• Lawyer: c900 FF 4d racing edition - Page 2
Page 2 of 48

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Fri Feb 03, 2012 12:46 pm
by defektivais
Par eļļu - man ir ielieta Honda MTF. Pie šādiem mīnusiem ir stīvāka pārslēgšanās, bet es to nesauktu par grūtu.
Par bremzēm šeit ir info:
http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 2&catid=11

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Fri Feb 03, 2012 1:34 pm
by Nils
Par suportiem runājot, viens komplekts no 9k turbo man ir noteikti, iespējams, ka labi pameklējot varētu pat atrast pilnus divus. Bet tu neesi vienīgais gribētājs uz pilnu komplektu iekš 900og, tā kā baigi ilgi tie pilnie komplekti pie manis nebūs. Un ik pa laikam vēl klausulē uzpeled arī kāds 9k, kuram kāds pakaļējais pie nemākulīgas kluču maiņas pabiris.
Visi bija strādājoši, bet par cik kādu laiku pastāvējuši garāžā, pirms likšanas uz 900og es tiem drošības pēc sapirktu un saliktu remkomplektus.

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Fri Feb 03, 2012 2:43 pm
by lawyer
Mixeris, neesmu pētījis baigi c900 kārbu, bet blīvslēgi vairāki (pusasis, kloķene) tāpat tai taču ir, kur šķidrāka eļļa var sākt spiesties cauri?! :huh: Vai arī es nepamatoti par to satraucos? Varu mierīgi ieliet kādu no citu ražotāju MT eļļām ar lielāku viskozitāti pie lieliem mīnusiem? Tā eļļa, kura ir manam SDI ir baigi OK, bet tai arī cena ir attiecīga - vai tāda derētu? :huh:

Uiii, biju piemirsis, ka ziedoniz jau to bija aprakstijis - par bremzēm tagad ir skaidrs, ko darīt :) Cik tad būtu normāla cena priekš jaunu bremžu disku komplekta no 9k turbo un lietotu suportu komplekta? :huh:

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Fri Feb 03, 2012 4:20 pm
by Nauris_t16
Honda MTF laikam skaitās ultimate eļļa šīm kārbām. Bet nu šeit eļļas ir ļoti uzmanīgi jāizvēlas, nederēs kura katra, jo ir dzirdēts, ka lejot restaurētās kārbās nepareizas eļļas (teiksim, krutas starp bembistiem), tās kārbas izgērbjas pāris simtu km laikā. Viena no oriģināli paredzētajām ir 10w40 motoreļļa, man tā ir ielieta 99. Tagad pēc gandrīz nedēļas stāvēšanas bija diezgan sastingusi, bet nu saslēgt ātrumus mierīgi varēja. Manuprāt, atslēgas vārds ir eļļas vecums. Vairāk par rūpnīcas ieteiktajām eļļām var atrast manuāļos.

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Fri Feb 03, 2012 5:13 pm
by ZingZeng
Es savam pirmajam 99 devindesmito gadu sakuma karba leju krievu TAD ellu, laikam ta bija domata Kamaziem, nekada vaina.

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Fri Feb 03, 2012 7:49 pm
by skirem
ZingZeng wrote:Es savam pirmajam 99 devindesmito gadu sakuma karba leju krievu TAD ellu, laikam ta bija domata Kamaziem, nekada vaina.
Tā TAD (lasi "nigrols") eļļa nu galīgi nav domāta ziemai ;), it īpaši vieglajiem auto. Tā ir zemu apgriezienu dzinējiem un max - temperatūra - 25C

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Fri Feb 03, 2012 8:53 pm
by Arnijs
skirem wrote:
Tā TAD (lasi "nigrols") eļļa nu galīgi nav domāta ziemai ;)
TAD-17 un Nigrols ir divas dažādas eļļas. Nigrols tiešām nav piemērots ziemai, bet TAD-17 tika lieta hipoidālajos pārvados (tiltos). Šobrīd ir pieejamas eļļas ar daudz labākiem kvalitātes rādītājiem.

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Fri Feb 03, 2012 9:13 pm
by alnislacis
Arī kārbā bija Honda MTF.

Tiesa tur der pakonsulteties pa forumiem un gan jau kāds ķīmiķis arī kaut ko pateiks.

Īsā lekcija no nezinataja:
3 paaudzes bija Hondas MTF
vēlīnie produkti atšķirās no agīnajiem un deļ kaut kā nav tik labi (tipa komerciāli izdevīgāk bija kaut kā savādāk)

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Fri Feb 03, 2012 10:01 pm
by Arnijs
alnislacis wrote: vēlīnie produkti atšķirās no agīnajiem un deļ kaut kā nav tik labi (tipa komerciāli izdevīgāk bija kaut kā savādāk)
Specifikācija jālasa!!! Spe-ci-fi-kā-ci-ja! :)
Un sapratīsi, kas ir savādāk ;)

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Fri Feb 03, 2012 10:16 pm
by alnislacis
Arnijs wrote:
alnislacis wrote: vēlīnie produkti atšķirās no agīnajiem un deļ kaut kā nav tik labi (tipa komerciāli izdevīgāk bija kaut kā savādāk)
Specifikācija jālasa!!! Spe-ci-fi-kā-ci-ja! :)
Un sapratīsi, kas ir savādāk ;)
gan jau kāds ķīmiķis arī kaut ko pateiks.
kā reiz Tevi biju domājis. :D Tad jau Jurista projekts drošās rokās.

Sanāk ka SPG T5 drīz atbrīvos vietu nākamajam?

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Feb 06, 2012 2:18 pm
by KurBads
man kabrī ir kādus max 3 gadus veca Honda MTF, zaļajā 3-d ir kādus 4-5 gadus veca 15-30 minerālā motoreļļa.



šobrīd, pie sala, subjektīvi, labāk slēdzas minerālā motoreļļa, lai arī, kad ielēju sarkanajā Honda MTF likās, ka ir reāls uzlabojums.

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Feb 06, 2012 2:40 pm
by mixeris
Atradu pirms vairāk nekā gada paša rakstītu postu :)
Re:Dažādi jautājumi par 900 1 Year, 3 Months ago Karma: 36
Par to eļļu ir tā interesanti
Ir Oficiālais viedoklis un alternatīvais viedoklis

The type of oil you use – and how regularly you change it – can have a profound effect on not just the longevity of
your gearbox but also the shifting.

There are three issues which have exacerbated the problems with the SAAB gearbox:

The original design was for the 1968 89bhp SAAB 99. Although as we have seen there have been slight
changes to the design, this gearbox was used until 1993 including use in the 900 Aero with its stock
175bhp.
SAAB never recommended changing the gearbox oil. As such it was never a routine service procedure so
these gearboxes which have seen power beyond their expectation have rarely – certainly not in their
early life – had routine oil changes.
Where SAAB did prescribe an oil it recommended 10W30 engine oil and advised against synthetics.
Synthetic oils are not what they were 40 years ago.


Thick oils work better than thin oils and if using synthetic oil then it must be designed for gearboxes. Synthetic engine
oil should not be used.

Below are a few oils which have been recommended:

Amsoil
Quaker State Fully Synthetic (as recommended by Gearbox Guru Jorgen Eriksson)
Honda MTF
Redline MLT
Redline Shockproof – some people claim difficulties in shifting until it reaches operating temperature.
Do not use AMS Oil Manual Synchromesh Transmission Fluid. It is too thin and has been proven to not
work too well in these transmissions.

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Feb 06, 2012 4:06 pm
by Nauris_t16
Paskaties, tev pat karma vēl tā pati :D

Pussynt jau īstenībā skaitījās sintētika, ne? Jāiet tad pārbaudīt līmenies iekš 99 kārbas :D

Man gan vēljoprojām liekas, ka atslēga ir regulārā maiņā.

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Feb 06, 2012 4:16 pm
by mixeris
Pussynt nav tas pats, kas sintētika, jo pussintētika tiek taisīta uz minerālās eļļas pievienojot piedevas.

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Feb 06, 2012 4:22 pm
by KurBads
ziedoniz wrote:Paskaties, tev pat karma vēl tā pati :D

Pussynt jau īstenībā skaitījās sintētika, ne? Jāiet tad pārbaudīt līmenies iekš 99 kārbas :D

Man gan vēljoprojām liekas, ka atslēga ir regulārā maiņā.
cik regulārā?