• Lawyer: c900 FF 4d racing edition - Page 3
Page 3 of 48

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Feb 06, 2012 4:42 pm
by Nauris_t16
KurBads wrote:
ziedoniz wrote:Paskaties, tev pat karma vēl tā pati :D

Pussynt jau īstenībā skaitījās sintētika, ne? Jāiet tad pārbaudīt līmenies iekš 99 kārbas :D

Man gan vēljoprojām liekas, ka atslēga ir regulārā maiņā.
cik regulārā?
Nu motoreļļai pašai par sevi derīguma termiņš ir gads, respektīvi, pēc gada viņa ir zaudējusi savas īpašības. Tajā pat brīdī ir mašīnas, kurām kopš dzimšanas tur nekas nav mainīts, bet brauc un slēdzas tāpat.

Es laikam mainītu reizi divos gados/20k km un leju es parastu 10w40.

900ajam neesmu mainījis eļļu, tur ir viena un tā pati kopš 2003.gada kārbas remonta. Bet šovasar gribētos saņemties tur kaut ko iemainīt.

Tev tak tā Honda MTF ir sintētika, vai ne?

Īstenībā jau ir tā, ka cik cilvēku, tik viedokļu. Vieniem sintētika uzspridzina kārbu, citi to ceļ debesīs. Un, protams, ierastais karš starp dažādu brendu piekritējiem.

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Feb 06, 2012 4:59 pm
by Nils
Man Tukumā servisā pateica, ka kārbai eļļu nevajag mainīt vispār. :laugh:

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Feb 06, 2012 5:10 pm
by KurBads
Es pieņemu, ka Honda MTF ir sintētiska eļļa ar attiecīgām piedevām.

Nils - un pateicoties šim ieteikumam kādu laiku pēc tam izrādījās, ka ceļojums uz Beļģiju tīri baudāms ir arī treilera "mugurā" ..., ja?

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Feb 06, 2012 5:11 pm
by mixeris
Nezinu vai jēga te Lawyer topiku piespmot par šo tēmu, kas ik pa laikam tiek pacelti.
Sintētika jau arī ir dažāda. Atkarīgs no plūstamības parametra. Ja tu ieliesi Mobil 1 0w40, tad tiešām varētu būt problēmas. Atkarīgs arī kāda slodze uz to kārbu ir.

Vajag kaut kur dabūt veco oriģinālo 99 vai 900 user manuāli. Tur ir jābūt par eļļām rakstītam. Tad varētu mēģināt kaut ko pabīdīt uz prikšu un sameklēt atbildi.

Netā neatrodu.

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Feb 06, 2012 8:29 pm
by Nils
KurBads wrote:Es pieņemu, ka Honda MTF ir sintētiska eļļa ar attiecīgām piedevām.

Nils - un pateicoties šim ieteikumam kādu laiku pēc tam izrādījās, ka ceļojums uz Beļģiju tīri baudāms ir arī treilera "mugurā" ..., ja?
Ne gluži, tur reduktors jau bija tāds aizdomīgs un tā grieze, ko tā kārba turēja arī nebija maza, tāpat kā kārbas nobraukums. :)

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Sat Apr 14, 2012 3:14 pm
by lawyer
Šodien šamējais nebija iedarbināms :(

Starteris griež, bet nelec, benzīns ir pilna bāka, pēc ilgākas griešanas un gāzes pedāļa spaidīšanas atskanēja tāds dīvains dobjš, metālisks klakš no motortelpas :dry: Zem kapota nekas aizdomīgs nebija redzams - viss it kā savās vietās, benzīna smakas nav... pēdējo reizi braucot (06.04.), viss bija OK :huh:

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Sat Apr 14, 2012 3:34 pm
by elmo
Cik bēdīgi! :(

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Sat Apr 14, 2012 3:36 pm
by lawyer
Stulbi - biju domājis riepas mainīt, šamējam virsū šipenes, bet 1.maijs nav vairs aiz kalniem...

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Sat Apr 14, 2012 3:42 pm
by gustavs
Iespējams,ka štrunts,kurš darbina bendz. sūkni salūzis. Noņem viņu nost(sūkni), tur ir tāda kā dakša,kura ir vienota ar sadaleni,kurai rotējot tiek darbināts sūknis...!

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Sat Apr 14, 2012 3:47 pm
by gustavs
Vienīgi ir sūdi tādi,ka es stipri šaubos vai izdosies to dakšu atlikt pareizajā pozīcijā bez varstu vāka ņemšanas nost. Baigā laimes spēle.

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Sat Apr 14, 2012 4:22 pm
by elmo
Diez vai Lawyer to pats darīs! ;)
Visticamāk, ka būs evakuātors, Arteh, ....$$$$$, bet nu priecē vismaz tas, ka pēc ortodoksālo sābistu vārdiem tas viss būs krietni lētāk kā opeļiem :)

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Sun Apr 15, 2012 12:40 am
by KoreFun
Kāds nu vēl evakuators? Lawyer'am taču ir speciāls klasisko SAABu pārvietošanas līdzeklis - dīzelis:P
Turklāt cik tur stiept - 600m?:laugh:

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Fri Apr 20, 2012 3:31 pm
by lawyer
Viss galu galā izrādījās stipri vienkārši - es acīmredzot pats aizlēju cilindrus, spaidot gāzes pedāli pie startēšanas. Tā es vienmēr tiku to startējis - čoks uz augšu (ne līdz galam, parasti pa vidu), griežu atslēgu un spaidu gāzi. Pēdējo reizi, kad neleca, laikam saspaidīju pamatīgi :dry:

Pie reizes tika noņemts āķis - tas nu galīgi neiederās šī auto koncepcijā - tagad pavisam cits skats uz auto pakaļiņu :)

Jābrauc būs uzlikt smukie vasaras diski :silly:

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Fri Apr 20, 2012 3:50 pm
by elmo
Izlasīju šito un atcerējos jaunības piedzīvojumus ar VAZ 2103.
Tam bija tieši tādas pašas problēmas. :laugh: :laugh: :laugh:

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Fri Apr 20, 2012 4:27 pm
by gustavs
Varbūt Z. ir cits piegājiens, taču es parasti rikojos šādi: Pirms starta čoks līdz galam ārā, 2-3.sek. periodā pēc auto piedarbināšanas uz izjūti lēnām stunmjam čoku atpakaļ - līdz normāliem brīvgaitas rpm,kuri neliecina par slāpšanu.
Labi, ka tā. Bet to bendzīnsūkņa štruntu gan pasūti Vikingos, vismaz, lai ir, jo šamais ir self made, par cik nebija citu variantu un bija jāgaida 2.nedēļas līdz pasātījums atceļoja. Teorētiski viņam ir jākalpo tik pat labi kā oem, bet back up' am noderēs.