :D Un baigi augsts arī tas izskatās - gandrīz kā džipiņš :D

Image
Tev šiem vai tad riepas ir augstākas nekā ziemas diskiem?

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Apr 23, 2012 3:28 pm
by lawyer
Tā sanāk, šie ir 195/65, bet ziemā bija 185/65 :silly:

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Apr 23, 2012 8:47 pm
by Nauris_t16
lawyer wrote:Tā sanāk, šie ir 195/65, bet ziemā bija 185/65 :silly:
195/65 ir baloni, kas paredzēti fiat un lancia kruestojumam.

900og uz R15 OEM ir:
165
175/70
185/65
195/60
205/55

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Apr 23, 2012 9:06 pm
by elmo
Priekš "racing edition" jau tā kā vairāk piederētos 205/55.;)

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Tue Apr 24, 2012 11:46 am
by lawyer
Ehhh, tas tāpat ir pagaidu risinājums - par izmēriem iespringšu, kad likšu virsū 16" crosspoke :silly:

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Fri Jul 06, 2012 5:04 pm
by lawyer
Beidzot kaut kas tika arī sadarīts :)

ARTEH sagatavoja šamējo uz apskati, pie reizes uzstādot oriģinālo aizsargpannu un priekšējo šķērsstabilizatoru ar poly buksēm :) Tajā īsajā gabaliņā līdz garāžai, izņemot divus asus līkumus, šķita, ka priekšgals ir kļuvis manāmi savāktāks - yeeaaaahhh :)

Cik bieži vispār šamējam ir jāmaina degvielas un gaisa filtrs? Vēl ir kaut kādas regulāri maināmās lietas bez jau minētā un motora eļļas? Sveces? Bremžu šķidrums? Dzesēšanas šķidrums?

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Fri Jul 06, 2012 6:45 pm
by Nauris_t16
Degvielas filtrs karburatoram ir jāskatās pēc duļķainības pakāpes :D Normāli kādi 20k km ar normālu degvielu un nepiekakātu bāku. Gaisa filtram arī aptuveni tas pats, vai pat vēl vairāk.

Dzese un bremžu šķidrums normāli ir jāmaina reizi gadā. Grēkoju. Nu vispār jau uz remontu rēķina, jo tāpat ik pa laikam kaut kāds remonts ietver to daļēju vai pilnu nomaiņu/papildināšanu.

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Sat Jul 07, 2012 12:44 am
by edijs
lawyer wrote:Ehhh, tas tāpat ir pagaidu risinājums - par izmēriem iespringšu, kad likšu virsū 16" crosspoke :silly:
Neatceros, prasīju jau vai nē - tev 16nieki jau ir iepirkti? Ja nē - tad esi lietas kursā, ka man viens komplekts ir glabāšanā. Sāku štukot, ka varbūt nemaz tik drīz nebūs pašam vajadzīgi, varbūt kādam citam vairāk noder, ja vien es saglabāju pirmpirkuma tiesības gadījumā, ja sadomā diskus atkal pārdot. :)

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Jul 09, 2012 9:39 am
by lawyer
edijs wrote:
lawyer wrote:Ehhh, tas tāpat ir pagaidu risinājums - par izmēriem iespringšu, kad likšu virsū 16" crosspoke :silly:
Neatceros, prasīju jau vai nē - tev 16nieki jau ir iepirkti? Ja nē - tad esi lietas kursā, ka man viens komplekts ir glabāšanā. Sāku štukot, ka varbūt nemaz tik drīz nebūs pašam vajadzīgi, varbūt kādam citam vairāk noder, ja vien es saglabāju pirmpirkuma tiesības gadījumā, ja sadomā diskus atkal pārdot. :)
16" cross-spoke nav iepirkti, bet par iegādes iespējām domāšu ne ātrāk kā gada beigās, sākot ar oktobri ;) Ja Tu man tagad piešķirsi pirmpirkuma tiesības, es to disku iegādes gadījumā piešķiršu Tev izpirkuma tiesības, kā jau Tu aprakstīji :) Deal? :)

Viena dīvaina lieta piektdien notikās - braucu uz 80-90 km/h, pirms Gaujas tilta uz Via Baltica atmetos, strauji palaižot vaļā gāzes pedāli, un dzinējs noslāpa (iedegās AKB un eļļas lampiņa), ieliku pārnesumā un dzinējs atkal iedarbojās un vēlāk nekas tāds neatkārtojās :huh: Tas tā ir normāli karburatorniekam? :blink: