• Lawyer: c900 FF 4d racing edition - Page 29
Page 29 of 48

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Wed Apr 05, 2017 4:37 pm
by lawyer
Dažas bildes no operāciju zāles 8)

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Wed Apr 05, 2017 5:55 pm
by Nauris_t16
Netīrs.

Degvielas spiediena regulators 3bar? Sprauslas nevar saprast.

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Wed Apr 05, 2017 6:32 pm
by Vilcins
Beidzot kautkas prātīgs tiek darīts ar to rūsas kasti :clap:
Neaizmirsti par sajūgu un bremzēm :mrgreen:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Wed Apr 05, 2017 9:48 pm
by lawyer
Nauris_t16 wrote:Netīrs.

Degvielas spiediena regulators 3bar? Sprauslas nevar saprast.
Šķidrais vasks labi pievelk putekļus :mrgreen:

Sprauslas droši vien tiks ņemtas no 9k turbo, par degvielas spiediena regulatoru šobrīd nepateikšu :shifty:

Vilciņ, rūsas tam ir daudz mazāk nekā Tavam 9-5 :P Bet par sajūgu un bremzēm nav pamats satraukties vairs :wink:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Wed Apr 05, 2017 10:00 pm
by KoreFun
Kāds setaps tad būs? B202 ar 2.1 kolektoru?

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Wed Apr 05, 2017 10:18 pm
by Vilcins
Nu šo 9-5 vēl nav nācies metināt un likt citas auto markas taburetes, ceru kad viņš tik ilgi nenodzivos manas rokas lai būtu jānodod naglām :mrgreen: lai to izdara kāds cits.

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Thu Apr 06, 2017 10:49 am
by lawyer
KoreFun wrote:Kāds setaps tad būs? B202 ar 2.1 kolektoru?
Būtu jau forši, bet kur lai rauj 2.1 kolektoru? :roll:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Thu Apr 06, 2017 11:18 am
by Nauris_t16
2.1 kolektors ir bezjēdzīgs bez 2.1/2.3 galvas, kas atkal samazina CR par 0,25:1

Kāda drosele būs?

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Thu Apr 06, 2017 3:17 pm
by lawyer
Nauris_t16 wrote:2.1 kolektors ir bezjēdzīgs bez 2.1/2.3 galvas, kas atkal samazina CR par 0,25:1

Kāda drosele būs?
Vai tad droselei ir kādi varianti? :shifty: Tā pati mehāniskā no T5.5? :think: Neesmu tādās detaļās domājis un pārrunājis to ar mehiem :roll:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Thu Apr 06, 2017 6:14 pm
by Nauris_t16
9k droselei ir tizli izvadi priekš AIC vārsta, atkal jau, 2.1 drosele ir ideāla :) 2.0 neder droseles asītes gals, nepareizs leņķis priekš TPS. Var taisīt adapteri uz 2.0 droseles, lai TPS stāv šķībi. Var likt 9k droseli ar tizliem izvadiem. Var uzlikt 2.1 droseli un izdrāzt to līdz 58mm 8-)8-)8-)

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Thu Apr 06, 2017 9:13 pm
by RihardsL
Nauris_t16 wrote:Image

FF aero kita bamperu uzlikas ir way to go, savādāk tas auto ir pārāk pliks :)

Tā kā šo bildi man nez kāpēc forums nerāda, te ir links:

http://www.saabcentral.com/phpgallery/a ... g_Side.jpg

Aero, bet priekš FF izskatās arī OK.

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Fri Apr 07, 2017 4:50 pm
by lawyer
Saņēmām labas ziņas no ARTEH - izrādās, Simmons pēkšņi pamodās un izpildīja jau n-tos mēnešus veco pasūtījumu - būs mums normāla kanalizācijas caurulīte ar visu DP, tikai vēl nav zināms kādu DP - pareizo vai saabisko :mrgreen:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Wed Apr 19, 2017 9:44 pm
by lawyer
Gaidām Simmons'u 8)

IC komplekts lieliski ir ielicies iekšā, varēja pat nelikt plāno dzeses ventilatoru - tā c900 tika pie vienas opeļa detaļas - 9-5 dzeses ventilatora :mrgreen:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Wed Apr 19, 2017 10:42 pm
by Vilcins
300hp būs? Vai jāsāk pusasis virpot no tanku ķēžu tapām? :clap:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Wed Apr 19, 2017 10:58 pm
by lawyer
Vilcins wrote:300hp būs? Vai jāsāk pusasis virpot no tanku ķēžu tapām? :clap:
300hp noteikti nebūs, nevajag, pietiks ar efektīviem 200-250hp :wink: Un pusasis c900 nav tā vājākā vieta, turot daudzus simtus hp :roll: