• riistaas - Page 2
Page 2 of 2

Re:riistaas

Posted: Mon Dec 19, 2011 11:02 pm
by hofmaks
Parasti turbo autiņiem ir tikai pāris vainas ja rīstās pie apgriezienu uzņemšanas:

Spoles,sveces
Caurumi sistēmā
Degvielas trūkums
GMM

Re:riistaas

Posted: Mon Dec 19, 2011 11:09 pm
by Arnijs
hofmann wrote:Parasti turbo autiņiem ir tikai pāris vainas ja rīstās pie apgriezienu uzņemšanas:

Spoles,sveces
Caurumi sistēmā
Degvielas trūkums
GMM
:ohmy:
Es teiktu, ka ir vēl vienkāršāk ;)....
Raustīties var tikai dēļ 4 lietām.
Gaiss
Degviela
Elektrība
Mehānika
:laugh:

Re:riistaas

Posted: Mon Dec 19, 2011 11:11 pm
by zinitis
Arnijs wrote:
hofmann wrote:Parasti turbo autiņiem ir tikai pāris vainas ja rīstās pie apgriezienu uzņemšanas:

Spoles,sveces
Caurumi sistēmā
Degvielas trūkums
GMM
:ohmy:
Es teiktu, ka ir vēl vienkāršāk ;)....
Raustīties var tikai dēļ 4 lietām.
Gaiss
Degviela
Elektrība
Mehānika
:laugh:
Arnij!Tu aizmirsi vēl vienu lietu- BLĪVE...:)

Re:riistaas

Posted: Tue Dec 20, 2011 12:39 am
by Nīgrais
Zinitis wrote:
Arnijs wrote:
Es teiktu, ka ir vēl vienkāršāk ;)....
Raustīties var tikai dēļ 4 lietām.
Gaiss
Degviela
Elektrība
Mehānika
:laugh:
Arnij!Tu aizmirsi vēl vienu lietu- BLĪVE...:)
Eh Džeki, jums tik pazoboties! :angry:

Problēma ir degvielas šļaukās! Redz kāda fizika: Kad 1 cil. sprausla veras ciet, degvielas sistēmā veidojas degvielas klāstera pretplūsmas stāvvilnis, kas akkurāt 50cm attālumā no "reikas" uzmet septīto harmoniku. Tā, kā reiz, veido rezonanses ēnu brīdī, kad veras vaļā 4 cil. sprausla. Savukārt 4 stāvviļņa harmonika veidojas 37 cm attalumā no reikas, kas, savukārt, ietekmē 2 sprauslas darbību. Rezonanses ēna ir spiediena kritums uz sprauslam to vaļā vēršanās brīdī, kas arī izraisa rīstīšanos pie dažādām uzņemšanām.
Vot i problēma kā uz paplātes.
:P

Re:riistaas

Posted: Tue Dec 20, 2011 10:40 am
by KoreFun
Nīgrais, kur un pa cik ņēmi?:cheer:

Re:riistaas

Posted: Tue Dec 20, 2011 12:44 pm
by zaz
Nīgrais wrote:
Zinitis wrote:
Arnijs wrote:
Es teiktu, ka ir vēl vienkāršāk ;)....
Raustīties var tikai dēļ 4 lietām.
Gaiss
Degviela
Elektrība
Mehānika
:laugh:
Arnij!Tu aizmirsi vēl vienu lietu- BLĪVE...:)
Eh Džeki, jums tik pazoboties! :angry:

Problēma ir degvielas šļaukās! Redz kāda fizika: Kad 1 cil. sprausla veras ciet, degvielas sistēmā veidojas degvielas klāstera pretplūsmas stāvvilnis, kas akkurāt 50cm attālumā no "reikas" uzmet septīto harmoniku. Tā, kā reiz, veido rezonanses ēnu brīdī, kad veras vaļā 4 cil. sprausla. Savukārt 4 stāvviļņa harmonika veidojas 37 cm attalumā no reikas, kas, savukārt, ietekmē 2 sprauslas darbību. Rezonanses ēna ir spiediena kritums uz sprauslam to vaļā vēršanās brīdī, kas arī izraisa rīstīšanos pie dažādām uzņemšanām.
Vot i problēma kā uz paplātes.
:P
Cik zinu, tad šo lietu novērš ar demferi degvielas reikā.

Re:riistaas

Posted: Tue Dec 20, 2011 9:42 pm
by Nīgrais
KoreFun wrote:Nīgrais, kur un pa cik ņēmi?:cheer:
Neceri, vairāk nav. Paņēmu pēdējo no šī gada ražas. :laugh:

Re:riistaas

Posted: Tue Dec 20, 2011 9:48 pm
by Nīgrais
zaz wrote: Cik zinu, tad šo lietu novērš ar demferi degvielas reikā.
Nē, ir advansētāks risinājums!
Liek trīs magnētus ap šļauku 50, 37 un 24 cm attālumā no reikas.
Plus sūkni ievieto toroidālā magnēta centrā.
:laugh:

P.S.
To visu var aizvietot ar kāda svētā ģīmja piekāršanu pie spoguļa.

Re:riistaas

Posted: Fri Dec 23, 2011 12:44 am
by jon
ko jūs tur pīpē . iedod man ar:woohoo:

Re:riistaas

Posted: Fri Dec 23, 2011 1:17 am
by Sviestc
Ja Tev ir pareizā lūgšanās grāmata, un pareizie tās stiprinājumi pie dzinēja..
http://content2-foto.inbox.lv/albums484 ... lde631.jpg
tad nekādu problēmu Tev nevar būt un arī nekad nebūs!